True, ik heb er ook pas sindsdien last van.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, dat gebeurt nou eenmaal als je drie slowchats volgt. Vroeger stond ik er nooit in.
Hoor jij niet te slapen?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
en ja ik gok vandaag weer ja, beiden.![]()
Maar heb nog niks gezien van vandaag. Weet pas sinds gisteren dat dat bijgehouden wordt.
Eigenlijk vind ik het wel een beetje sneu van mezelfquote:Top 100 van zondag 29 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 304 wikwakka2
Ja, de dag is nog niet voorbij, dus hoe moeten ze dat dan weten? duhhhhquote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
en ja ik gok vandaag weer ja, beiden.![]()
Maar heb nog niks gezien van vandaag. Weet pas sinds gisteren dat dat bijgehouden wordt.
Ga es studeren.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel een beetje sneu van mezelf. Ik ga maar eens iets minderen.
Betraptquote:
Ja dat vroeg ik me ook af, komt het er dan heel laat op of gewoon een dag later? Heb niet gelet op de posttijden.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, de dag is nog niet voorbij, dus hoe moeten ze dat dan weten? duhhhh
Ik zou zeggen eet op een iets later tijdstip, buiten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
BetraptNee 1. het lukte niet en 2. ik eet te laat dan. Ik ga nu eten, en anders slaap ik vannacht weer niet
Ach, als je er genoeg boeiends naast doet maakt het niet uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel een beetje sneu van mezelf. Ik ga maar eens iets minderen.
Dat is te laat, seriously. Nee ik ga het nu even maken tozoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zeggen eet op een iets later tijdstip, buiten.
Eet een appetiser.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is te laat, seriously. Nee ik ga het nu even maken tozo
Dat is waar, ik heb volgens mij een heel hoge posts-per-minuut snelheidquote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, als je er genoeg boeiends naast doet maakt het niet uit.
Je kan niet slapen als je net gegeten hebt?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
BetraptNee 1. het lukte niet en 2. ik eet te laat dan. Ik ga nu eten, en anders slaap ik vannacht weer niet
Ik slaap sowieso slecht de laatste tijd, maar dan nog slechter inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan niet slapen als je net gegeten hebt?
Nee ik moet echt even goed eten nu.quote:
Gehoorzaam eens een x man.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik moet echt even goed eten nu.
meestal post monitor ze rond 1 uur.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af, komt het er dan heel laat op of gewoon een dag later? Heb niet gelet op de posttijden.
Nooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |