En dan niet gaan zeggen dat TS zelf nog puber is, want dat is te voorspelbaar en kinderachtig. Maar het is een serieuze klacht over mijn broertje. Meneer doet echt gigantisch vervelend, en niet omdat het nodig is, maar omdat ie vervelend wilt doen. Vervelend om het vervelend doen, zoiets. Ten eerste loopt hij de hele tijd te schelden tegen mij, daarnaast schopt en slaat ie van alles tot gort. Ook heeft hij geen respect meer voor wie dan ook. Hij zingt belachelijk mee met mijn muziek. Ruimt niks op en maakt het liefst zoveel mogelijk rommel. Hij houdt geen rekening meer met andere, let op het 's ochtends fluiten terwijl andere mensen slapen en vals zingen en vals gillen. Let ook op het omschoppen van dingen of expres ruzie maken met mensen. Als je iets aan hem vraagt, herhaalt ie alles en doet ie het nog niet. Terwijl je dank denkt, oh nu heeft ie het twee keer gehoord dan zal hij het wel doen, maar nee.
Nou heb ik nog een aantal voorbeelden, gewoon om het probleem zo duidelijk mogelijk aan te geven. Ik wil erg graag een oplossing tegen dit soort rare activiteiten in dit huis. En het maakt me niet uit hoeveel het kost, of hoeveel aandacht het vergt. Maar goed, hij verft dus ook alle walnoten hier zwart met speciaal raar verf. Nu wil ik ze dus niet meer eten, nouja eigenlijk wel maar het gaat om het principe. Hij maakt vlekken in de banken en in het tapijt. Hij gooit met deuren en speelt met zijn eten. Hij pikt zelfs mijn laptop in en als ik er dan wat van wil zeggen dat moet ik maar stoppen van mijn vader. Hij doet kei vervelend, zoals je irriteren en slaan. En ja, ik ben een meisje en heb nog maar een paar maanden te gaan voordat hij sterker wordt, dus wil ik nog even mijn leuke momenten meepikken. Maar hij wordt dan belachelijk boos en bijt/krabt/trekt/slaat/stompt/schopt/gooit/kussenslaat. Dit is echt eng. EN OHJA, hij heeft het constant over seks! Als ik met mijn vriend op mijn kamer ben, schreeuwt hij het zowat uit door het hele huis! Hij maakt vieze hints tijdens het eten, vooral als mijn vader erbij zit. Zo van: Ha, ik zag Tamashii naakt zijn op haar bed. Of: Weet je wat Tamashii en haar vriend doen? Vandaar dat de condooms zo snel gaan! En dan ook nog: Tamashii, waar gebruik je die condooms eigenlijk voor? En nou voel ik mij niet geroepen om mijn broertje de bijtjes en bloemetjes uit te leggen. Ik voel me eigenlijk nergens voor geroepen behalve hem keihard de grond in te timmeren of hem in het programma puberruil te stoppen. En ja! We hebben het daar al over gehad, maar dat wilde hij absoluut niet, hij sloeg me bijna.

Omg, het word steeds erger; hij begint nu ook al met: 'mooie noot he?' +_+
Advies gevraagd. asap!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya