dag Levi! Daag, daagquote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef Levitation het volgende:
*Levi meldt zich wel weer als er een leukere TT is.
echt he, over losers gesproken...quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef Inu het volgende:
Dikke Ludolf past niet in de auto die hij net gekocht heeft
Ja, maar heb het al een half jaar niet gezien ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
De Ludolfs. 1 aflevering leuk en daarna kun je het nooit meer zien
Er zijn helaas wel meer van dat soort Discovery onwaardige programma's.quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef bleiblei het volgende:
Ik vond het de eerste 5 min niet eens leuk.
Daarna weet ik het niet, want ik ben verder gezapt.
Echt, dat programma staat wel hoog in de top van de meest geestdodende programma's.
En dan wordt het nog op Discovery uitgezonden ook.
slechte vermomming Leviquote:Op maandag 30 november 2009 15:50 schreef helicopter het volgende:
Ludolfs kijk ik ook nooit, vind er niets aan. Net als die programma's over het bouwen van die choppers.
Daarom kijk ik tegenwoordig Animal Planetquote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef helicopter het volgende:
[..]
Er zijn helaas wel meer van dat soort Discovery onwaardige programma's.
Is een leuke zender.quote:Op maandag 30 november 2009 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom kijk ik tegenwoordig Animal Planet
Ik ben verslaafd aan Animal Copsquote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef helicopter het volgende:
[..]
Is een leuke zender.Vind vooral die Animal Cops wel leuk.
Nee. Volgens mij niet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan Animal Cops
Heb je die cactuskat gezien?
quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef r8ality het volgende:
En die Ludolfs is vet. Als je tenminste van veel onderdelen en ouwe bakken houdt.
Ow. Die was echt sneu, kat was in een cactus gevallen en had honderden naalden in z'n lijfquote:
Heb ook een keer een schaap gezien die wild was geworden, maar echt geschoren moest worden omdat hij anders dood zou gaan als het zou gaan regenenquote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow. Die was echt sneu, kat was in een cactus gevallen en had honderden naalden in z'n lijf
Kan er geen youtube filmpje van vinden, maar hij zag er niet meer uit als een katBeestje is er zonder schade vanaf gekomen trouwens
maar hoe doen wilde schapen dat dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ook een keer een schaap gezien die wild was geworden, maar echt geschoren moest worden omdat hij anders dood zou gaan als het zou gaan regenen
Er zijn schijnbaar geen wilde schapenquote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hoe doen wilde schapen dat dan?
Ow, okeequote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar geen wilde schapen
Ja, maar die hadden lang niet zoveel wol. Dat hebben we zo gefokt als mensen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat kan toch niet, voordat alles gecultiveerd werd waren er toch ook al schapen?
Die zijn toch niet door mensen uitgevonden?
quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat kan toch niet, voordat alles gecultiveerd werd waren er toch ook al schapen?
Die zijn toch niet door mensen uitgevonden?
quote:Their bodies are covered by a coat of thick hair to protect them from cold. The coat contains long, stiff hairs, called kemps, and a short woolly undercoat, called fleece, which grows in fall and is shed in spring.
je ondertitel en sig verraden je nogalquote:Op maandag 30 november 2009 15:50 schreef helicopter het volgende:
Ludolfs kijk ik ook nooit, vind er niets aan. Net als die programma's over het bouwen van die choppers.
Nee, echt?quote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je ondertitel en sig verraden je nogal
nou, dat not, maar ik doe het r niet naquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het niet bepaald een lustopwekkend truukje.
Artic zevert iedere dag over mijn rijstijl of over Zweden. Does it look like I care?quote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef bleiblei het volgende:
Na een dagelijkse herhaling van het zelfde grapje kan je na een tijdje niet anders, monsieur.
om de dagquote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Artic zevert iedere dag over mijn rijstijl of over Zweden. Does it look like I care?.
pikquote:
Watjequote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Huilie topic. En nee FUFR, ik ga echt niet naar de kerstmarkt.
dit topic ook van jouquote:
En helicopter ook van jou.quote:
Jij zevert ook regelmatig over je fantastische rijkwaliteiten en dat NL kut is en je graag naar Zweden wil.quote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Artic zevert iedere dag over mijn rijstijl of over Zweden. Does it look like I care?.
Dat terug bouncen moet wel lukken met die memmen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij zevert ook regelmatig over je fantastische rijkwaliteiten en dat NL kut is en je graag naar Zweden wil.
Heb jij SQ ooit vrijwillig over haar dikke tieten zien posten?
Er is een groot verschil tussen opmerkingen (okee, te vaak) terug bouncen en helemaal gefixeerd zijn op de tieten van andermans vriendin en het nodig vinden om daar zeer regelmatig iets over te posten terwijl de desbetreffende eigenaresse van het onderwerp al enige keren aan heeft gegeven het niet heel grappig te vinden.
Helicopters wel, ja.quote:
Ik haat winkelen, markten en duitsers.quote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben jij nu pro kerstmarkten ofnie?
quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik haat winkelen, markten en duitsers.
En FUFR met zijn ideeen![]()
Veel plezier met de meidenquote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Levitation het volgende:
Kerstmarkt moet je inderdaad met een groep meiden doen, is veel leuker.
Mannen zijn saaaaaaaaai.
Als ze der uit zien zoals gister in Californication dan wel, maar ik denk dan al snel aan ranzige vrouwenquote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb na SQ's chippendale ervaring een striptent freecard.
Wie heeft er zin?
ik denk dat het beeld van stripclubs op TV wel afwijkt van de echte wereldquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef bleiblei het volgende:
Wat zijn ranzige vrouwen?![]()
Lelijke vrouwen?
Vieze vrouwen?
Foute vrouwen? (beetje ala PG zeg maar).
Geile vrouwen?
Ranzig is op veel manieren uit te leggen.
Ik kan me iig. niet voorstellen dat je veel lelijke/vieze vrouwen vindt in zoon tent. Maar goed, wellicht kan FUFR dat vertellen hoe dat zit.
Ligt eraan naar welke stripclub je gaatquote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat het beeld van stripclubs op TV wel afwijkt van de echte wereld
Striptent is niet mijn ding.quote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb na SQ's chippendale ervaring een striptent freecard.
Wie heeft er zin?
Ik drink geen bier.quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan gaan wij bier drinken en kut roepen.
ik vind dat we de proef op de som moeten nemenquote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welke stripclub je gaat.
Maar in de meeste gevallen zal je idd. gelijk hebben.
Al vallen de meeste vrouwen qua uiterlijk gelukkig tussen tv-fahig en ranzig.
Beetje jammer idd. Is overigens al een tijdje in de wandelgangen bekend.quote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef ArTiC het volgende:
what the...
VS krijgen inzage bankgegevens EU
Het is vandaag goedgekeurd...quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje jammer idd. Is overigens al een tijdje in de wandelgangen bekend.
De meerderheid is een maand geleden al gevormdquote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is vandaag goedgekeurd...
En het is absurd, volkomen absurd. De VS is met dit soort absoluut ontolereerbaar gedrag een nog groter gevaar dan china + rusland.
Als dit de koers is die de EU gaat varen moet Nederland de EU direct verlaten.
Niet alleen op Twitter, was al algemeen bekend.quote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef febster het volgende:
[..]
De meerderheid is een maand geleden al gevormd, stond op Twitter
.
Slaapkopjequote:Op dinsdag 1 december 2009 07:59 schreef Inu het volgende:
Ik heb een baaldag, ik wil eigenlijk gewoon vrij nemen, maar ik moet iets afmaken![]()
Eerst mn trein gemist, daardoor fysio gemist, wil ik wat drinken halen, ligt mn portemonnee nog thuis en moet ik dus op en neer fietsen terwijl ik al doodop ben
was ik het?quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:42 schreef r8ality het volgende:
Net reed er een vrachtwagen en een oude Golf II Diesel voor me. Daarachter ik dus met met de 2.4 liter 6-cilinder non-turbo 240 diesel. Zal lekker geweest zijn om achter ons te rijden.
En volgens mij werk je ook niet in Tilburgquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
was ik het?![]()
Oh nee, ik heb geen diesel
inderdaad, ook dat niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
En volgens mij werk je ook niet in Tilburg.
ik zou je wel kunnen spotten op de A2 denk ik...tussen ekkersweijer en boxtel?quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, ook dat niet.
dan kunnen we dus wel stellen dat ik het niet was.
inderdaad, maar vanaf morgen heb ik eindelijk de kookgolf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou je wel kunnen spotten op de A2 denk ik...tussen ekkersweijer en boxtel?
Whehehequote:Op dinsdag 1 december 2009 08:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, maar vanaf morgen heb ik eindelijk de kookgolf.
Hi helicopterquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:00 schreef Levitation het volgende:
hallo
Dus ik moet naar de vluchtstrook kijken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, maar vanaf morgen heb ik eindelijk de kookgolf.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus ik moet naar de vluchtstrook kijken?
Omdat er misschien iets op de vluchtstrook stond? Het is overigens redelijk gebruikelijk dat hulpdiensten zich zo verplaatsen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:04 schreef r8ality het volgende:
Oja, kan iemand me vertellen waarom vanmorgen op de A58 een ambulance door het MIDDEN van de snelweg aan het klunen was (auto's die helemaal naar rechts en links moeten) terwijl er zoiets als een vluchtstrook bestaat?.
ik stop wel hoor als ik je zie staanquote:
Maar je weet toch helemaal niet hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik stop wel hoor als ik je zie staan
Stond niets. File was ook maar net beginnend, dus de oorzaak stond veel verder weg. En alleen als je geen vluchtstrook hebt verplaatsen ze zich zo. Weet je hoe sloom dat gaatquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat er misschien iets op de vluchtstrook stond? Het is overigens redelijk gebruikelijk dat hulpdiensten zich zo verplaatsen.
je bent blond en hebt tieten...ook al ben je het niet...reden genoeg om te stoppen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar je weet toch helemaal niet hoe ik eruit zie
Ja, ik was dus wel om 6.30 uur al op hequote:
Ik om 7.00. Dus?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik was dus wel om 6.30 uur al op he
Ik ben dus toch maar teruggefietst naar het station, alweer ik de trein van 08.15 uur ook miste en kom dus nu net pas op mn werk, omdat er ook nog een overwegstoring wasIk ben moe, mn keel voelt als schuurpapier en ik heb de concentratie van een gum, gaat lekker hier
ik om 04:30 uur, dus?quote:
Ben je nu weer mijn rijstijl aan het bekritiseren?quote:
Nee, ik bekritiseer je hoofdquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben je nu weer mijn rijstijl aan het bekritiseren?.
Lijkt me redelijk.quote:
Das bij mij elke dag tot aan een uurtje of 12quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:34 schreef Levitation het volgende:
Ik ben wel al opgestaan, maar nog lang niet wakker.
Das niet zo heel moeilijkquote:
Maar het voelt niet echt alsof het nog over gaat vandaag. Moet gebruikersondersteuning doen, maar ik heb zo geen zin. Zit dus maar te fokken terwijl mijn collega's braaf zitten te bellen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das bij mij elke dag tot aan een uurtje of 12.
Ik heb geen collega'squote:Op dinsdag 1 december 2009 09:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar het voelt niet echt alsof het nog over gaat vandaag. Moet gebruikersondersteuning doen, maar ik heb zo geen zin. Zit dus maar te fokken terwijl mijn collega's braaf zitten te bellen.
Je mist de trein en vergeet je portemonneequote:
Irritant is dat he.... ga je bellen voor de uitslag?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
waarom is het zo lastig om de dokterspraktijk te bellen? Die mensen zijn altijd in gesprek, in vergadering, in pauze of op vakantie
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je mist de trein en vergeet je portemonnee.
Dat meisje van die reclamequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Levitation het volgende:
Ok, zeg maar op, wie heeft de zon gestolen?![]()
't Wordt maar niet licht.
Hebjem verkocht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:18 schreef r8ality het volgende:
. Independer
.
10:11 Mailtje gestuurd dat Golf uit verzekering geflikkerd kan worden (met vrijwaring als bijlage)
10:14 Mailtje terug dat beeindigingspolis onderweg is.
quote:
Nope. Ex-studiegenoot waarmee ik intro gedraaid heb. Hij reed op de intro met het ding (want ik met bakwagen). Daarna had ie em toevallig ook nog ff en daarna maar verhuurd. En nu heeft ie em gekochtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Aan Willem?
Ik ga zaterdag auto kijken als het kan
Handigquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope. Ex-studiegenoot waarmee ik intro gedraaid heb. Hij reed op de intro met het ding (want ik met bakwagen). Daarna had ie em toevallig ook nog ff en daarna maar verhuurd. En nu heeft ie em gekocht.
Kever.
Jah. Moet om half twee terugbellenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Irritant is dat he.... ga je bellen voor de uitslag?
Moet je ff kijken wat je normaal kwijt bent aan OV niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Handig
Ik kan ook een plaats huren in de P+R Westraven voor 3,20 euro per dag en dan krijg je er gratis OV in heel Utrecht bij als ik geen plekje kan krijgen in de parkeergarage bij mij thuisEn dat is maar 5 min fietsen vanaf mijn huisje
Kapotgezopen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah. Moet om half twee terugbellenHoorde de assistente iets mompelen over m'n lever
Normaal gewoon strippenkaarten he. Dus ben er redelijk zuinig mee, maar een OV-abonnement kost 40 euro per maand en als ik dan voor 20 euro extra ook een droge plaats heb voor mn Kevertje, ga ik wel vaker met de bus naar het stationquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moet je ff kijken wat je normaal kwijt bent aan OV niet?
3,20 x 30 = 96 euroquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Normaal gewoon strippenkaarten he. Dus ben er redelijk zuinig mee, maar een OV-abonnement kost 40 euro per maand en als ik dan voor 20 euro extra ook een droge plaats heb voor mn Kevertje, ga ik wel vaker met de bus naar het stationOh, en het is 800 euro per jaar, dus 67 euro per maand.. De onderverhuur van de plek bij mij in het gebouw zou rond de 50 moeten gaan kosten...
Het moet dan wel op mn vaders bedrijf staan, maar die kan dan ook gewoon BTW terugkrijgen enzo
Nou, wederom lief papa aankijken dan hequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Normaal gewoon strippenkaarten he. Dus ben er redelijk zuinig mee, maar een OV-abonnement kost 40 euro per maand en als ik dan voor 20 euro extra ook een droge plaats heb voor mn Kevertje, ga ik wel vaker met de bus naar het stationOh, en het is 800 euro per jaar, dus 67 euro per maand.. De onderverhuur van de plek bij mij in het gebouw zou rond de 50 moeten gaan kosten...
Het moet dan wel op mn vaders bedrijf staan, maar die kan dan ook gewoon BTW terugkrijgen enzo
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou, wederom lief papa aankijken dan he.
Ja, hij mag gratis bij mij in de straat, maar mooi autootje moet binnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3,20 x 30 = 96 euro
Ow wacht, het gaat nu weer om een andere parkeerplaats zie ik...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah. Moet om half twee terugbellenHoorde de assistente iets mompelen over m'n lever
Vast wel, spreek toch liever de huisarts zelf. Ik ben het thuiszitten iig meer dan kotsbeu onderhandquote:
Maar aan Mexicaanse griep is toch niks te doen? Heb je al leren punniken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vast wel, spreek toch liever de huisarts zelf. Ik ben het thuiszitten iig meer dan kotsbeu onderhand![]()
Punniken, dat heb ik al zeker 20 jaar niet gedaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar aan Mexicaanse griep is toch niks te doen? Heb je al leren punniken?
hoaxquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:17 schreef r8ality het volgende:
O en BB: Printprobleem is dankzij genialiteit mijnerzijds opgelost.
NEEEEEEEEEEEEEE NIET RAMSESquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
Ramses Shaffy overleden
Nederland verliest weer een icoon
Maak er maar 2010 van danquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:23 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
Verdorie, ik moet & wil nog steeds langskomen om eens te kijken, maar dat wordt dus al 2009.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
Ramses Shaffy overleden
Hij heeft nog een maand.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef ArTiC het volgende:
Ramses Shaffy overleden
terecht natuurlijk, fok 2 uur op zwart ivm het overlijden van Ramsesquote:
Fok is zelf stervende.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
terecht natuurlijk, fok 2 uur op zwart ivm het overlijden van Ramses
Ga een stuk wandelen, binnen zitten is niet goed voor de mens.quote:
Haalt niets uit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga een stuk wandelen, binnen zitten is niet goed voor de mens.
Zijn er nog foto's?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Haalt niets uit.
Zo maar eens de kleine dame voor de 2e maal laten vaccineren.
tnx Inu!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
SQ: http://www.vilans.nl/smartsite.dws?ch=,de&id=136464
Utrecht was de max toch?
Oh, dus dan mag je niet van z'n muziek houden? Aapquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef r8ality het volgende:
Ramses wie? De meesten hier waren nog niet eens geboren toen de beste man al zong. Doe es niet zo dramatisch.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef r8ality het volgende:
Ramses wie? De meesten hier waren nog niet eens geboren toen de beste man al zong. Doe es niet zo dramatisch.
Michael Jackson is een legende. Een Amsterdamse homofiele zuipschuit nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?![]()
De man is een legende.
relnichtquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Michael Jackson is een legende. Een Amsterdamse homofiele zuipschuit niet.
Michael Jackson kun je ook terugbrengen tot een pedofiele schizofrene nepnegert, dus tsjaquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Deze zat bij Volkskrant-banen mail erbijquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tnx Inu!
Waar kijk jij toch steeds?
Alles in verhouding zien he, Nederland tegenover de hele wereld scheelt nogalquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met een complex.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Michael Jackson kun je ook terugbrengen tot een pedofiele schizofrene nepnegert, dus tsja
Ik vind jou best tof. De meest waardeloze dagen maak je helemaal goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
waarschijnlijk bij het afzeggen van de abortusafspraakquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef ArTiC het volgende:
Beste ouders van r8ality,
WAAR IS HET MISGEGAAN?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind jouw best tof. De meest waardeloze dagen maak je helemaal goed.
Echt alles ziet er weer een stuk fleuriger uit als ik me bedenk hoe blij ik ben dat ik jou niet ben.
[r8ality]quote:
Ik mag het hopenquote:
Ik zag de typo te laat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:18 schreef r8ality het volgende:
Ik ben dan ook niet zo'n fan van Nederlandstalige muziek, dat speelt enigzins ook mee.
En Levi, ik hou ook van jouw.
Ik vind je meer iets voor de Praxisquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs de uitzendbureau's hebben nu geen banen meer die geschikt zijn voor mij, het gaat zienderogen de goede kant op! straks maar ff sollicitatieformuliertje invullen bij Super de Boer
De mensen die er toe doen nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:19 schreef r8ality het volgende:
Ik durf overigens ook wel te stellen dat meer mensen Frans Bauer/Jantje Smit kennen dan Ramses Sherry.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zag de typo te laat heb Surinaams bloed.
Of de Kwantum.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik vind je meer iets voor de Praxis.
dat ben ik welquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt hem meer door te zeggen dat ie geen volbloed Helmonder is
*wrijffffffff*quote:
Waarschijnlijk ben jij dan de enige Helmonder die dat ook echt vindtquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ben ik wel
Stiphout is ook Helmond
Mijn moeder zong dat teringliedje altijd vroeger als ze weer eens de was op moest hangen of iets anders waar ze geen zin in hadquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:21 schreef Inu het volgende:
[..]
De mensen die er toe doen niet![]()
Koosnaampje van mn vader voor mn moeder
Asjeblieft niet zegquote:
Helmonders vinden dat allemaal....quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij dan de enige Helmonder die dat ook echt vindt
kan wel een massage gebruiken idd...al 3 weken spierpijnquote:
je lijkt wel een rifaapje...geen respect voor een stuk meubilair in de Nederlandsche muziekcultuurquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn moeder zong dat teringliedje altijd vroeger als ze weer eens de was op moest hangen of iets anders waar ze geen zin in had.
Bedankt Ramses, had je niet wat eerder jezelf dood kunnen zuipen.
Je kent hem dus welquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn moeder zong dat teringliedje altijd vroeger als ze weer eens de was op moest hangen of iets anders waar ze geen zin in had.
Bedankt Ramses, had je niet wat eerder jezelf dood kunnen zuipen.
Ik mag morgen weerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan wel een massage gebruiken idd...al 3 weken spierpijn
Veel Helmonders vinden ook dat ik uit de verkeerde kant van de stad komquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmonders vinden dat allemaal....
Stippentsen vinden van niet![]()
Mijn opa en oma zeiden vroeger altijd: wij komen uit Stiphout
en ik dan: Nee, uit Helmond!
Ga toch weg. Dat vind je van Herman Brood zeker ook. Nog zo'n junk. Of Blof. Ofquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je lijkt wel een rifaapje...geen respect voor een stuk meubilair in de Nederlandsche muziekcultuur
Ik wist dus tot en met net niet dat dat van ene Ramje Saffie was. Figuresquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kent hem dus wel
En dat je negatieve associaties hebt met het liedje betekent niet dat het een rotnummer is![]()
Herman Brood idd wel ja...een pionier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ga toch weg. Dat vind je van Herman Brood zeker ook. Nog zo'n junk. Of Blof. OfCorrie Konings
.
Pionier in wat? Drugs spuiten? Schilderijen onderkliederen omdat door de drugs een pot verf omstootte?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Herman Brood idd wel ja...een pionier.
Bløf? Nee, 13 in een dozijn band
Corrie Konings? Nee, 1 in een lange reeks van dat soort artiesten
Dus als een artiest niet de hele wereld heeft veroverd, maar wel de weg vrij heeft gemaakt voor een heleboel andere artiesten in Nederland en eigenlijk de enige echte rocker is in de Nederlandse muzieksgeschiedenis, is hij niet memorabel genoeg?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pionier in wat? Drugs spuiten? Schilderijen onderkliederen omdat door de drugs een pot verf omstootte?
Kom op zeg.
quote:
Tja r8...als je het zelf niet inziet heeft uitleggen ook geen nutquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pionier in wat? Drugs spuiten? Schilderijen onderkliederen omdat door de drugs een pot verf omstootte?
Kom op zeg.
een rentree bij de babydump?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar bij Leen Bakker gewerkt, thanks but nay
Herman Broodquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ga toch weg. Dat vind je van Herman Brood zeker ook. Nog zo'n junk. Of Blof. OfCorrie Konings
.
ieuwww....quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
Boh, m'n schilder staat weer te buurten met een Roemeense collega die verderop in de straat bezig is. En die een beetje lijkt op Robert Long in z'n jonge jaren
[ afbeelding ]
Maar dan met bril
Me knows.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar bij Leen Bakker gewerkt, thanks but nay
maar het is nu al dinsdag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:00 schreef Inu het volgende:
Ik heb niet zo handig aan mn baas verteld dat ik zondag pas om 4 uur 's nachts thuis was. Nu kan ik niet meer ziek naar huis
Ja, maar had gisteren dus vrijgenomen om uit te slapen en wat dingetjes te doen... Dus zou in principe alweer bijgeslapen moeten zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar het is nu al dinsdag.![]()
ik heb overigens keelpijn waar je echt akelig van wordt. Nu proberen Colt niet aan te steken..
arm meisjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar het is nu al dinsdag.![]()
ik heb overigens keelpijn waar je echt akelig van wordt. Nu proberen Colt niet aan te steken..
jawohlquote:
Ich woll es nicht weiBen ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef FUFR het volgende:
wel grappig, de versand is duurderder dan die Maus selbst
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ich liebe dich. Nu moet ik ZEKER achter dat PDF-je aan
aber so schreibt mann das ja gar nichtquote:
Je went er aan, ik voel me al jaren kut.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef -moppie- het volgende:
heel zielig ben ik inderdaad![]()
het is gewoon bagger als je je niet helemaal 100 % voelt.
das macht mir kein flaus ausquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
aber so schreibt mann das ja gar nicht
maar jij bent dan ook een bikkelquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je went er aan, ik voel me al jaren kut.
Ik heb altijd wel hoofd- of maagpijn.
Mij hoor je niet.
so truequote:
Dan doe je toch echt iets verkeerd...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je went er aan, ik voel me al jaren kut.
Ik heb altijd wel hoofd- of maagpijn.
Mij hoor je niet.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met chronische aandoenings heb je niet altijd een keuze
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
keuze om wel of niet erover te jammeren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben jij wel helemaal lekker? kijk toch eens goed naar deze goddelijke body!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef Inu het volgende:
[..]Ander lichaam vragen
En over chronische klachten is klagen idd lastig
ik kies voor niet. Vriends weten wanneer het zover is, dan zeg ik afspraken af enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
keuze om wel of niet erover te jammeren.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kies voor niet. Vriends weten wanneer het zover is, dan zeg ik afspraken af enzo.
Verder hoort/ziet alleen jolanda er van.
Soms wel lastig want mensen hebben niet door dat het niet altijd goed met je gaat. Mijn mams heeft chronische ontstekingen in haar kraakbeen en die zegt ook nooit wat, terwijl die soms vergaat van de pijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kies voor niet. Vriends weten wanneer het zover is, dan zeg ik afspraken af enzo.
zet ies not troe!quote:
uitlokking, SQ, uitlokkingquote:
we mogen van bb niks meer over je tiets zeggenquote:
je bent een bikkel zeg jequote:
Kijken of r8al zich in kan houdenquote:
Wel lastig! Ik klaag graag bij mijn mede-afwijkenden, die snappen het tenminste ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wel! Twee heule grote!quote:
Dat klopt iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Kijken of r8al zich in kan houden
[..]
Wel lastig! Ik klaag graag bij mijn mede-afwijkenden, die snappen het tenminste ook
Ik kan me tenminste opvouwen als dat nodig isquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die vinden dat ze afwijken zijn suf, normaalheid ftw.
quote:
quote:
Foto's zat, alleen niet op FOK!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Zijn er nog foto's?![]()
Niet van het vaccineren dus he![]()
hmpf... ik ook hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan me tenminste opvouwen als dat nodig is
Dat neusjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Foto's zat, alleen niet op FOK!(op een paar na)
ik ben vanwege mijn sportieve verledens best lenig hoor, ik kan nog steeds bijna helemaal in de splitquote:
Das pas een worstjequote:
Dat doe ik jou niet naquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben vanwege mijn sportieve verledens best lenig hoor, ik kan nog steeds bijna helemaal in de split
quote:
oefenen oefenen oefenen...quote:
kloptquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoor eierstoks rammelen en nee, niet die van mij.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, net dokter aan de lijn gehad. Alle waardes normaal, behalve mijn bezinksel (te hoog) en mijn leverfunctie is verstoord. Er is dus wel iets mis. Mag wel werken als ik me daar goed genoeg voor voel, maar moet wel morgen naar het spreekuur. Ben er dus niet helemaal gerust op
Klopt en nee, daarvoor is nader onderzoek nodigquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
als bezinksel te hoog is duidt dat toch op een ontsteking in t lichaam? En dat van de leverfunctie.. kon de huisarts niet vertellen waardoor dat kan komen?
Not nice, huisarts gaat zelf nader onderzoek doen dus??quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt en nee, daarvoor is nader onderzoek nodig
He bah... succes dan maar! Ga je wel werken dan de rest van de week?...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt en nee, daarvoor is nader onderzoek nodig
je zieke wijf bedriegen en er dan aan verdienen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Juup© het volgende:
komt een vrouw bij de dokter
in eerste instantie wel, eerst ff wat dingen uitsluitenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Not nice, huisarts gaat zelf nader onderzoek doen dus??
denk het maar wel, wat moet ik andersquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
He bah... succes dan maar! Ga je wel werken dan de rest van de week?...
Iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
je zieke wijf bedriegen en er dan aan verdienen...
Leren punnikenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in eerste instantie wel, eerst ff wat dingen uitsluiten
[..]
denk het maar wel, wat moet ik anders
dat deed ie toch al voordat ze ziek is geworden, maar inderdaad, hij had netjes moeten wachten totdat ze dood was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
je zieke wijf bedriegen en er dan aan verdienen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |