quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef error_404 het volgende:
Joh, laat ze lekker. Dat je daar wakker van ligt zeg.
Je bent gewoon jaloers dat ze eerder drukten dan jij!
quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Remsjo het volgende:
Voor het zelfde geld schrikt de chauffeur van het belletje wat je hoort als je op dat knopje drukt, moet de chauffeur een noodstop gebruiken en schiet mijn snikkel tussen het rokje van het meisje wat naast me zit.![]()
Het eindstation was Tilburgquote:Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, maar je baalt gewoon dat je pas bij het eindstation eruit moet.
Mensen die in de 21ste eeuw voor het eerst met de bus gaan. Onder wat voor steen heb je dan gelegen zegquote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef trovey het volgende:
Misschien zat die persoon wel voor de eerste keer in die bus en wist ze niet wat jij wel weet.
Ik ga ook maar één of twee keer per jaar met de bus...waarom zou ik vaker gaan als ik andere manieren van vervoer hebquote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die in de 21ste eeuw voor het eerst met de bus gaan. Onder wat voor steen heb je dan gelegen zeg
Hihi wat lief, TS gaat met z'n vriendinnetje op stapquote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Remsjo het volgende:
naar het betreffende busstation gaat![]()
Zit je zo in de bus, voor je zit een trol met dikke krullen, bril en puisten. Ben je bijna op plaats van bestemming, gaat die trol op het stopknopje drukken terwijl de bus daar sowieso gaat stoppen![]()
Alsof ie als een razende raket voorbij rijd zeg.![]()
Voor het zelfde geld schrikt de chauffeur van het belletje wat je hoort als je op dat knopje drukt, moet de chauffeur een noodstop gebruiken en schiet mijn snikkel tussen het rokje van het meisje wat naast me zit.![]()
Klacht: Mensen die op het stopknopje drukken terwijl het niet nodig is
Valt toch best mee?quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef RTB het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al een klaagtopic waard.
Muhahahaha TS valt op krultrollen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Op zich wel een prestatie dat jouw snikkel door een stopactie (dus vertraging van een voorwaartse beweging) tussen het rokje van het meisje die naast je zit kan schieten. De enige die die kans heeft om geraakt te worden door jouw snikkel is de trol met dikke krullen. Dit is dus eigenlijk wat jij wil. Daar ga je even nat zeg.
Waarom erger je je aan zo iets domsquote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Daar kan ik me ook kapot aan ergeren idd
Oh mên, het begon al toen ik een kleine Bio was. M'n hele jeugd werd er door beïnvloed en ik heb er jaren met niemand over durven praten.quote:Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Waarom erger je je aan zo iets domsDan kun je bezig blijven
Alle mensen die deze eeuw geboren zijn, gaan deze eeuw voor het eerst met de bus!quote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die in de 21ste eeuw voor het eerst met de bus gaan. Onder wat voor steen heb je dan gelegen zeg
Dat monster was minstens ver in de 20 zo niet begin 30quote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Alle mensen die deze eeuw geboren zijn, gaan deze eeuw voor het eerst met de bus!![]()
En verder ben je een zepert. Als die krulletrol nu gewoon een knopjesfetishist is, wie ben jij dan om hem daarin zijn levensgeluk te misgunnen.
Fascist!
Dan moet je op de chauffeur zijn rechterknie gaan zitten!quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef KleinVosje het volgende:
Ik probeer in de bus altijd de fast-forward-knop te vinden...
Bussen doen altijd zo lang over een klein stukje rijden
Ken je de werken van H.P. Lovecraft? In zijn verhalen had hij het regelmatig over gebouwen die onze menselijke voorstelling te boven gaan, gebouwen die hoeken hebben die er niet horen te zijn etc.quote:
Ik kan me weinig mooiers voorstellen dan nooit in zo'n veetransport zitten.quote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Garisson72 het volgende:
En wat te denken van dat stopknopje dat onnodig slijt door die nodeloze drukactie.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef RTB het volgende:
[..]
Ken je de werken van H.P. Lovecraft? In zijn verhalen had hij het regelmatig over gebouwen die onze menselijke voorstelling te boven gaan, gebouwen die hoeken hebben die er niet horen te zijn etc.
Dat is Tilburg.
Ze zetten de meest nieuwerwetse, verschrikkelijk uitziende moderne gebouwen naast monumentale panden, omringd door muren en grauwe gebouwen die uit puur beton zijn opgetrokken. Sterker nog, het lijkt wel een vereiste: Elk mooi gebouw moet er 5 foeilelijke in een straal van 50 meter hebben. Krappe straten waar auto's om elkaar heen moeten wurmen, verkeer-situaties die een regelrecht drama zijn om nog maar te zwijgen over het feit dat het wel een gigantische bouwput lijkt tegenwoordig. Je hoeft maar 3 bochten om en je vind wel weer een nieuwe straat die open ligt.
Tilburg staat synoniem voor grauw en grijs, andere woorden heb ik er niet voor.
Dat dus, bellen voor de eindhalte is niet nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Daar kan ik me ook kapot aan ergeren idd
Het lijkt net alsof je het over rotterdam hebtquote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef RTB het volgende:
[..]
Ken je de werken van H.P. Lovecraft? In zijn verhalen had hij het regelmatig over gebouwen die onze menselijke voorstelling te boven gaan, gebouwen die hoeken hebben die er niet horen te zijn etc.
Dat is Tilburg.
Ze zetten de meest nieuwerwetse, verschrikkelijk uitziende moderne gebouwen naast monumentale panden, omringd door muren en grauwe gebouwen die uit puur beton zijn opgetrokken. Sterker nog, het lijkt wel een vereiste: Elk mooi gebouw moet er 5 foeilelijke in een straal van 50 meter hebben. Krappe straten waar auto's om elkaar heen moeten wurmen, verkeer-situaties die een regelrecht drama zijn om nog maar te zwijgen over het feit dat het wel een gigantische bouwput lijkt tegenwoordig. Je hoeft maar 3 bochten om en je vind wel weer een nieuwe straat die open ligt.
Tilburg staat synoniem voor grauw en grijs, andere woorden heb ik er niet voor.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Hihi wat lief, TS gaat met z'n vriendinnetje op stap
Tjeempie, jij maakt wel ergerlijke dingen mee zeg!quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Remsjo het volgende:
Zit je zo in de bus, voor je zit een trol met dikke krullen, bril en puisten. Ben je bijna op plaats van bestemming, gaat die trol op het stopknopje drukken terwijl de bus daar sowieso gaat stoppen![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Op zich wel een prestatie dat jouw snikkel door een stopactie (dus vertraging van een voorwaartse beweging) tussen het rokje van het meisje die naast je zit kan schieten. De enige die die kans heeft om geraakt te worden door jouw snikkel is de trol met dikke krullen. Dit is dus eigenlijk wat jij wil. Daar ga je even nat zeg.
De echte Maarten van Rossum zou nooit metquote:
ja ook van die lamme mongolenquote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zelfde als mensen die drukken bij centraal station
Wees blij dat ze niet een of ander luik open gooien.quote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Aestivate het volgende:
Ik doe dat altijd in het vliegtuig maar die stopt nooit waar ik uit wil stappen!
Dat ik hem waardeer, zegt nog niet dat ik hem probeer te zijnquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef classpc het volgende:
[..]
De echte Maarten van Rossum zou nooit met![]()
![]()
reageren
Mensen die in 2000 geboren zijn ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:06 schreef Remsjo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh mn, het begon al toen ik een kleine Bio was. M'n hele jeugd werd er door be nvloed en ik heb er jaren met niemand over durven praten.
Niemand begreep me, mensen staarden, wezen me na en ik voelde me een buitenstaander. Totdat ik een keer iemand betrapte op het indrukken van zo'n knop, OP WEG NAAR EEN STATION. Ik stond niet meer voor mezelf in en sloeg de desbetreffende persoon. Ik was 8 maanden.
Dat KLB-ers nog over straat durven, he? Die weten waar mensen zich de hele dag allemaal aan storen, en dat is me een bak!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
de problemen in de wereld zeg....van alle problemen die er zijn is dit wel de ergste..
Dus eigenlijk een antiklacht van dat meiske naast je en is je werkelijke klacht dat de bus chauffeur geen noodstop moest maken.quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Remsjo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |