abonnement Unibet Coolblue
pi_75262518
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef TJLinden het volgende:
Jongens... nogmaals. De link is NIET persoonlijk. Je kunt er namelijk ook komen via de JM-Tour site door op de datum van 'presale' te klikken (die is klikbaar). Klik
Bovendien vraag ik je niet om de link, maar om de code (die ook volgens jouzelf niet persoonlijk is). Als je simpelweg alleen die code PM't (zonder link), ben ik meer dan tevreden.
Same here.
PB de mensen uit die lijst gewoon. Doe je mede fans een plezier.
pi_75262915
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef TJLinden het volgende:
Jongens... nogmaals. De link is NIET persoonlijk. Je kunt er namelijk ook komen via de JM-Tour site door op de datum van 'presale' te klikken (die is klikbaar). Klik
Bovendien vraag ik je niet om de link, maar om de code (die ook volgens jouzelf niet persoonlijk is). Als je simpelweg alleen die code PM't (zonder link), ben ik meer dan tevreden.
Oke oke oke, je hebt gelijk.
De link is inderdaad niet persoonlijk.

Ik houd me weer aanbevolen voor een eventuele PM
Hobbyist,,,
pi_75262927
Over bloedzenuwachtig gesproken.
Ik moet nog iets van 100 pagina's doorwerken voor een opdracht voor morgen. In plaats daarvan zit ik, op het retetrage internet van mijn overburen (ik ben net verhuisd en mijn internet doet dat pas over 4 weken), deze pagina als een idioot te verversen.

"Do I have to fall asleep with F5 under my fingers?"
  donderdag 3 december 2009 @ 22:05:38 #229
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75263328
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef TJLinden het volgende:
Over bloedzenuwachtig gesproken.
Ik moet nog iets van 100 pagina's doorwerken voor een opdracht voor morgen. In plaats daarvan zit ik, op het retetrage internet van mijn overburen (ik ben net verhuisd en mijn internet doet dat pas over 4 weken), deze pagina als een idioot te verversen.

"Do I have to fall asleep with F5 under my fingers?"
Idd, op een of andere manier houdt die promotiecode me al de hele dag bezig Zou het echt heel vet vinden als iemand hem naar me toe wil sturen
pi_75263383
Waarom doet iedereen zo paranoide, John Mayer is geen U2 of Muse.
Doe eens rustig.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_75263460
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom doet iedereen zo paranoide, John Mayer is geen U2 of Muse.
Doe eens rustig.
Gast Ik zou geen minuut wakker liggen van die 2 juist..

Ik zou niet eens de moeite doen om helemaal naar HMH te gaan ervoor.
Beetje kortzichtig van je, vind je niet? Ieder heeft z'n eigen smaak en z'n eigen idool.
pi_75263462
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom doet iedereen zo paranoide, John Mayer is geen U2 of Muse.
Doe eens rustig.
Nee.
Beter
Hobbyist,,,
pi_75263522
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom doet iedereen zo paranoide, John Mayer is geen U2 of Muse.
Doe eens rustig.
Ik zou anders nooit een kaartje kopen voor de twee die jij daar noemt...
Nouja, voor U2 misschien, als het niet te duur is. Komt voor mij niet in de buurt van de ervaring van John Mayer live, though.
pi_75263707
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:08 schreef LeNick het volgende:

[..]

Gast Ik zou geen minuut wakker liggen van die 2 juist..

Ik zou niet eens de moeite doen om helemaal naar HMH te gaan ervoor.
Beetje kortzichtig van je, vind je niet? Ieder heeft z'n eigen smaak en z'n eigen idool.
Ik bedoel die heisa om de ticketverkoop. Ik weet vrijwel zeker dat ik tot een week na de start van de ticketverkoop nog via officiële kanalen kaarten kan bemachtigen voor John Mayer. Doe niet zo paranoide over de presale. John Mayer gaat heus niet binnen 5 minuten uitverkocht raken. Mits hij niet naar de Paradiso of Melkweg gaat.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_75263776
Een week erna? En dan bedoel je niet via resellers á 80 euro + ? Die weddenschap wil ik wel aangaan. Voor twee kaartjes
  donderdag 3 december 2009 @ 22:21:27 #236
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75264083
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom doet iedereen zo paranoide, John Mayer is geen U2 of Muse.
Doe eens rustig.
Hmmm, covertje van New Born zou niet verkeerd zijn
pi_75264086
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik bedoel die heisa om de ticketverkoop. Ik weet vrijwel zeker dat ik tot een week na de start van de ticketverkoop nog via officiële kanalen kaarten kan bemachtigen voor John Mayer. Doe niet zo paranoide over de presale. John Mayer gaat heus niet binnen 5 minuten uitverkocht raken. Mits hij niet naar de Paradiso of Melkweg gaat.
Ik wil voor jou verhaal NU nog tekenen!!
Alleen denk ik dat het helaas niet de realiteit gaat zijn....

Daarom houdt ik me nog altijd aanbevolen voor een verrassings PM
Hobbyist,,,
pi_75264659
http://jhnmyr.tumblr.com/ !

Hij heeft een 'live versie' van Edge of Desire thuis opgenomen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 22:33:37 ]
  FOK!fotograaf donderdag 3 december 2009 @ 22:35:03 #239
159915 -Menn0-
MNO
pi_75264725
Nou als de code dan toch niet persoonsgebonden is, geef em aan de mensen van dit topic. Doe je mede fans een plezier! Ik zelf heb geen code gekregen hoewel ik wel al heel lang de nieuwsbrief krijg, maar waarom zou je een (niet persoonsgebonden) code niet even delen....
,,/
pi_75264744
Volgens mij zijn de mensen met codes voor 'de ontknoping' naar bed gegaan.

Ik hoop dat iemand nog zo sociaal is om morgen voor 10.00 de code te posten/PM'en. Volgens mij is ondertussen namelijk wel duidelijk dat zowel de link als de code niet persoonlijk zijn.

Is men nog steeds niet overtuigd, dan kunnen ze wel misschien alsnog de code posten NADAT ze 'm morgenochtend zelf gebruikt hebben. Dan zijn ze zeker van hun kaartje en kan de rest er ook nog van profiteren (de pre-sale is namelijk de hele dag geldig, alhoewel er misschien wel een limiet aan zal zitten).
pi_75264832
nou ja, ik ben nog wakker hoor. Alleen heb ik zoiets van: straks kom ik er niet door en al di emensen die ik de code geef wel... maar als ik mijn kaarten heb, wil ik de code best doorgeven

egoistisch eigenlijk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75264903
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef sbientje het volgende:
nou ja, ik ben nog wakker hoor. Alleen heb ik zoiets van: straks kom ik er niet door en al di emensen die ik de code geef wel... maar als ik mijn kaarten heb, wil ik de code best doorgeven

egoistisch eigenlijk
ik vind het heeeeel rot.. maar dat heb ik ook xD Echt jongens, ik meen het, zodra ik tickets heb kunnen bestellen gaat de code GELIJK op FOK..
pi_75265071
Dan ga ik zometeen maar eens slapen... xD
pi_75265269
Trouwens, ik heb de mail gezien die rond is gestuurd. Hij staat op tryjm.com , maar het wachtwoord is - uiteraard - weggehaald. Het is toch echt wel 100% zeker dat het wachtwoord voor iedereen hetzelfde is. Zie:
quote:
June 2 – Amsterdam
Presale begins this Friday, December 4 at 10:00AM CET (local Amsterdam time) via this link. JM.com members must enter the password XXX.
'Members'. Oftewel, alle members 'moeten' dat wachtwoord gebruiken. Hij is dus voor iedereen hetzelfde.
pi_75265368
Inderdaad best egoistisch , aangezien het niet om hordes mensen gaat, maar slechts een handjevol op jullie 'home-forum'. Wel begrijpelijk echter , maar nog steeds frustrerend voor ons.

Het zal echt niet zo zijn dat er maar 10 kaartjes in pre-sale zijn en dat jullie die door 5 mensen hier gaan mislopen. Die (NIET UNIEKE) code is naar wellicht honderden mensen in Nederland gegaan...

Anyhoe, ik kan jullie over-paranoïde reactie deels ook wel begrijpen (die blijkbaar voor geen enkele rede of empathie vatbaar is) en leg me er maar bij neer.

Probeer morgen dan inderdaad wel zo snel mogelijk de code op het forum te gooien. Dikke kans dat wij er dan nog steeds wat mee kunnen. Dat zou top zijn!

ps. iemand anders die minder paranoïde is?
  FOK!fotograaf donderdag 3 december 2009 @ 22:50:26 #246
159915 -Menn0-
MNO
pi_75265369
PM 'm morgen even naar iedereen in dat lijstje
,,/
pi_75265493
Iedereen die mij nu een PM stuurt, laat ik ongelezen zodat ik weet dat ik je morgen reply met de code.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:56:36 #248
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_75265616
Idd, allemaal erg begrijpelijk. Dus bestel maar, bestel maar die kaarten en dump dan de code via om in onze inboxjes en wij zijn heeel blij!

pi_75265638
dat doe ik zeker
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75266221
Het is trouwens niet zo dat ik bang ben voor die 5 a 10 mensen die extra een code hebben. Het is meer dat als ik het aan jullie geef, jullie ook wel denken '2 vrienden meer kunnen geen kwaad..'. En zo is de site alsnog zo de lucht uit als iedereen zo denkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')