Sorryquote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Leonos het volgende:
Hij komt sowieso naar Nederland hoor.
Zeiden ze van de week op 3FM.
De vraag is wanneer.quote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Leonos het volgende:
Hij komt sowieso naar Nederland hoor.
Zeiden ze van de week op 3FM.
Ik zet m'n geld in op april of mei.quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef sbientje het volgende:
ja eh, als ie komt, niet op een festival hoor! kom nou!
ik ben niet zo'n festivalgek gewoon. Ga liever naar een alleen-John-concert!quote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Numbie het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
Gezellig toch? Mooi dagje van maken met andere bands daarnaast, en fijn vooraan staan bij Mayer indien mogelijk
Oh don't get me wrong, ik ook hoor. Maar als t een festival wordt en verder niet in NL, dan maar naar een festival...quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n festivalgek gewoon. Ga liever naar een alleen-John-concert!
Eigenlijk denk ik dat er leuke plekken zijn dan Ahoy, maar het zou wel makkelijk reizen zijn voor mij. (Niet zozeer dichtbij, maar bijna zelfde route als naar school)quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef LeNick het volgende:
Let's keep our fingers crossed.*hoopt zwaar stiekem op Ahoy..
*
ja dat zeker!quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef Numbie het volgende:
[..]
Oh don't get me wrong, ik ook hoor. Maar als t een festival wordt en verder niet in NL, dan maar naar een festival...
Het gaat mij juist om het reizen..quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat er leuke plekken zijn dan Ahoy, maar het zou wel makkelijk reizen zijn voor mij. (Niet zozeer dichtbij, maar bijna zelfde route als naar school)
Mee eensquote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n festivalgek gewoon. Ga liever naar een alleen-John-concert!
deze is nog erger dan het frontje van Battle Studiesquote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef Numbie het volgende:
Kan iemand ajb zeg die verschrikkelijke man-kini foto weghalen...![]()
Dat ie een man-whore is weten we inmiddels wel toch
en om het haar heen denken zeker??quote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gewoon die groene lap stof wegdenken
nooit, maar deze zou ik zo aandoenquote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef LeNick het volgende:
Wie heeft er wel is wat bij John Mayer store gekocht? Wat voor maat genomen? En wat voor maat heb je in NL?
Zo, 125 dollar lichter!quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef sbientje het volgende:
[..]
nooit, maar deze zou ik zo aandoen
Ja, heb soms M, soms L.. Dat is mijn ervaring tot nu toe dan met Amerikaanse shirts.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef GoodGawd het volgende:
Die JM3 T shirt is best leuk. Alleen op afstand kopen is zo irritant. Want misschien is XL wel een beetje te groot. En M is zowiezo te klein.
Where is the L?
En dan roep John: "Remove that crazy maniak!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:09 schreef maffemaniak het volgende:
Mocht er een concert komen dan zal ik erbij zijn!
Dan zal ik eens een stil momentje afwachten om heel hard te roepen: ZIJN ER NOG FOKKERS IN DE ZAAL?!?!
Daar heb ik de grijze girlie vanquote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef sbientje het volgende:
[..]
nooit, maar deze zou ik zo aandoen
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
En dan roep John: "Remove that crazy maniak!"
Hmmm, vooral het Heartbreak-logo verneukt hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind de kleren in de fanstore eigenlijk nooit mooi. Heb alleen een shirt gekocht tijdens Picnic (vind ik wel mooi uiteraard) en dat heb ik eigenlijk nooit aan. Vind het ook niet echt representatief om in een bandshirt naar m'n werk te gaan.![]()
Wtf Battle Studies jas.
Wie wat waar hoe??quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
2 juni HMH!
Kaarten vanaf zaterdag verkrijgbaar!
Hoezo ? Denk niet dat ie meer kost als elk andere artiest.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:48 schreef Numbie het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk sterk; volgens mij kost die man fortuinen om naar NL te halen...
Ik denk dat Mayer qua kosten in de AAA categorie valt, en minimaal net zoveel kost als een Muse of Pearl Jam for that matter. Bovendien heeft hij niet eerder veel zomer-festivals gedaan in de EU. Maar goed, wat niet is kan altijd nog komen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo ? Denk niet dat ie meer kost als elk andere artiest.
Lijkt me ook dat ie ergens in de middag op Pinkpop staat en zeker niet afsluit.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mayer qua kosten in de AAA categorie valt, en minimaal net zoveel kost als een Muse of Pearl Jam for that matter. Bovendien heeft hij niet eerder veel zomer-festivals gedaan in de EU. Maar goed, wat niet is kan altijd nog komen.
Naar ticketmaster ja. Dat gaat dus een hel worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Persbericht is nu ook uitgebracht.. ticketprijs niet bekend, maar HMH is nooit onwijs duur toch?
En uhm.. hoe bestel je vroeg kaartjes? Moet ik dan gewoon zaterdagochtend naar ticketmaster.nl ofzo?
quote:SJIEFA (237)
vandaag, 12:19
iemand op FOK! forum zegt dat John Mayer 2 juni komt @ HMH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Trut.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Kan je niet gewoon naar het postkantoor gaan? Godverdomme, ik ben al helemaal zenuwachtig.![]()
@RRGJL Ik wil even bevestigen dat ik toch een egoistische trien ben, want als ik had geweten dat hij naar Nederland kwam en hier op het forum niemand het nog geweten had, had ik er pas over gepost als ik kaartjes had.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm an assassin and I had a job to do
Misschien kunnen wij samen naar HMH gaan als JM naar Nederland komt aangezien we beide in Eindhoven wonenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Het Melkweg fiasco leeft nog heel sterk bij mij.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef MervinMinky het volgende:
Whoohoo, 2 dikke concerten nu al binnen voor het jaar 2010![]()
Dit wordt een geweldig muziekjaar en Mayer eindelijk weer terug in NL.
10 minuten is toch tijd zat ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:23 schreef GoodGawd het volgende:
Okay moment van bezinning. Wie zegt dat het niet in 10 minuten uitverkocht is?
Hoop het maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:23 schreef GoodGawd het volgende:
Okay moment van bezinning. Wie zegt dat het niet in 10 minuten uitverkocht is?
Ik ook, denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoop het maar
Damn, als ik hier niet heen kan loop ik echt een jaar met een depressie rond
Same herequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoop het maar
Damn, als ik hier niet heen kan loop ik echt een jaar met een depressie rond
Prima hoor! Gaat alleen sowieso ook een vriend van me mee en misschien nog een vriendin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij samen naar HMH gaan als JM naar Nederland komt aangezien we beide in Eindhoven wonenBeetje bijpraten enz.
Ik zal het via internet doen als ik jou was, postkantoor enzo is tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef MervinMinky het volgende:
Hm, zo groot is de HMH niet dus de kans dat het binnen 1 dag uitverkocht is redelijk groot, ik ben zeker 10 uur voor de postkantoor/VVV/Free Record Shop om 2 kaartjes te bemachtigen.
En ja als ik dit mis dan sla ik mezelf echt wel voor de kop en zeker dikke antidepressiva slikken dan![]()
Zeg dat nou niet, dat verkleint mijn kansquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zal het via internet doen als ik jou was, postkantoor enzo is tegenwoordig niet meer
Mooi! Dan zorg ik ook dat er iemand bij het postkantoor voor me staat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
TICKET INFORMATIE
Kaarverkoop gaat via Ticket Service; via www.ticketservice.nl of telefonisch via 0900-300 12 50 en via de bekende voorverkoopadressen (o.a. VVV/GWK/postkantoren). De Heineken Music Hall is niet verantwoordelijk voor de kaartverkoop!
Dit doen sommige users wel vaker, ook bij Taylor Swift en een of andere zangeres zaten ze die comments vol te spammenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef GoodGawd het volgende:
JM is dood trouwens.
Check die comments:
Cover WDYTIW eens en gooi hem op youtubequote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef GoodGawd het volgende:
Als jullie geen kaarten hebben, kan ik ook wel wat gitaar spelen en zingen voor jullie.
Belief, Slow Dancing, Who Says, Heart of Life, Who did you think I was, No such thing, i dont need no doctor, stitched up.
Speel ik dan voor jullie! Meer kan ik nog niet. Kost vijf euro. Dat zijn pas prijzen!
edit
oh ja daughters kan ik ook
En voor mij Heart of Life..!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Cover WDYTIW eens en gooi hem op youtube
B.v.d.
Werkte PayPal toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef MervinMinky het volgende:
Heb mijn outfit voor het concert al klaarliggenDeze t-shirt nieuw gekocht in de Store
![]()
http://johnmayer.shop.musictoday.com/Product.aspx?cp=235_29060_29055&pc=JMCT65#
Moet je niet als NL'er nog altijd je CC gegevens faxen + je paspoort en schriftelijke bevestiging?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef LeNick het volgende:
[..]
Werkte PayPal toch?Dat shirt heb ik ook. Kreeg jij ook geen oderbevestiging btw?
Tot nu toe niet hoor.. Staat gewoon order accepted.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Numbie het volgende:
[..]
Moet je niet als NL'er nog altijd je CC gegevens faxen + je paspoort en schriftelijke bevestiging?
Duurde een eeuwigheid toen ik vorig jaar 't deed. Papieren opmaken, faxen, bevestiging vragen of de fax binnen is en of de bestelling erdoor was... pffff. Ben er wel klaar mee; koop m'n merch wel bij de shows
Oh? De site state nog altijd:quote:Op woensdag 2 december 2009 19:35 schreef LeNick het volgende:
[..]
Tot nu toe niet hoor.. Staat gewoon order accepted.
Succes ermee iig...quote:"If you are placing an order from Austria, Brunei, Bulgaria, Ghana, Hong Kong, Indonesia, Malaysia, Morocco, Netherlands, Nigeria, Philippines, Singapore, Tunisia, or Venezuela, you will need to fax us a letter of authorization including your full name as it appears on the credit card, the credit card number, expiration date, billing address, authorization to charge your card and a photocopy of the front and back of the credit card. Please send your fax attn: the Call Center. If we do not receive your fax, your order will be deleted automatically. Please use the following fax number: 001-434-951-1345. All international orders are responsible for all duties and taxes incurred upon delivery."
Wtf, dan tweet ik John Mayer wel ff..quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Numbie het volgende:
[..]
Oh? De site state nog altijd:
[..]
Succes ermee iig...
Tuurlijk. check ff out, dan zie je de kosten (is niet standaard..)quote:Op woensdag 2 december 2009 19:44 schreef GoodGawd het volgende:
5 dollar is toch helemaal niks voor een shirt? Moet je ook nog shippig kosten betalen ofzo?
ja, die bestel ik na kerst miss ffquote:Op woensdag 2 december 2009 19:46 schreef GoodGawd het volgende:
omg
http://johnmayer.shop.musictoday.com/Product.aspx?cp=235_12146&pc=JMLP05
Whut, ik heb niks binnen? Wel ordernummer, die stond er na m'n bestelling en ook bij order status..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef MervinMinky het volgende:
Heb de t-shirt met mijn pa's creditcard betaaldIn totaal 20 dollar incl. verzendkosten zonder tax overigens. Heb zelf ook niks moeten faxen ofzo en heb een orderbevestiging gekregen dus hopelijk komt ie aan binnen een maand.
* sbientje is blij met de mailquote:Op woensdag 2 december 2009 22:22 schreef GoodGawd het volgende:
check jullie mail![]()
jmm
John Mayer Mail
Omdat hij zijn fans zorgvuldig selecteert .quote:Op woensdag 2 december 2009 23:29 schreef LeNick het volgende:
Wtf waarom heb ik die mail niet, ik sta wel ingeschreven..
quote:
Not the same?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:42 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Omdat hij zijn fans zorgvuldig selecteert .
"INTIMATE CONCERT FOR VH1 ON DECEMBER 10
On December 10th, John will perform and film an intimate concert for Vh1 in Brooklyn. We are offering tickets to this special show via johnmayer.com. Those in attendance will also have the opportunity to participate in a Q&A with John as part of this performance. Click here for more information"
Als ik een Q&A met hem had, zou ik echt dicht slaan denk XD
ik wil wel een extra kaartje voor je kopen hoor.. pm me maarquote:Op woensdag 2 december 2009 23:45 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik wil ook presale! Wie kan ik lief aankijken?!
allicht minder dan er normaal op zaterdag klar hadden gezeten (plus ik hoef niet te werken op vrijdagmorgenquote:Op donderdag 3 december 2009 01:19 schreef Bilibala het volgende:
Ah yesss presale! Hopelijk wordt 't dan niet zo'n gekkenhuis (geen idee hoeveel mensen in NL die mail hebben gekregen)
Als WanEnOnline niet van mijn aanbod gebruik maakt, mag jij dat wel hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 09:40 schreef RRGJL het volgende:
O verdomme, je moet een promotiecode hebben
Je mag 4 kaartjes kopen. Iemand die toevallig 2 kaartjes voor mij kan kopen?
Ehm.. wil jij... ehm.. met mij.. ehm... trouwen?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef GoodGawd het volgende:
Als jullie geen kaarten hebben, kan ik ook wel wat gitaar spelen en zingen voor jullie.
Belief, Slow Dancing, Who Says, Heart of Life, Who did you think I was, No such thing, i dont need no doctor, stitched up.
Speel ik dan voor jullie! Meer kan ik nog niet. Kost vijf euro. Dat zijn pas prijzen!
edit
oh ja daughters kan ik ook
Ik heb hetzelfde ja. Dacht dat ik ooit wel een mailtje heb gehad, maar na zoeken in m'n gmail bleek van nietquote:Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef Lars204 het volgende:
Bij deze meld ik me aan voor de smeekronde
Ik sta idd ook al een tijdje ingeschreven bij JM.com, maar heb nog nooit een mailtje ontvangen van dhr John.![]()
Nah, 40 euro is niks voor zo'n grootheid...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Zocalo het volgende:
Dit ene topic is natuurlijk niet toonaangevend voor heel Nederland... Veertig euro is best wat geld, dus ik verwacht niet dat het heeel snel is uitverkocht.
haha dat is lief. Ik zag dat ik ergens WanEnOnline had gezet trouwens, maar ik zie nu dat het de vernederlandste spelling is van wat andersquote:Op donderdag 3 december 2009 13:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
WeO is bij deze superfan van John Mayer én van sbientje!
Bij die presale kom je er echt wel doorheen hoor. Ik moet tot nu toe hopen op zaterdagquote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha dat is lief. Ik zag dat ik ergens WanEnOnline had gezet trouwens, maar ik zie nu dat het de vernederlandste spelling is van wat anders![]()
Hopelijk gaat het lukken mogen, vast wel
Zekerheid is wel zo prettig. Laten we hopen op toffe FOK!kersquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef BoerBert het volgende:
Aan die nieuwsbrief te zien is dat wachtwoord voor elke member hetzelfde, dus kunnen twee lieve mensen die de mail hebben gehad even kijken of ze dezelfde hebben en zo ja, wil iemand die dan PM'en?
Ik heb het gevoel dat die code uit eerst 2 letters bestaat en dan 3 cijfers, kan iemand dat bevestigen?
Sorry, maar ik wil denk iets te graag erheen.
Ik heb liever dat ze gePMd worden, anders zijn ze alsnog openbaarquote:Op donderdag 3 december 2009 17:14 schreef LeNick het volgende:
Beter kijkt men ff of de presale codes hetzelfde zijn, en als dat zo is hier op FOK zetten..
áls wij ze maar krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze gePMd worden, anders zijn ze alsnog openbaar
De fanhyve bestaat uit 9000 man. In de HMH past 5000 man.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Zocalo het volgende:
Dit ene topic is natuurlijk niet toonaangevend voor heel Nederland... Veertig euro is best wat geld, dus ik verwacht niet dat het heeel snel is uitverkocht.
Toemaar, geef me nog wat meer vertrouwen in een goede afloopquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Numbie het volgende:
[..]
De fanhyve bestaat uit 9000 man. In de HMH past 5000 man.
Er gaan heel wat mensen teleurgesteld zijn denk ik...
Denk niet dat iedereen van die hyve naar het concert wil hoor...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Numbie het volgende:
[..]
De fanhyve bestaat uit 9000 man. In de HMH past 5000 man.
Er gaan heel wat mensen teleurgesteld zijn denk ik...
En mensen als 'Kijk-mij-nou-ik-ben-lid-van-32132134214524367-hyves groepen'.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen van die hyve naar het concert wil hoor...
Denk dat er wel veel mensen tussen zitten die zijn muziek wel relax vinden maar niet de moeite willen doen om naar het concert te gaan.
Wij willen dat uiteraard wel!
Hihi, John zal er blij mee zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 17:43 schreef TJLinden het volgende:
Anders even zo:
smeeklijst:
TJLinden
jaspah
Nicky--0
Lars204
BoerBert
LeNick
Jill-RMC
-Menn0-
maffemaniak
...
Het lieve verzoek aan Fokkers met de code om die door te PM'en.
Mooi moment om even een half uur vol te stoppen met Hendrix, Clapton en SRV coversquote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Lars204 het volgende:
[..]
Hihi, John zal er blij mee zijn![]()
Maargoed, dan heeft hij tenminste wel echte fans in zijn zaal. En minder schreeuwers en gillers
Kan je max 4 kaarten per keer kopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef sbientje het volgende:
als mensen geen 4 kaarten bestellen hier in dit topic morgen, vind ik het wel zo sociaal om te proberen of je iemand anders nog blij kan maken met te bestellen kaarten toch?
jepquote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Kan je max 4 kaarten per keer kopen?
Ik woon naast het postkantoor. Ik kan wel om 10 uur online boeken en daarna meteen naar het postkantoor gaan, dan heb ik er vier extra! Uiteraard verkoop ik ze dan op fok! voor inkoopprijs! (Maar alleen aan mensen die al tijden in de John Mayer reeks posten!)
Ik ben wel ingeschreven!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef Numbie het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat er blijkbaar zoveel fans zijn in dit topic die niet op zijn nieuwsbrief zijn ingeschreven...
Heb jij 'm wel gehad dan? (+ same as abovequote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef Numbie het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat er blijkbaar zoveel fans zijn in dit topic die niet op zijn nieuwsbrief zijn ingeschreven...
Scheelt een hoop zooi in je mailbox en je hoort het nieuws toch welquote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef Numbie het volgende:
Nee, en heb sowieso wel eerst een bevestigingsmail gekregen, want ik weet nog dat die bij de junkbox zat. Misschien niet iedereen een mail gestuurd?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb jij 'm wel gehad dan? (+ same as above)
Tsja, ik kan nu wel gaan garanderen dat ik aan niemand die code doorgeef (heb daar zelf namelijk ook alleen maar nadeel van) maar dat gelooft natuurlijk ook niemandquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef Numbie het volgende:
Vreemde zaak sowieso...
Die JM hyve is ook verandert in één grote massahysterie; iedereen roept dat ze wel op de mailinglijst staan maar geen newsletter hebben ontvangen, en of iemand de code online kan knallen...
D'r hoeft maar 1 tussenhandelaar tussen te zitten en...
Edit: zijn nieuwsbrief is de enigste waar ik op ingeschreven sta, al jaren overigens, en geen last gehad van spam verder. Want die newsletters komen alleen als er echt iets te melden valt, zoals een tourannouncement oid...
Idem bij mij. Fokkers onder elkaar moeten elkaar steunen en vertrouwenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tsja, ik kan nu wel gaan garanderen dat ik aan niemand die code doorgeef (heb daar zelf namelijk ook alleen maar nadeel van) maar dat gelooft natuurlijk ook niemand
Ja, en je hebt waarschijnlijk niet eens de garantie dat je er een krijgtquote:Op donderdag 3 december 2009 19:52 schreef maffemaniak het volgende:
deze site zegt de tickets aan te bieden.
www.4alltickets.nl
Kosten 89 euro per kaartje....
Weet iemand hoe dit werkt? Is dat zo'n bedrijf waar we met zn allen bang voor zijn die alles opkoopt?
Misschien een pm bij alleen mensen die al een tijd in deze topics posten?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tsja, ik kan nu wel gaan garanderen dat ik aan niemand die code doorgeef (heb daar zelf namelijk ook alleen maar nadeel van) maar dat gelooft natuurlijk ook niemand
Geen idee,quote:Op donderdag 3 december 2009 20:01 schreef ila het volgende:
???????? Vraagje!!!!
Ik heb een mail gekregen met code, betekent dit dat ik jm.com member ben of ben ik alleen lid van de mailinglist? Hoop op het eerste (duh)! MOET natuurlijk heen!!
Heb jij een code dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef sbientje het volgende:
zou lekker pauper zijn als ze die code op hyves online gezet zou worden
Iddquote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef sbientje het volgende:
zou lekker pauper zijn als ze die code op hyves online gezet zou worden
Volgens mij omvat het hele membership van JM.com alleen de newsletter en makkelijk inloggen op de store.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:01 schreef ila het volgende:
???????? Vraagje!!!!
Ik heb een mail gekregen met code, betekent dit dat ik jm.com member ben of ben ik alleen lid van de mailinglist? Hoop op het eerste (duh)! MOET natuurlijk heen!!
Ik neem het je niet kwalijk..quote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef ila het volgende:
Snorry! Heb zelf m'n 4 kaarten errug hard nodig en ben een beetje bang voor het risico dat het geen algemene code maar een persoonlijke code is!
Lijkt me een beter idee als mensen 2 kaarten willen, er 4 kopen om deze met FOKvrienden te kunnen delen (lees: verkopen voor een normale prijs....).
Sterker nog; volgens mij heb je naast de code een link nodig die wèl persoonlijk is... Op die manier is het namelijk makkelijk tracken voor de mensen achter JM.com wie er op geklikt heeft; en daarnaast dus berekenen wat voor een % van de mensen die de nieuwsbrief ontvangt ook kaarten heeft gekocht.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef ila het volgende:
Snorry! Heb zelf m'n 4 kaarten errug hard nodig en ben een beetje bang voor het risico dat het geen algemene code maar een persoonlijke code is!
Lijkt me een beter idee als mensen 2 kaarten willen, er 4 kopen om deze met FOKvrienden te kunnen delen (lees: verkopen voor een normale prijs....).
dat denk ik idd ook jaquote:Op donderdag 3 december 2009 20:16 schreef Numbie het volgende:
[..]
Sterker nog; volgens mij heb je naast de code een link nodig die wèl persoonlijk is... Op die manier is het namelijk makkelijk tracken voor de mensen achter JM.com wie er op geklikt heeft; en daarnaast dus berekenen wat voor een % van de mensen die de nieuwsbrief ontvangt ook kaarten heeft gekocht.
ja, maar ik ben al gestrikt door wanenoonliequote:
dat is idd, het is een abacadabra van letters en tekensquote:Op donderdag 3 december 2009 21:05 schreef Lars204 het volgende:
Ik vind het verhaal van die persoonlijke link wel redelijk aannemelijk klinken...
Is de link een acadabra van letters en tekens, dan is die wss persoonlijk
ohwww I likequote:Op donderdag 3 december 2009 21:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
Afblijven! Ze is van mij!![]()
En ik heb al gezegd dat ik megafan was en ze krijgt er ook nog wel een kleinigheidje voor
de code is zeker niet persoonlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef TJLinden het volgende:
De link is volgens mij niet persoonlijk hoor. Ook zonder mailtje kun je, door door te klikken via de JM-site (Tour page), op de ticketmaster-pagina komen waar je je code kunt invoeren.
Ik snap de twijfel van de mensen met de code echter wel hoor. En het komt inderdaad nogal 'Vulture'-achtig (pun intended) over dat hier nu een groep users om de code komen zeiken.
Als twee 'code-bezitters' via PM of chat elkaars code nu eens zouden vergelijken (waarbij ze beiden dus geen risico lopen), dan is het hele vraagstuk opgelost!
Als de codes persoonlijk zijn feliciteren we de gelukkigen en hoeft niemand meer te zeuren. Als de codes niet persoonlijk zijn dan is iedereen gelukkig en is jullie 'concurrentie' maar met een mannetje of 10 uitgebreid (en geen hele hyves-groep).
Zijn er twee mensen bereid dit schadeloze experiment uit te voeren?
Kun je 'm dan alsjeblieft wel PM'en? (of heb je de code al gespoilered in je bericht?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
de code is zeker niet persoonlijkof ik eb toevallig een john-code te pakken
Indeed! Geen posts meer tot morgenochtend 10 uur.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef WanEnOonlie het volgende:
En nu allemaal ophouden, anders heb ik ook geen nachtrust meer!
Same here.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef TJLinden het volgende:
Jongens... nogmaals. De link is NIET persoonlijk. Je kunt er namelijk ook komen via de JM-Tour site door op de datum van 'presale' te klikken (die is klikbaar). Klik
Bovendien vraag ik je niet om de link, maar om de code (die ook volgens jouzelf niet persoonlijk is). Als je simpelweg alleen die code PM't (zonder link), ben ik meer dan tevreden.
Oke oke oke, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef TJLinden het volgende:
Jongens... nogmaals. De link is NIET persoonlijk. Je kunt er namelijk ook komen via de JM-Tour site door op de datum van 'presale' te klikken (die is klikbaar). Klik
Bovendien vraag ik je niet om de link, maar om de code (die ook volgens jouzelf niet persoonlijk is). Als je simpelweg alleen die code PM't (zonder link), ben ik meer dan tevreden.
Idd, op een of andere manier houdt die promotiecode me al de hele dag bezigquote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef TJLinden het volgende:
Over bloedzenuwachtig gesproken.
Ik moet nog iets van 100 pagina's doorwerken voor een opdracht voor morgen. In plaats daarvan zit ik, op het retetrage internet van mijn overburen (ik ben net verhuisd en mijn internet doet dat pas over 4 weken), deze pagina als een idioot te verversen.
"Do I have to fall asleep with F5 under my fingers?"
Gastquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom doet iedereen zo paranoide, John Mayer is geen U2 of Muse.
Doe eens rustig.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe eens rustig.
Ik zou anders nooit een kaartje kopen voor de twee die jij daar noemt...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe eens rustig.
Ik bedoel die heisa om de ticketverkoop. Ik weet vrijwel zeker dat ik tot een week na de start van de ticketverkoop nog via officiële kanalen kaarten kan bemachtigen voor John Mayer. Doe niet zo paranoide over de presale. John Mayer gaat heus niet binnen 5 minuten uitverkocht raken. Mits hij niet naar de Paradiso of Melkweg gaat.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:08 schreef LeNick het volgende:
[..]
GastIk zou geen minuut wakker liggen van die 2 juist..
Ik zou niet eens de moeite doen om helemaal naar HMH te gaan ervoor.
Beetje kortzichtig van je, vind je niet? Ieder heeft z'n eigen smaak en z'n eigen idool.
Hmmm, covertje van New Born zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Doe eens rustig.
Ik wil voor jou verhaal NU nog tekenen!!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik bedoel die heisa om de ticketverkoop. Ik weet vrijwel zeker dat ik tot een week na de start van de ticketverkoop nog via officiële kanalen kaarten kan bemachtigen voor John Mayer. Doe niet zo paranoide over de presale. John Mayer gaat heus niet binnen 5 minuten uitverkocht raken. Mits hij niet naar de Paradiso of Melkweg gaat.
ik vind het heeeeel rot.. maar dat heb ik ook xDquote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef sbientje het volgende:
nou ja, ik ben nog wakker hoor. Alleen heb ik zoiets van: straks kom ik er niet door en al di emensen die ik de code geef wel... maar als ik mijn kaarten heb, wil ik de code best doorgeven
egoistisch eigenlijk
'Members'. Oftewel, alle members 'moeten' dat wachtwoord gebruiken. Hij is dus voor iedereen hetzelfde.quote:June 2 – Amsterdam
Presale begins this Friday, December 4 at 10:00AM CET (local Amsterdam time) via this link. JM.com members must enter the password XXX.
Dat vind ik een hele logische gedachte. Zo zitten de meeste mensen nou eenmaal in elkaar. Het was ook precies waar ik aan zat te denken toen ik zat te denken "ja, waarom niet eigenlijk?"quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef LeNick het volgende:
Het is trouwens niet zo dat ik bang ben voor die 5 a 10 mensen die extra een code hebben. Het is meer dat als ik het aan jullie geef, jullie ook wel denken '2 vrienden meer kunnen geen kwaad..'. En zo is de site alsnog zo de lucht uit als iedereen zo denkt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:50 schreef GoodGawd het volgende:
Doe eens rustig mensen, over die code. Als het uitverkocht is nou jammer dan. Ik zet heus wel beelden op youtube...
Door al die heisa over die code wordt dit live pareltje gewoon over het hoofd gezien!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef RRGJL het volgende:
http://jhnmyr.tumblr.com/ !
Hij heeft een 'live versie' van Edge of Desire thuis opgenomen
Same here!quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef Numbie het volgende:
Helemaal niet! Gisteravond zo ongeveer op repeat gezet. Heerlijke opname!![]()
Vind altijd dat een song pas echt sterk is, als deze acoustisch overeind blijft
Kom op, iets meer moeite doen. Het staat zelfs al in deze pagina's een aantal keer genoemd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef maffemaniak het volgende:
Naar welke site moeten we eigenlijk gaan met die code?
Dat tweede deel: Daar kan ik over meepratenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Godverdomme, ik ben zo zenuwachtig.Ik heb vannacht over de code gedroomd.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Godverdomme, ik ben zo zenuwachtig.Ik heb vannacht over de code gedroomd.
Wat vaag inderdaad...quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:54 schreef maffemaniak het volgende:
Oké, de site staat klaar!
Maar ik zie dat je maar 2 kaarten max kan bestellen ipv 4....
ik ook nog niet..quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:00 schreef Bilibala het volgende:
Loopt mijn klok nou voor?? Kan nog niet bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |