Dat dus!!quote:Op maandag 30 november 2009 13:56 schreef trovey het volgende:
Iemand anders de schuld geven als je zelf faalt
okquote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef ynuhh het volgende:
HRM vind ik wel een leuk vak eigenlijk.
En je dan ook meteen opgelicht voelen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:56 schreef trovey het volgende:
Iemand anders de schuld geven als je zelf faalt
quote:Op maandag 30 november 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je dan ook meteen opgelicht voelen.
Je ouders! Die zouden zich opgelicht moeten voelen. Door de ooievaar.
Kerel, personeelszaken.quote:Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef Sigmund666 het volgende:
TS zit op een kakkerige opleiding.
"Ik werk bij McDonald's in management!"
"Hahahaha! Wat een pauperIk zit op de business school, en ik doe Human Resource management studies, zodat ik papa op kan volgen als miljonairrrrr "
je hoeft geen kakker te zijn als je kan lezen..quote:Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef Sigmund666 het volgende:
TS zit op een kakkerige opleiding.
"Ik werk bij McDonald's in management!"
"Hahahaha! Wat een pauperIk zit op de business school, en ik doe Human Resource management studies, zodat ik papa op kan volgen als miljonairrrrr "
quote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef o.us het volgende:
Ze was iemand die graag een baas speelt en vol met motivatie was om aan de slag te gaan en getrained te worden.
jawel man, zonder twijfel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef Otis2.0 het volgende:
De vraag is: zou je haar geven?
MBO. Op de uni doe je toch niet aan rollenspellenquote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
Gemeen jais het op de universiteit, je opleiding?
Bull-shit. Qua psychologie en rechten weet ik van universitair niveau dat je wel degelijk constant rollenspellen moet opvoeren.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
doe je MBO of zo, dat je rollenspellen zit te spelen? Op de uni heb ik daar geen last van.
Psychologie en rechten zijn dan ook popi-jopi studies voor tuig van de richel.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bull-shit. Qua psychologie en rechten weet ik van universitair niveau dat je wel degelijk constant rollenspellen moet opvoeren.
-Wilt ook psychologie doen-quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Psychologie en rechten zijn dan ook popi-jopi studies voor tuig van de richel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |