pfeifferquote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef error_404 het volgende:
Je bent ongeneeslijk ziek, maar dat is geen klacht waardig? De leraren wel..? Oke.
grapjas. als ik nou speciaal met de directeur en mn vader moet praten omdat de school het vanwege examens moet weten, dan hoort het toch normaal te zijn dat leraren beseffen dat het door de hele school roepen geen goed idee is? Dat jij vervolgens enigszinds achterlijk reageert met aandachtshoer en zus en zo, tsja, it's your problem.quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je zal wel meelijwekkend overkomen. Daarnaast lijk je me ook een flinke aandachtshoer met je achterlijke "ongeneeslijk ziek grapje". Tel dit bij elkaar op en de reactie van de leraar is volkomen normaal.
Faalpuberquote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
grapjas. als ik nou speciaal met de directeur en mn vader moet praten omdat de school het vanwege examens moet weten, dan hoort het toch normaal te zijn dat leraren beseffen dat het door de hele school roepen geen goed idee is? Dat jij vervolgens enigszinds achterlijk reageert met aandachtshoer en zus en zo, tsja, it's your problem.
jezus, wat een klootzak! mja, zulke leraren bedoel ik dus. ook meisjes in de klas die er om prive redenen niet waren, gaat die lerares helemaal vragen wat die priveredenen wel niet zijn. en dat het maar slap gelul was. :/quote:Op maandag 30 november 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
Bij ons moest altijd iedereen zijn petje af tijdens lessen, zelfs een meisje dat net chemo had ondergaan en overal haar petje/doek op mocht houden, behalve bij de leraar wiskunde. Die kerel stond er op dat ook zij d'r petje afzette en na veel discussie schrok ie zich rot toen zij al huilend d'r kale hoofd toonde. Leraren met het inlevingsvermogen van een wortel
quote:Op maandag 30 november 2009 13:05 schreef Tamashii het volgende:
zuigen.
verdomme. ik wil het gewoon stil houden dat ik een ongeneeslijke ziekte heb. -kuch- en wat doen die leraren: 'ha Tam, kan je wel naar school komen? en gaat het wel?'
°insert gegrom en hard geknik°
wat een kutwijf. sowieso haat ik haar. en zij mij denk ik ook.
Faalhaasquote:
ik kan niet lezen dus ik lul maar gewoon wat. Begrijp je wat 'op school betekent'? + het feit dat dit niet mijn echte naam is.quote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik wil iets stilhouden, dus ik open er een topic over op het grootste forum van Nederland
Waarom niet? Pfeiffer is nou niet bepaald een vreemde ziekte. Een beetje feestende puber ontkomt er niet aan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
grapjas. als ik nou speciaal met de directeur en mn vader moet praten omdat de school het vanwege examens moet weten, dan hoort het toch normaal te zijn dat leraren beseffen dat het door de hele school roepen geen goed idee is?
Degene die dit verhaal opblaast ben jij. Dit omdat jij er een probleem van maakt dat een leraar een beetje medeleven toont terwijl je zelf roept dat je een "ongeneeslijke" ziekte hebt.quote:Dat jij vervolgens enigszinds achterlijk reageert met aandachtshoer en zus en zo, tsja, it's your problem
God, ik weet niet hoe oud je bent, maar je humor is al overleden. Verder kan zo'n leraar(waarvan iedereen weet dat ik de grootste problemen met haar heb en andersom) ook ff aan het eind van de les dat soort dingen vragen. Ik denk dat je het principe niet begrijpt; kanker, priveproblemen, andere ziektes, whatever horen niet in de les uit iemand overhoord te worden. Leraren met empathie doen dat niet of na de les. Alright?quote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom niet? Pfeiffer is nou niet bepaald een vreemde ziekte. Een beetje feestende puber ontkomt er niet aan.
[..]
Degene die dit verhaal opblaast ben jij. Dit omdat jij er een probleem van maakt dat een leraar een beetje medeleven toont terwijl je zelf roept dat je een "ongeneeslijke" ziekte hebt.
Thanks. Dat was een beetje sarcastisch bedoeld want ik weeg niet zoveel dat dat fijn zou zijn, maar ik zal het proberen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Lano het volgende:
In het pfeiffertopic vind je je gebrek aan eetlust en dus niet meer aankomen een bijkomend voordeel, mag ik je dan 1 welgemeende tip geven? Blijf normaal eten zelfs dan(als je het erg hebt) val je vaak tientallen kilo's af en dat is zeker bij pfeiffer zeer ongezond
Ah! Je hebt de illusie dat je "ongeneeslijk ziek" opmerking humoristisch is? Ik zal je uit de droom helpen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
God, ik weet niet hoe oud je bent, maar je humor is al overleden. Verder kan zo'n leraar(waarvan iedereen weet dat ik de grootste problemen met haar heb en andersom) ook ff aan het eind van de les dat soort dingen vragen. Ik denk dat je het principe niet begrijpt; kanker, priveproblemen, andere ziektes, whatever horen niet in de les uit iemand overhoord te worden. Leraren met empathie doen dat niet of na de les. Alright?
oh gelukkig. Misschien kun je je foto's dan ook uit je fotoboek halen, want zo anoniem ben je niet hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik kan niet lezen dus ik lul maar gewoon wat. Begrijp je wat 'op school betekent'? + het feit dat dit niet mijn echte naam is.
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah! Je hebt de illusie dat je "ongeneeslijk ziek" opmerking humoristisch is? Ik zal je uit de droom helpen.
Je opmerking is niet grappig. Bij een ongeneeslijke ziekte denkt men doorgaans aan hele andere ziekten.
Het feit dat jij (milde vorm, anders zou je wel in je nest liggen) Pfeiffer graag zo bestempeld doet mij ervan overtuigen dat je inderdaad een aandachtshoer bent. De aandacht van de leraar is helemaal niet overdreven en attent. Het feit dat jij er zo over ageert is omdat je nog aan het puberen bent. Je bent blij met de aandacht maar wil dit niet laten zien aan de buitenwereld.
M'n opa is overleden aan pfeiffer hoorquote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Lano het volgende:
pfeiffer is bij jou ongeneeslijke ziekDe meeste mensen zijn er na een paar weken weer volledig bovenop, nou niet huillie gaan doen hoor er zijn zat mensen die veel ergere dingen hebben.
Natuurlijk is het geen ongeneeslijke ziekte, maar dit is Fok, dus ik had niet verwacht dat er bepaalde mensen gelijk een hartaanval van kregen als ik wat zwaardere woorden zou gebruiken. Aan de andere kant, kan Pfeiffer best wel ontzettend kut zijn. Maar ook dat begrijpt meneer Bakkebaard niet, want hij denkt dat je je dan constant kut voelt, terwijl Pfeiffer juist een ziekte van Pieken en Dalen is. Maar goed, ik neem oude mannen niks kwalijk.quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n opa is overleden aan pfeiffer hoorNee maar ik ken iemand die zeker anderhalf jaar niet naar school kon door pfeiffer, da's wel matig
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah! Je hebt de illusie dat je "ongeneeslijk ziek" opmerking humoristisch is? Ik zal je uit de droom helpen.
Je opmerking is niet grappig. Bij een ongeneeslijke ziekte denkt men doorgaans aan hele andere ziekten.
Het feit dat jij (milde vorm, anders zou je wel in je nest liggen) Pfeiffer graag zo bestempeld doet mij ervan overtuigen dat je inderdaad een aandachtshoer bent. De aandacht van de leraar is helemaal niet overdreven en attent. Het feit dat jij er zo over ageert is omdat je nog aan het puberen bent. Je bent blij met de aandacht maar wil dit niet laten zien aan de buitenwereld.
quote:
De jeugd van tegenwoordig is ook helemaal niets meer gewend he.quote:Op maandag 30 november 2009 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geen ongeneeslijke ziekte, maar dit is Fok, dus ik had niet verwacht dat er bepaalde mensen gelijk een hartaanval van kregen als ik wat zwaardere woorden zou gebruiken. Aan de andere kant, kan Pfeiffer best wel ontzettend kut zijn. Maar ook dat begrijpt meneer Bakkebaard niet, want hij denkt dat je je dan constant kut voelt, terwijl Pfeiffer juist een ziekte van Pieken en Dalen is. Maar goed, ik neem oude mannen niks kwalijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |