Ooo Kersjes, wat lastig zeg met dat werken. Ontslaan mag hij je niet de eerste x weken na je zwangerschapsverlof (effe opzoeken, ik weet niet meer hoeveel weken het nou was), maar daarna natuurlijk wel. Shit zeg. En je motivatie om meer te werken is natuurlijk ook weg als je weet dat je toch de laan uit gaat vliegen. Trouwens, hoe stom kun je zijn om die brief per ongeluk naar jou zelf te sturen. En inderdaad, brief heeeel goed bewaren, je weet nooit of het nog eens van pas komt. Werkgevers....
Zo kwam ik er gisteren achter dat een bepaalde vergadering waar ik altijd bij moest zijn ineens op dinsdag gepland is en ik werk niet op dinsdag. Ik zie er dan meteen allemaal complottheorieen in en maak me er ongelofelijk druk over. Dus ik heb maar besloten mijn leidinggevende een mail te sturen waarin ik gewoon ga vragen of ik mijn eigen werk wel terugkrijg of dat ik iets anders moet gaan doen. Blegh, helemaal geen zin in, maar goed.
Een

voor Roy!
Takkembah, zo'n weeguurtje is nog best gezellig, tenminste hier wel. Kom je nog eens wat anderen tegen, bijvoorbeeld van de gym. Maar goed, we zitten hier dan ook in een wijk waar meer dan een baby per week geboren wordt, dus lekker druk altijd op het cb. En fijn dat ze aardig zijn. Wat jullie trouwens zeiden over het vragen naar inkomen enzo, dat hebben ze hier niet gedaan. Wel wat ons beroep is, maar dat snap ik nog wel.
Twinkly, ze kunnen zo'n lol hebben op een speelkleed. Hier is het een groot succes, Driekus ligt er best veel op te spelen, eigenlijk meer dan in de box. Nou kan het natuurlijk ook nog, je legt ze neer en ze gaan nergens heen. Wordt wat als er straks ineens wel beweging in gaat komen.
Ben trouwens net alleen met em de stad in geweest, had ik nog nooit alleen gedaan. Dus kinderwagen in de auto, Driekus in de cosi en dan naar de stad. Daar alles weer eruit en winkelen. Vervolgens procedure andersom nog een keer. En het geheel nog een keer herhaald bij de supermarkt. En ik heb em bij de babywinkel 2 minuten alleen in de auto gelaten, afgesloten en wel. Binnenrennen, fles pakken, afrekenen en constant uit het raam de auto in de gaten houden. Maar goed, was beter dan met cosi naar binnen, want dat kost me een boel tijd. Ik zag daar trouwens ook die silly billys liggen, mooi, heb ik vast een adres waar ik ze kan halen tzt.
Vraagje nog, Driekus heeft na de fles regelmatig de hik en dan gaat ie soms ook spugen, niet veel ofzo, maar hij spuugt anders nooit. Is er nog een trucje om em snel van die hik af te helpen?