Ja... zo'n functie is ideaal....quote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn vaatwasmachine kan ook een halve vaat doen. Met een speciaal knopje kan je onderste of bovenste mandje laten vaten.
Maakt niet uit, ik ben benieuwd of zo'n TT alleen al ergens aankomt bij Unileverquote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef remlof het volgende:
Ik heb zelf nog nooit vaatwastabletten gekocht, heb nog 2 dozen staan die ik een jaar geleden van m'n pa heb overgenomen
Maar ok, ik zal geen Sun kopen.
Het gaat mij overigens niet om het vegetarische aspect, en als ze niet tegelijkertijd met de hydrofilmverpakkingen die machinereiniger geïntroduceerd hadden dan was het me misschien ook niet zo opgevallen, maar dat hebben ze dus wel gedaan.quote:Op maandag 30 november 2009 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er meer die er zich nogal druk over maken![]()
http://www.vegatopia.com/smf/index.php?topic=10830.0
gooi het recept ff de groep in, wat heb je gemaaktquote:Op maandag 30 november 2009 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mezelf overtroffen daarnet![]()
Eens in de zoveel tijd word ik schijtziek van de standaard rotzooi die ik moet maken en bedenk ik wat nieuws, nu heb ik per ongeluk zoiets geniaals gemaakt dat iedereen ongeveer van zijn stoel sopt na het eten
Ik wou 's "iets anders" doen enzo, en gezien het seizoen ben ik dus (ontzettend creatief maar niet heus) gegaan voor een glühwein sausjequote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi het recept ff de groep in, wat heb je gemaakt
nou jij bent lekker zeg, ik als enigste heb heul veul belangstelling voor je brouwsel en dan zeg je dat ik je verneuk, pppfftt moet niet gekker met je wqorden want nog ff en ik ga slaan, met een koekenpan met anti-aanbaklaagquote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaaaah, toverheks, je verneukt mijn postreeks
Ah, gezallig.quote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan ben ik wel mijn postcount kwijt natuurlijk
En ik sta net zo lekker stabiel in de top 500
Shit! Een anti-aanbaklaag! Mijn enige weakness!1!!quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou jij bent lekker zeg, ik als enigste heb heul veul belangstelling voor je brouwsel en dan zeg je dat ik je verneuk, pppfftt moet niet gekker met je wqorden want nog ff en ik ga slaan, met een koekenpan met anti-aanbaklaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |