Ik heb ze gezen, ik ga ze morgenochtend plaatsenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef whaley het volgende:
[..]
Foto's van vandaag zijn gemailed naar het fokfotograaf adres.
Kan het zijn dat je drie keer dezelfde foto's hebt gestuurd?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef whaley het volgende:
[..]
Foto's van vandaag zijn gemailed naar het fokfotograaf adres.
ja, maar in verschillende resoluties om te voorkomen dat ze verkeerd geschaald worden zoals ik nog wel eens zie hier (waardoor ze onscherp lijken).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je drie keer dezelfde foto's hebt gestuurd?
aaah zo!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:38 schreef whaley het volgende:
[..]
ja, maar in verschillende resoluties om te voorkomen dat ze verkeerd geschaald worden zoals ik nog wel eens zie hier (waardoor ze onscherp lijken).
Ja. Dat vraag ik ook al een tijdjequote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef angel008 het volgende:
hoe staat het met het top gear gebeuren ?
* Noxa haakt ook even in.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat vraag ik ook al een tijdjeMaar blijkbaar weten ze weinig
De dames nieuwelingen (zaterdag) en de heren junioren (zondag) zijn onderweg. Morgen maak ik de heren elite af (Whaley en ik hebben verschillende valpartijen in de aanbieding).quote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)jden-in-heerlen.html
Ik gooi alle mails over het NK nog wel ff extra naar sport@fok.nl. Als je de dames elite bedoelt, die waren van whaley.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hi Ivo,
Volgens mij hebben we de dames wel gehad maar de heren niet. Zou jij die naar sport@fok.nl kunnen sturen?
Alvast tnx
Gelukkig niet het shot waar ik een renner bijna op schoot hadquote:Op maandag 11 januari 2010 14:50 schreef whaley het volgende:
FYI, De Veluwemeertocht van morgen is afgelast (of uitgesteld).
Wat betreft het NK Cyclocross (veldrijden) heb ik (whaley/Marco van den Hout) foto's naar fokfotograaf gestuurd van o.a. elite dames, die zijn al geplaatst, en gisteravond ook van o.a. elite heren. Ivo heeft ook foto's gemaakt - was zelfs nog even te zien in het NOS sportjournaal gisteren
Die van mij zijn al verstuurd (heren junioren, dames beloften en heren elite). Als je naast de foto's van Whaley van de dames elite en de heren beloften ook die van mij wilt hebben, geef dan maar een seintje.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
zouden die foto's naar sport@fok.nl verzonden kunnen worden? Dan kunnen we ze plaatsn
Nee, momenteel alleen op 450 en 700.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ok, niet direct nodig![]()
Heb jij ze toevalllig ook in 430 geresized staan? Als dat het geval is wil je die dan ook naar me toesturen. Anders moet ik photoshop even aanslingeren om ze te verkleinen
Hij wordt toch verreden, komende donderdag: http://www.nu.nl/sport/2160571/alsnog-veluwemeertocht.htmlquote:Op maandag 11 januari 2010 14:50 schreef whaley het volgende:
FYI, De Veluwemeertocht van morgen is afgelast (of uitgesteld).
Helden..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hij wordt toch verreden, komende donderdag: http://www.nu.nl/sport/2160571/alsnog-veluwemeertocht.html
(Ter info, niet dat ik kan gaan fotograferen)
Als FOK!-user die toevallig vlakbij woont en dus wel een paar fotos kan afdrukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |