Reageer je nou op bovenstaande?quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef Keiichi het volgende:
Maar de polikliniek kan ook kosten in rekening brengen, omdat er in de tijd dat ze aan jou geld zouden verdiend moeten hebben niets verdiend hebben.
Ik hoop dat je zelf voor deze kosten op mag draaien.
En maar klagen dat zorgverzekeringen duurder worden zo
Nee maar wij wel. Dat gebeurt o.a. door mensen als jij die afspraken maken en ze dan met een smoes als "vergeten" niet door laten gaan, terwijl ze wel in rekening worden gebracht.quote:Op maandag 30 november 2009 12:01 schreef richbitch het volgende:
En ik zeur niet over dat de zorgverzekering duur wordt.
Prematuur oordeel. Er staat nergens in de OP wat vermeld over de reden van het niet doorgaan van de eerste afspraak, dus leuk bedacht maar onzinnig.quote:Op maandag 30 november 2009 12:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee maar wij wel. Dat gebeurt o.a. door mensen als jij die afspraken maken en ze dan met een smoes als "vergeten" niet door laten gaan, terwijl ze wel in rekening worden gebracht.
Ze zegt dat ze niet is geweest. Als ze netjes van tevoren had afgebeld, dan had ze dat wel gezegd. Ik vermoed dus ook dat ze gewoon niet is komen opdagen. En dat is in principe zonde, want als je netjes afzegt, kan er vaak nog wel iemand in jouw plaats geholpen worden.quote:Op maandag 30 november 2009 12:55 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Prematuur oordeel. Er staat nergens in de OP wat vermeld over de reden van het niet doorgaan van de eerste afspraak, dus leuk bedacht maar onzinnig.
De verzekering keert niet uit voor vergeten afspraken dus het is onzin dat de verzekering hierdoor duurder wordt.quote:Op maandag 30 november 2009 12:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee maar wij wel. Dat gebeurt o.a. door mensen als jij die afspraken maken en ze dan met een smoes als "vergeten" niet door laten gaan, terwijl ze wel in rekening worden gebracht.
En het personeel en het ziekenhuis dan, die moeten ook voor die gemiste afspraak betaald worden.quote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De verzekering keert niet uit voor vergeten afspraken dus het is onzin dat de verzekering hierdoor duurder wordt.
Ik zeg alleen maar dat de verzekering dit niet betaald.quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het personeel en het ziekenhuis dan, die moeten ook voor die gemiste afspraak betaald worden.
Ik ga er vanuit dat de kliniek gewoon een declaratie indient voor de tijd die ze nu voor niets gereserveerd hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De verzekering keert niet uit voor vergeten afspraken dus het is onzin dat de verzekering hierdoor duurder wordt.
Als er een goede reden was had ze dat wel gemeld. Nu ze dat niet doet ga ik er vanuit dat het gewoon vergeten is.quote:Op maandag 30 november 2009 12:55 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Prematuur oordeel. Er staat nergens in de OP wat vermeld over de reden van het niet doorgaan van de eerste afspraak, dus leuk bedacht maar onzinnig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |