Ik draag pampers, die zitten namelijk veel fijnerquote:Op maandag 30 november 2009 09:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand hier die boxers van J-Style heeft?!
Het heet serieus zo?quote:Op maandag 30 november 2009 09:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand hier die boxers van J-Style heeft?!
Jaloers.quote:
Ergens bij een of andere ongure parkeerplaats zeker?quote:Op maandag 30 november 2009 09:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zag gisteren een lading sperma over die poster in een bushokje.
quote:
Ik denk dat het eerder om de typo gaatquote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaloers.
[..]
Ergens bij een of andere ongure parkeerplaats zeker?
Nee, zijn aandacht wordt getrokken door Jantje Smit.quote:Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef jeroen25 het volgende:
TS wordt afgeleid door de lul van Jantje Smit.
quote:Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die trut is wel raakbaar / geefbaar hoor
Ik denk allebeiquote:Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder om de typo gaat
Ja okay..*eensch is*quote:
Dat moet zijn "Met die door Adobe® Photoshop® software getekende(lal, Firefox spellingscontrole kent dat woord) sixpack van hemquote:Op maandag 30 november 2009 10:03 schreef DuTank het volgende:
Met die gefotoshopte (lal, Firefox spellingscontrole kent dat woord) sixpack van hem
Wahhaha dat is echt de grootste grapquote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat moet zijn "Met die door Adobe® Photoshop® software getekende(lal, Firefox spellingscontrole kent dat woord) sixpack van hem"
http://www.adobe.com/misc/trade.html#section-4
Kneus.quote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat moet zijn "Met die door Adobe® Photoshop® software getekende(lal, Firefox spellingscontrole kent dat woord) sixpack van hem"
http://www.adobe.com/misc/trade.html#section-4
Jij hebt daar op moeten trainen?quote:Op maandag 30 november 2009 10:23 schreef DrDarwin het volgende:
Aangezien mijn brein getraind is in het ontwijken van onsmakelijke beelden van mannen zie ik die posters nooit.
Wie is Jan Smit trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |