Preciesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef donthate het volgende:
[..]
In het begin raakt niemand wat bij lvl 5 je hebt bijna geen wapens enzo:p je hebt wenig perks
Dat gaat irriteren na verloop van tijd ik ben nu lvl 69:p Maar tzijn er teveelquote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesMaar het is leuk om te doen, en hopelijk komt de ervaring vanzelf een keer
Vind het systeem met die badges en titels etc ook wel leuk gedaan
Special ops of single?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat is missie 5 toch kut zeg. Die mannetjes zitten echt overal verstopt en het duurt zo lang! Ik speel op veteran.
Singeplayer is kut had hem binnen 5uur uitgespeeld op het hoogstequote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Single, dat je Rojas moet neerhalen.
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....quote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef jackson het volgende:
Die scope (ACOG) vind ik heerlijk werken op de M4. Stopping power is helaas geen overbodige luxe bij core matches gezien de damage van dat wapen
Op korte afstand geen LT gebruiken maar gelijk knallen ?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....
Als je de perk Sleight of hand Pro gebruikt kijk je sneller door je scope:-) Vind ik fijn werken met de ACOG scope op de Barret .50 (op sommige maps dan toch)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....
Inderdaad.. die Sleight of hand pro werk primaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Als je de perk Sleight of hand Pro gebruikt kijk je sneller door je scope:-) Vind ik fijn werken met de ACOG scope op de Barret .50 (op sommige maps dan toch)
Volgens mij is dat de hipfire perk waar jij het over hebt, heb ik ook een tijd mee gelopen. De sleight of hand is faster reload en faster ADS. Heb ik ook meegelopen, maar in combinatie met de FAL. Toch te weinig hits, dus ik ben ook weer overgestapt op de SCAR totdat ik weer een beter wapen unlockquote:Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.. die Sleight of hand pro werk prima. Op korte afstand gewoon sprayen zonder te aimen
Was niet duidelijk maar doelde op snel aimen met sleight of hand en als een tegenstander op korte afstand is dat je niet aimt. Die perk die jij bedoelt werkt ook goed als je zonder te aimen schiet ja, daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hipfire perk waar jij het over hebt, heb ik ook een tijd mee gelopen. De sleight of hand is faster reload en faster ADS. Heb ik ook meegelopen, maar in combinatie met de FAL. Toch te weinig hits, dus ik ben ook weer overgestapt op de SCAR totdat ik weer een beter wapen unlock
Welkom in mijn wereldquote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam er gisteren trouwens achter dat ik de laagste accuracy heb van iedereen in mijn friendslist, iets van 7%.
bij hardcore ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef versteegrob het volgende:
De scope is zo kut omdat je totaal niet ver kan kijken daar en tegen bij CoD4 kon je er wel goed door heen kijken. Speel ook bijna altijd met de SCAR en heel soms met de M16, 1 shot 1 kill i like !
Ik sta ook als laatste in mijn friendlist, iets van 14.7%quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam er gisteren trouwens achter dat ik de laagste accuracy heb van iedereen in mijn friendslist, iets van 7%.
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik sta ook als laatste in mijn friendlist, iets van 14.7%.
Maar ach, mijn k/d ratio is beter.
Daar gaat het toch omquote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.
Ik ben gewoon slecht in FPS games, maar ik heb gelukkig wel nog zat lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |