De BSG melkkoe is nog lang niet leeg denk ik zo, komt vast nog meer. Zeker als straks Caprica gaat lopen.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een nieuwe "film"
I want more
have funquote:Op woensdag 2 december 2009 08:44 schreef Vlarp het volgende:
ben bijna op m'n werk trouwens, dus iedereen een fijne dag. Om 13 uur ben ik weer vrij, ga ik richting Tilburg
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De BSG melkkoe is nog lang niet leeg denk ik zo, komt vast nog meer. Zeker als straks Caprica gaat lopen.
Januari volgens mijquote:Op woensdag 2 december 2009 08:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Caprica
![]()
Is al bekend wanneer het seizoen gaat starten?
Maar op TheTvDB staat nog geen uitzendschemaquote:
Kan de pagina niet openen/benaderen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar op www.thetvtb.com staat nog geen uitzendschema
Linkje aangepastquote:Op woensdag 2 december 2009 09:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kan de pagina niet openen/benaderen.
hmm, ze moeten snel beginnen met uitzenden, heb behoefte aan cylons en dergelijke
quote:
wie weet zit hij ook wel net zo ingenieus met internet verbonden zoals onze andere student Erik ?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Al klaar met college vandaag?
Of ben je lekker vrij vandaag?
Ik heb maandag alles gevolgd zodat ik nu tijd hebquote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Baltar het volgende:
![]()
Al klaar met college vandaag?
Of ben je lekker vrij vandaag?
Aha, dus je gaat studeren vanmiddag?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb maandag alles gevolgd, volgende week tentamens.
Die technieken van tegenwoordig ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie weet zit hij ook wel net zo ingenieus met internet verbonden zoals onze andere student Erik ?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw! Misschien moet ik wegblijven, dan kunnen jullie me nog meer missen
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |