gaat die dan niet elke ochtend op hetzelfde moment ?quote:Op woensdag 2 december 2009 06:34 schreef Vlarp het volgende:
Kut! Ik had m'n wekker 10 minuten te vroeg gezet
Ik wilde vandaag een andere bus pakken. Ik had gisteren nog snel een later alarm ingesteld, maar het vroegere alarm stond er nog in. Had ik ook helemaal niet door toen de wekker gingquote:Op woensdag 2 december 2009 07:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat die dan niet elke ochtend op hetzelfde moment ?
die van mij is dus vastgeroest op 5 voor 6quote:Op woensdag 2 december 2009 07:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag een andere bus pakken. Ik had gisteren nog snel een later alarm ingesteld, maar het vroegere alarm stond er nog in. Had ik ook helemaal niet door toen de wekker ging
reikt een kop straffe koffie aanquote:Op woensdag 2 december 2009 07:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag een andere bus pakken. Ik had gisteren nog snel een later alarm ingesteld, maar het vroegere alarm stond er nog in. Had ik ook helemaal niet door toen de wekker ging
Dank uquote:Op woensdag 2 december 2009 08:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt een beker hete rooibos thee aan
Ik zet m'n wekker al zo krap dat ik m'n bed wel uit moet, anders ben ik te laat op m'n werk.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van mij is dus vastgeroest op 5 voor 6
en dan beslis ik daarna wel op wel tijdstip ik daadwerkelijk mijn nest uit vlieg
Als ik straks in Rotterdam woon dan ga ik misschien wel lummeltijd introducerenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:21 schreef Baltar het volgende:
Same here, als de wekker gaat, moet ik er ook echt uit. Dus geen lummeltijd
Voordeel van een productie voor dvd en blu-rayquote:Op woensdag 2 december 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er waren gewoon piemols en memmen te zien in The Plan
Lekker, zo'n baan waarbij je maar een keer op je werk kan verschijnenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik straks in Rotterdam woon dan ga ik misschien wel lummeltijd introduceren
Stond er gewoon van te kijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voordeel van een productie voor dvd en blu-ray. Geen zielige amerikaanse censuur
Dat kan nu dus nog nietquote:Op woensdag 2 december 2009 08:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Lekker, zo'n baan waarbij je maar een keer op je werk kan verschijnen
die lummeltijd is juist heerlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 08:21 schreef Baltar het volgende:
Same here, als de wekker gaat, moet ik er ook echt uit. Dus geen lummeltijd
Het riep bij mij ook wel wat vragen op. Maar ach, gewoon kijken zonder heel diep na te denken, dan is het erg leuk. Maar 't is zeker iets voor de fans. Als je de serie niet gevolgd hebt dan is er geen touw aan het verhaal vast te knopen.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stond er gewoon van te kijken![]()
Vond het wel echt een film voor de fans, zeg maar.
Cool om te weten dat Brother Cavil gewoon al die tijd op de Galactica was, evenals nr.6
Het enige wat ik gemist heb, is hoe Torrey ineens de assistent kon zijn, hoe ze in de vloot gekomen is.
owh, verschrikkelijk, dat je je echt aan de kantoortijden moet houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan nu dus nog niet. Moet van 9 tot 5 aanwezig zijn.
Ik kan dat dus echt niet. Ik vind het dan zonde om er zo vroeg uit te gaan. Ik wil dan liever nog een uur langer slapenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die lummeltijd is juist heerlijk
als ik met de trein ga hoef ik eigenlijk pas om 7 uur eruit, dus dat uur tussen 6.00 en 7.00 is dan een cadeautje dat ik af en toe zelf slapend en wegdommelend mag doorbrengen
Ik hoop stiekem op een nieuwe "film"quote:Op woensdag 2 december 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het riep bij mij ook wel wat vragen op. Maar ach, gewoon kijken zonder heel diep na te denken, dan is het erg leuk. Maar 't is zeker iets voor de fans. Als je de serie niet gevolgd hebt dan is er geen touw aan het verhaal vast te knopen.
Oh, jij moet 8,5 uur per dag aanwezig zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
owh, verschrikkelijk, dat je je echt aan de kantoortijden moet houden.
Gelukkig staat mijn baan me toe om om 7.30 uur te beginnen en om +/-16.00 uur naar huis kan laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |