Dan doe je iets niet goed, DE kun je gewoon bij de supermarkt halen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U?![]()
![]()
Ja, ik krijg dat opgestuurd. Net zoals Poffertjes- en Pannenkoekenmix en nog wat andere dingen.
In de VS?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, DE kun je gewoon bij de supermarkt halen...
Hier wel ja.quote:
Juist niet. Maar waarom is dat zo raar dan? DE is nogal een internationaal merk... We hebben hier ook een Senseo staan hoor... En in sommige restaurants/lunchrooms kun je ook DE koffie krijgen, of staat er een DE automaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat luxe... wonen er niet gewoon veel Nederlanders in die regio?
als jij er blij van wordt vind ik het primaquote:
Dit is pas geniaalquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij er blij van wordt vind ik het prima
ik doe het niet naquote:
OMGquote:
zekr knap, ik zou alleen nooit voor dit nummer gekozen hebben bij deze choreografie, door het hoge tempo wordt het erg onrustig wat ik niet vind passen bij de aard van dit nrquote:
Super dans inderdaad! Maar vond het niet het beste optredenquote:
Welke dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Super dans inderdaad! Maar vond het niet het beste optreden
Nja ik snap de kleding en zo niet zo heel goed...quote:
Juist een klassiek nr kiezen bij zo'n aparte, snelle dans maakt het zo bijzonderquote:Op woensdag 2 december 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zekr knap, ik zou alleen nooit voor dit nummer gekozen hebben bij deze choreografie, door het hoge tempo wordt het erg onrustig wat ik niet vind passen bij de aard van dit nr
Er valt niks aan te snappen, het is gewoon Gagaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik snap de kleding en zo niet zo heel goed...
Deze bijvoorbeeld;quote:
Ja ik vond het ook wel een super combi!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Juist een klassiek nr kiezen bij zo'n aparte, snelle dans maakt het zo bijzonder
Ja maar... waar is de grens?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er valt niks aan te snappen, het is gewoon Gaga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |