Op het einde doe je dan je hele leven met 1 fles shampooquote:Op maandag 30 november 2009 08:05 schreef Kassaa het volgende:
Stop met het gebruik van shampoo, spoel je haar iedere dag alleen nog maar uit met water. Zorg dan wel dat je het regelmatig goed doorkamt. Als dit wat naar lijkt, je kan het ook opbouwen, beginnen met een paar keer om de drie dagen geen shampoo, vervolgens iedere week, twee weken, maand etc. Je haar wordt er veel mooier en gezonder van.
Gast, ik moet mijn haren wel wassen, ik kan maximaal 2 dagen lopen met ongewassen haar maar dan moet er echt wel shampoo in. Sowieso is dat hele "truc" van nooit meer je haren wassen gewoon fucking vies. Beetje gierig doen shampoo.quote:Op maandag 30 november 2009 08:05 schreef Kassaa het volgende:
Stop met het gebruik van shampoo, spoel je haar iedere dag alleen nog maar uit met water. Zorg dan wel dat je het regelmatig goed doorkamt. Als dit wat naar lijkt, je kan het ook opbouwen, beginnen met een paar keer om de drie dagen geen shampoo, vervolgens iedere week, twee weken, maand etc. Je haar wordt er veel mooier en gezonder van.
Shampoo ontvet je kop en haar. Dus minder wassen en andere shampoo is dus wel een oplossing.quote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef emokid het volgende:
Rot op met je vieze topics, ik zoek dat niet en dat is geen oplossing.
Wax wordt niet hard over het algemeen maar maakt je haar wat vetter. Ideaal spul.quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef emokid het volgende:
Worden mijn haren niet zo episch hard van wax? Het moet wel losjes blijven zitten.
Veel plezier.quote:Op maandag 30 november 2009 14:45 schreef frien het volgende:
Verdeel eens een klodder mayonaise over je haar! Zit vol met eiwitten en vetten, wat goed is voor gezond glanzend haar. (dit is geen grap, werkt echt!) Wel goed uitwassen.
Soorten genoeg, probeer wat uit. Ik gebruik Wella New Wave defining wax voor krullen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef emokid het volgende:
Wat voor wax moet ik hebben dan? Murrays?
He dit klinkt interessant, ik ga het eens opzoeken. Dit is inbrengen na de douche? Dus als mijn haren in droge staat zijn? Moet ik ze even nat maken nog?quote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef alors het volgende:
Je moet even sulfaatvrije shampoo kopen, dr. organic bijvoorbeeld. Of idd eens proberen met alleen conditioner te wassen.
En voor het 'vet' maken van je haar zodat je haar wat volume krijgt en niet zo slap meer is, gebruik ik dit goedje van Andrélon
[ afbeelding ]
Gewoon als ze droog zijnquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef emokid het volgende:
[..]
He dit klinkt interessant, ik ga het eens opzoeken. Dit is inbrengen na de douche? Dus als mijn haren in droge staat zijn? Moet ik ze even nat maken nog?
Dude, niet alle wax is als Murray's. Ik gebruik bijvoorbeeld een wax van L'Oréal, namelijk de volgende:quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef emokid het volgende:
Worden mijn haren niet zo episch hard van wax? Het moet wel losjes blijven zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |