Dat maakt de irritatie natuurlijk niet minder, wel dan?quote:Op maandag 30 november 2009 00:20 schreef DjinN het volgende:
lees de updates op het downtimescreen......er staat BEWUST GESCHREVEN DAT AFENTOE DE BOEL GERESET WORDT
dan nog is het kenser irritantquote:Op maandag 30 november 2009 00:20 schreef DjinN het volgende:
lees de updates op het downtimescreen......er staat BEWUST GESCHREVEN DAT AFENTOE DE BOEL GERESET WORDT
mhm, echt gepruts en het zal der ook totaal niks mee te maken hebben dat de servers net verplaatst zijnquote:Op maandag 30 november 2009 00:20 schreef Simplicity het volgende:
Voor mij al de 4e keer dat ik dat bericht zag vandaag.
Gister ook al een paar keer.
1 van de grootste sites/forums binnen nederland en dan nog constant zo'n gepruts
quote:Op maandag 30 november 2009 00:20 schreef o.us het volgende:
wie wilt er bier?
quote:Op maandag 30 november 2009 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
[Centraal] Ups en downs na de verhuizing... deel 4!
bereid je vast voor
Ah, je bent nieuw hier?quote:Op maandag 30 november 2009 00:23 schreef DjinN het volgende:
Irritanter vind ik dat FOK! zo ontiegelijk traag is de laatste tijd. Maarja ook dat zal na verloop van tijd wel weer opgelost zijn
* FCZwolleZuid meldt zichquote:Op maandag 30 november 2009 00:20 schreef o.us het volgende:
wie wilt er bier?
Als je 6 jaar hier rondhangen/posten nieuw noemt ?quote:
Ik kan me niet herinneren dat FOK! veel sneller is geweest dan dat het nu is. Wel trager.quote:Op maandag 30 november 2009 00:23 schreef DjinN het volgende:
Tis maar net waar je je druk om kan maken...die paar minuten dat je even niet kan FOK!ken...ik neem aan dat er nog aan het probleem gewerkt wordt.
Irritanter vind ik dat FOK! zo ontiegelijk traag is de laatste tijd. Maarja ook dat zal na verloop van tijd wel weer opgelost zijn
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen:quote:Op maandag 30 november 2009 08:57 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat FOK! veel sneller is geweest dan dat het nu is. Wel trager.
dan kwam je vroeger dus nooit op FOK!.quote:Op maandag 30 november 2009 09:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen:
Voor al het servergewissel/servergeprul/servergeupdate heb ik NOOIT last gehad van traagheid @ FOK!. Bij die paar keren dat ik een keer traagheid had lag het vaak aan mn eigen verbinding.
Defineer vroeger ? Ik zit hier ongeveer 6 jaar nu (sinds 2 jaar met deze account)quote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dan kwam je vroeger dus nooit op FOK!.
Het is al weer een beste tijd geleden, maar Fok! was echt ontzettend traag voorheen. Dat lag niet aan mijn eigen verbindin.quote:Op maandag 30 november 2009 09:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen:
Voor al het servergewissel/servergeprul/servergeupdate heb ik NOOIT last gehad van traagheid @ FOK!. Bij die paar keren dat ik een keer traagheid had lag het vaak aan mn eigen verbinding.
tot een jaar of twee geleden was het echt heel erg, en tot afgelopen juni had je nog random freezes van 10s of langer. Er waren ook hele reeksen over, zie oa google (paar pagina's doorklikken).quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Defineer vroeger ? Ik zit hier ongeveer 6 jaar nu (sinds 2 jaar met deze account)
Hm..2 jaar geleden had ik net een nieuwe account. Mijn oude account was toen al een lange tijd inactief (mede door het geen internet hebben in het buitenland).quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tot een jaar of twee geleden was het echt heel erg, en tot afgelopen juni had je nog random freezes van 10s of langer. Er waren ook hele reeksen over, zie oa google (paar pagina's doorklikken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |