www.tweakers.netquote:Op maandag 30 november 2009 00:02 schreef klagert het volgende:
Bestaan deze mensen echt en zo ja waar vind ik ze?
quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zomaar een greep uit de reacties:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het dan ook geen site.quote:Op maandag 30 november 2009 00:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze tof zijn als ze allerlei bagger sites kennen
nzb buddy? werkt gewoon hoorquote:
Ik haal het woord site weg uit mijn post. Dan klopt ie weer. Edit jij de quote even?quote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook geen site.
quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef afcajos het volgende:
Dawn of the dead, gaaf die nemen we mee!!
15 zombies voor jou
Kunnen dit soort 'hippe' ouders niet preventief afgeschoten worden?quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zomaar een greep uit de reacties:
[ afbeelding ]
nog sneuer, WTF manquote:Op maandag 30 november 2009 00:34 schreef Plantagehouder het volgende:
Nog erger zijn de mensen die komen melden dat ze maar 10 pepernoten geven alvorens het downloaden en later pas de andere 10 geven als hetgeen wat ze downloaden ook echt werkt.
Dat type mens download ook de grappige powerpoints van ftd
Mijn oma vind die dingen geweldig.quote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nog sneuer, WTF man. Zijn er echt van die vlotte veertig-plussers die dit soort dingen leuk vinden?
Dat ook.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Personan het volgende:
Mensen die het woord "kids" gebruiken moeten dood
Ruimt wel lekker opquote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Personan het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 07:35 schreef McGilles het volgende:
20 kankerkopjessteentjes voor deze topic!
Alleen al het feit dat niet het hele beeld zichtbaar is, is reden genoeg om hem niet te downloaden ;'). Laat staan de kwaliteit.quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
Ik blijf het altijd apart vinden dat er nog steeds mensen zijn die cam versies downloaden:
[ afbeelding ]
Ik ook. Als ik een sample versie van een film download en het contrast gewoon poepslecht blijkt te zijn, je gekuch op de achtergrond hoort en het beeld scheef is; flikker ik die troep meteen weer weg. Kut camsquote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
Ik blijf het altijd apart vinden dat er nog steeds mensen zijn die cam versies downloaden:
[ afbeelding ]
Binsearch te moeilijk voor je?quote:Op maandag 30 november 2009 10:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
FTD
CAM's
20 TVP's voor TS. [14.gif]
Ik weet niet hoor maar nieuwsgroepen hebben een hogere of gelijk downloadsnelheid als die rapidshare en dergelijke troep waar jij het over hebt. Tevens is het aanbod op nieuwsgroepen veel groter en wordt het niet zomaar na een paar dagen verwijderd wegens copyright infringement.quote:Op maandag 30 november 2009 10:24 schreef cYbErTiM het volgende:
bestaat dat nog? FTD is wel heel retro
betalen voor je nieuwsserver en moeilijk gaan doen met dat lamme ftd troep
betaal dan gewoon meteen voor een normale directe-link warez site
Dat is niet waar.quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Japsnars het volgende:
Ik weet niet hoor maar nieuwsgroepen hebben een hogere of gelijk downloadsnelheid als die rapidshare en dergelijke troep waar jij het over hebt. Tevens is het aanbod op nieuwsgroepen veel groter en wordt het niet zomaar na een paar dagen verwijderd wegens copyright infringement.
Ik klooi eigenlijk nooit met nieuwsgroepen. Als ik een leuke film zie in FTD dan kopieer ik de bestandnaam in nzbindex en download de nzb. tijdje later staan alle files uitgepakt op mij te wachten.quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Vandaar dat het wel erg retro is dat geklooi met de nieuwsgroepen.
Heul niet, want die gebruik ik ook altijdquote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Binsearch te moeilijk voor je?
[..]
Ik weet zeker dat dit niet zo gaat als jij een full hd filmpje download.quote:Op maandag 30 november 2009 10:58 schreef cYbErTiM het volgende:
Als ik een leuke film zie klik ik 1x op de film en dan wacht ik 20min (of 5 als het divx is) en dan druk ik op play. En dit kan ik ook doen op een andere locatie/pc zonder eerst software te installeren.
nzb, index?? ftd?? klinkt als geklooi in mijn oren.
Een kilo software?quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Gebruikte ook altijd nieuwsgroepen, maar er is gewoon geen normale search voor, tenzij je ingewikkeld elke keer met FTD ofzo gaat rotzooien.
Alleen easynews.com heeft een normale searchengine en directe download links zonder gePar en gezeik.
Rapidshare bijv. heeft verschillende normale searchengines waar iig altijd de nieuwte blueray rip te krijgen is, en in 20minuutjes is dat binnen.
Downloadsnelheid is ook super stabiel. En je hebt teminste directe links waar je ook bent. Zonder dat je eerst een kilo software moet installeren, dus veel makkelijker.
Wat dan?quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Japsnars het volgende:
Kneuzen die FTD gebruiken
20 kogeltjes door hun kop.
Maar dan moet je uploadenquote:Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Torrents zijn gewoon zo veel makkelijker. Microtorrent + een goeie zoeksite en je bent KLOAR!.
1080p duurt 40minuten, dus dan gaat het niet zoquote:Op maandag 30 november 2009 11:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit niet zo gaat als jij een full hd filmpje download.
De gemiddelde FTD-erquote:
Dat klopt idd.quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
De gemiddelde FTD-erheeft kinderen; heeft geen punten/komma's/shift knop op hun toetsenbord; Download nooit voor zichzelf; typt als een turk Geeft graag pepernoten/oliebollen/paaseieren (oftewel kudo's) weg
Volgens mij heb ik nu de gemiddelde FTD-er omschreven
Inderdaad, die mensen verdienen 200 kogelsquote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Personan het volgende:
Ook datquote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef Greveldinges het volgende:
Waarom winrar spotten als je die shit overal vandaan kan halen, en zelfs nodig bent bij het uitpakken van een post?
Jezus, zijn dit nou allemaal vlotte vijftigers met pittige kapsels, of zijn het gewoon randdebielen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Dit alles voor fucking WinRAR![]()
![]()
Wat dacht je van allebei?quote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jezus, zijn dit nou allemaal vlotte vijftigers met pittige kapsels, of zijn het gewoon randdebielen?
Mischien is het maar goed dat ik nu alleen nog torrents gebruik, ik zou niet goed worden van dit soort hyves-achtige nonsensberichenquote:
Ach, die reacties lees ik toch nooit. Enige wat ik doe is de post openen en de bestandsnaam kopiëren en plakken in Binsearch of waar dan ook.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien is het maar goed dat ik nu alleen nog torrents gebruik, ik zou niet goed worden van dit soort hyves-achtige nonsensberichen.
Pijnlijk.quote:
www.binsearch.info prima search. Dat je geen software hoeft te installeren is wel een voordeel, alhoewel je dan wel al die linkjes een voor een moet downloaden. (Of je moet dus weer iets als flashget installeren)quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Gebruikte ook altijd nieuwsgroepen, maar er is gewoon geen normale search voor, tenzij je ingewikkeld elke keer met FTD ofzo gaat rotzooien.
Alleen easynews.com heeft een normale searchengine en directe download links zonder gePar en gezeik.
Rapidshare bijv. heeft verschillende normale searchengines waar iig altijd de nieuwte blueray rip te krijgen is, en in 20minuutjes is dat binnen.
Downloadsnelheid is ook super stabiel. En je hebt teminste directe links waar je ook bent. Zonder dat je eerst een kilo software moet installeren, dus veel makkelijker.
Ofwel je geilt zelf ook op dikke hollandse vrouwen ofwel je bent expres een uur gaan lopen zoeken naar leuke reacties op FTDquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:10 schreef Uncle_Runkle het volgende:
Hofke post: Hollandse Dikke Vrouwen
zeer mooi waar kan ik er nog meer vinden
mvg
koos
-----------
ook hier een Fan
bedankt
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 23:00 schreef willempjewever het volgende:
(met 2 kids in huis schiet de tijd voor pc gebruik er wel bij in).
En zonder ftd kan ik niet aan de dvd's voor mijn kids komen en zonder bob de bouwer en de teletubbies kunnen ze kennelijk niet.
Inderdaad, willempjewever is zo'n typisch 'hippe', vlotte vader met een vrouw met rood kapsel.quote:
Wat is er nu? Ik snap je reactie echt niet. Kinderen kijken gewoon graag naar teletubbies e.d. en ftd is superhandig omdat al die kinderdvd's daar gepost worden.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Wat is er nu? Ik snap je reactie echt niet. Kinderen kijken gewoon graag naar teletubbies e.d. en ftd is superhandig omdat al die kinderdvd's daar gepost worden.
Mensen die zich ergeren aan reacties van bedankjes voor iemand die upload, get a life zeg. En er dan nog tijd insteken om een screenshot te maken en die te uploaden en hier op fok te plaatsen voorzien van een smiley, echt![]()
Want jij bedankt mensen nooit voor iets wat je gratis krijgt en je graag wou hebben?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zomaar moet je fucking 20 caviabrokjes krijgen voor je upload. Dat is gewoon een teken van aangetaste hersenen of een crack-trip ofzo.![]()
There is no honer amonst thieves.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want jij bedankt mensen nooit voor iets wat je gratis krijgt en je graag wou hebben?
Nee, JIJ bent gvd origineel.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Wat is er nu? Ik snap je reactie echt niet. Kinderen kijken gewoon graag naar teletubbies e.d. en ftd is superhandig omdat al die kinderdvd's daar gepost worden.
Mensen die zich ergeren aan reacties van bedankjes voor iemand die upload, get a life zeg. En er dan nog tijd insteken om een screenshot te maken en die te uploaden en hier op fok te plaatsen voorzien van een smiley, echt![]()
Maar goed, wat ik al eerder riep, hoe vind je dan de bestanden die onder schuilnaam geupload zijn? Pas geleden zijn bijv. alle Kings of Queens DVD's geupload onder namen als 'straks even douchen' en 'eten bij mijn schoonmoeder'. Daar kun je toch niet op anticiperen met een zoekmachien? Want op King of Queens krijg je gewoon 0 hits dan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef JeMoeder het volgende:
Usenet via FTD
Gebruik een echt programma, dan zie je alleen de interessante posts (lees 'bestanden die je wilt downloaden') en dan ben je in ene klaar.
voor Nederlandse posts is er niks beters dan FTD en voor de rest is er newzbin. Er is gewoon verder niks, dus geen idee over welke geweldige programma's jij het hebt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef JeMoeder het volgende:
Usenet via FTD
Gebruik een echt programma, dan zie je alleen de interessante posts (lees 'bestanden die je wilt downloaden') en dan ben je in ene klaar.
Newsleecherquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef willempjewever het volgende:
[..]
voor Nederlandse posts is er niks beters dan FTD en voor de rest is er newzbin. Er is gewoon verder niks, dus geen idee over welke geweldige programma's jij het hebt?
En voor het zoeken supersearch, maarja, zolang er eikels zijn die vreemde namen in de post stoppen zoals hierboven beschreven staat...
Zoek voor mij dan eens de complete 6 seizoenen King Of Queens DVD's (de NL DVD boxsets dus) die afgelopen 3, 4 weken zijn geupload?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef JeMoeder het volgende:
Als zoekmachine gewoon binsearch.info bijvoorbeeld. Vind altijd alles wat ik zoek.
Nee, dat zeg ik, ze zijn geupload met namen als "Straks Lekker Douchen" ofzo. Zonder community compleet onvindbaar dus.quote:
Idd daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, ze zijn geupload met namen als "Straks Lekker Douchen" ofzo. Zonder community compleet onvindbaar dus.
Ik download altijd gewoon Engelstalige versies omdat ik geen ondertitels nodig heb, vandaar dus dat FTD compleet useless is voor mij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoek voor mij dan eens de complete 6 seizoenen King Of Queens DVD's (de NL DVD boxsets dus) die afgelopen 3, 4 weken zijn geupload?
ja, ik heb newsleecher met supersearch, heb newzinb account en heb ftd. Als ik 1 van de 3 zou missen zou het heel jammer zijn. En voor alle 3 betaald trouwens (al is ftd eerder sponsoring, maar als vriend van ftd kan je wel je watchlist uploaden naar de server wat handig is en je hebt geen reclame).quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Newsleecher
Als zoekmachine gewoon binsearch.info bijvoorbeeld. Vind altijd alles wat ik zoek.
Ik heb ze ook niet nodig maar vind ze wel erg fijn. Naast de extra's die ook altijd op DVD sets aanwezig zijn. Vandaar dat ik FTD toch wel erg handig vind. Die paar reacties die ik toch niet lees (zover scroll ik geeneens door) geloof ik dan wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik download altijd gewoon Engelstalige versies omdat ik geen ondertitels nodig heb, vandaar dus dat FTD compleet useless is voor mij.
Gebruik jij ftd? Want anders had jij zijn reactie wel gesnapt. Daarnaast kan ik natuurlijk ook hetzelfde over jou zeggen: Mensen die zich ergeren aan iemand die on-topic praat, terwijl hij zelf off-topic praat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef willempjewever het volgende:
[..]
zoiets als kijken naar youtube comments bij bijv. een rapvideo. ik ga erheen met de verwachting dat er staat welke samples in het liedje zijn verwerkt, maar het gaat altijd over wie de beste/echtse rapper is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Gebruik jij ftd? Want anders had jij zijn reactie wel gesnapt. Daarnaast kan ik natuurlijk ook hetzelfde over jou zeggen: Mensen die zich ergeren aan iemand die on-topic praat, terwijl hij zelf off-topic praat.
vind zijn reactie namelijk precies hoe ik ook tegen FTD aan kijk. Als ik iets download dan lees ik meestal de reacties om te bekijken of de kwaliteit goed is. Reactie die ik verwacht zijn "Kwaliteit goed en de ondertitels lopen synchroon." of in het geval van een slechte post "De kwaliteit van deze film is niet zo goed.". Ik zit niet te wachten op reacties zoals "Mijn dochter kijkt hier al weken naar uit en nu kan ik haar eindelijk blij maken met sinterklaas."
www.bol.com Bob de Bouwer Zoek Teletubbies zelf maarquote:Op maandag 30 november 2009 23:00 schreef willempjewever het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig, geef ook altijd 20 kuddo's voor alles wat ik download en bedank even kort. En als het iets heel bijzonders is een langer bericht en soms ook een pm.
Een pm sturen werkt vaak goed trouwens, als een user dan meer gaat posten op dat gebied (ik download bijv. veel luisterboeken en documentaires), dan krijg je een berichtje terug dat er weer wat nieuws is. Wel zo fijn als je er net zoveel tijd voor hebt (met 2 kids in huis schiet de tijd voor pc gebruik er wel bij in).
En zonder ftd kan ik niet aan de dvd's voor mijn kids komen en zonder bob de bouwer en de teletubbies kunnen ze kennelijk niet.
En buitenlands spul haal ik wel van newzbin, dat vind ik nog altijd beter en fijner werken dan ftd.
Sommigen vinden het maar niks:quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
[ afbeelding ]
huh, je stelt nu werkelijk voor dat ik ga betalen voor iets dat ik gratis kan downloaden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef LoempiaLiza het volgende:
[..]
www.bol.com Bob de Bouwer Zoek Teletubbies zelf maar
Ik lees de reacties bijna nooit eigenlijk. Je hebt vrij snel door wat de goede uploaders zjin en komt maar zelden voor dat ik iets brand wat toch niet goed is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:27 schreef Ericjuh het volgende:
Reactie die ik verwacht zijn "Kwaliteit goed en de ondertitels lopen synchroon." of in het geval van een slechte post "De kwaliteit van deze film is niet zo goed.". Ik zit niet te wachten op reacties zoals "Mijn dochter kijkt hier al weken naar uit en nu kan ik haar eindelijk blij maken met sinterklaas."
Je hebt daar wel een punt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:20 schreef Scuidward het volgende:
Wellicht wat kort door de bocht maar is dit niet hetzelfde als hoe creatief er hier met TVP's omgegaan wordt?![]()
TerugVindPepernoot
TerugVindPhone
TerugVindPic
TerugVindPinda
Overigens ben ik geen FTD-gebruiker die 20 kaasvlinders uitdeelt etc. (dek mezelf vast in)
Slechte vergelijking aangezien je met een TVP geen 'steun' geeft aan de TS, naja ...![]()
Vreselijk asociaal om zo je eigen ruimte te claimen op een open systeem. Als je het met een reguliere naam zou uploaden hebben mensen zonder FTD account er ook wat aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, ze zijn geupload met namen als "Straks Lekker Douchen" ofzo. Zonder community compleet onvindbaar dus.
Dat betwist ik ook niet, maar goed, ik kan er ook niks aan doen. Het gebeurt gewoon.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Vreselijk asociaal om zo je eigen ruimte te claimen op een open systeem. Als je het met een reguliere naam zou uploaden hebben mensen zonder FTD account er ook wat aan.
Jij bent dus gewoon lui...quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Het is maar net hoe je er mee om gaat. Het heeft me een kwartiertje research gekost, maar op het moment worden al mijn favoriete TV-series volautomatisch gedownload.quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Dat automatisch downloaden kan toch alleen met sabnzb of kan dat ook met newsleecher? Ik meen dat je met newzbin en sabnzb ook je favorieten van newzbin automatisch kan laten downloaden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef KoekjesTwister het volgende:
Het is maar net hoe je er mee om gaat. Het heeft me een kwartiertje research gekost, maar op het moment worden al mijn favoriete TV-series volautomatisch gedownload.
Gratis.
Ik gebruik SABnzbd en Leechr. Als newsleecher automatisch een map kan scannen naar NZB bestanden zou het ook prima met newsleecher kunnen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:12 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dat automatisch downloaden kan toch alleen met sabnzb of kan dat ook met newsleecher? Ik meen dat je met newzbin en sabnzb ook je favorieten van newzbin automatisch kan laten downloaden.
Heeft iemand een idee hoe je dat met newsleecher doet? Dat programma gebruik ik (zelfs legaal) al jaren en wil ook niet een ander programma gaan gebruiken, maar dat automatisch downloaden e.d. klinkt wel aanlokkelijk, zeker nu straks lost en wat andere series weer beginnen in de usa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |