www.tweakers.netquote:Op maandag 30 november 2009 00:02 schreef klagert het volgende:
Bestaan deze mensen echt en zo ja waar vind ik ze?
quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zomaar een greep uit de reacties:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het dan ook geen site.quote:Op maandag 30 november 2009 00:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze tof zijn als ze allerlei bagger sites kennen
nzb buddy? werkt gewoon hoorquote:
Ik haal het woord site weg uit mijn post. Dan klopt ie weer. Edit jij de quote even?quote:Op maandag 30 november 2009 00:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan ook geen site.
quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef afcajos het volgende:
Dawn of the dead, gaaf die nemen we mee!!
15 zombies voor jou
Kunnen dit soort 'hippe' ouders niet preventief afgeschoten worden?quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zomaar een greep uit de reacties:
[ afbeelding ]
nog sneuer, WTF manquote:Op maandag 30 november 2009 00:34 schreef Plantagehouder het volgende:
Nog erger zijn de mensen die komen melden dat ze maar 10 pepernoten geven alvorens het downloaden en later pas de andere 10 geven als hetgeen wat ze downloaden ook echt werkt.
Dat type mens download ook de grappige powerpoints van ftd
Mijn oma vind die dingen geweldig.quote:Op maandag 30 november 2009 09:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nog sneuer, WTF man. Zijn er echt van die vlotte veertig-plussers die dit soort dingen leuk vinden?
Dat ook.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Personan het volgende:
Mensen die het woord "kids" gebruiken moeten dood
Ruimt wel lekker opquote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Personan het volgende:
Mensen die het woord "kids" gebruiken moeten dood
quote:Op maandag 30 november 2009 07:35 schreef McGilles het volgende:
20 kankerkopjessteentjes voor deze topic!
Alleen al het feit dat niet het hele beeld zichtbaar is, is reden genoeg om hem niet te downloaden ;'). Laat staan de kwaliteit.quote:Op maandag 30 november 2009 09:57 schreef Ericjuh het volgende:
Ik blijf het altijd apart vinden dat er nog steeds mensen zijn die cam versies downloaden:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |