quote:Op zondag 29 november 2009 22:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Godverdomme en ze praat er over of het normaal is![]()
Damn scheten laten tijdens het beffen en nog trots op zijn ook
quote:Op zondag 29 november 2009 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat gebeurd onder het rimmen, dat er ineens een natte fledder naar buiten knalt
DAT VINDK OOK GOOR KAN ME NIET VOORSTELLENquote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef RickoKun het volgende:
WTF is dit voor shite man.
Ik zit nu lekker te FOK!ken, hoor ik me ineens een gore ruft op die TV. Zit er een vatsig dik wijf een beetje te ruften op haar bed
GAD-VER-DAMME.
Ik kan het gewoon niet hebben dat vrouwen ruften laten
Niet dat ik gay ben maar ik vind het absoluut niet charmant.....
TERING dat wijf ruft aan een stuk door.... waar is haar gêne?!
ga doorquote:Op zondag 29 november 2009 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat gebeurd onder het rimmen, dat er ineens een natte fledder naar buiten knalt
Oh dan ben ik opgelucht als mooie vrouwen het maar niet doenquote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef OldJeller het volgende:
Het is algemeen bekend dat lelijke vrouwen ook - net als mannen - een grote boodschap doen.
Kenmerkend voor lelijke vrouwen.
RTL 7 spant echt wel de kroon hoorquote:Op zondag 29 november 2009 23:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Nja de meeste *schijt* progammas die krijg je wel op sbs6
Maar tis niet leuk om mee te makenquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef marcel-o het volgende:
mensen die zeggen dat vrouwen niet poepen/ruften, hebben zelf nooit een vriendin gehad
Jou vriendin heeft best dikke tette.quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef marcel-o het volgende:
mensen die zeggen dat vrouwen niet poepen/ruften, hebben zelf nooit een vriendin gehad
Nja rtl 7 rtl 8 en sbs6 en net 5quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
RTL 7 spant echt wel de kroon hoor
Je hebt ook mensen die continu boeren laten of de hik hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef FlinkeNaam het volgende:
lekkere ziekte-aandoening heb je dan
Val jij op lelijke vrouwen ofzo, want mijn vriendin doet dat niet hoorquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef marcel-o het volgende:
whehe ja, tussen mooie vrouwen en lelijke die ruften laten zit helemaal niksquote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Val jij op lelijke vrouwen ofzo, want mijn vriendin doet dat niet hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |