Haat nou niet zo. Vraag aan C_N hoe fucking vet het was.quote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hier kan ik mij in vinden overigens.
Ja maar die mensen zijn altijd zo veel beter dan ik/mij. Terwijl bij shooters zit ik altijd bij de beste, oke misschien niet de beste maar zeker wel beter dan de rest.quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je hoe tof Red Alert 2 lan wel niet is
Verrekte mongul. Ik ga wel gewoon mee met de rest.quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haat nou niet zo. Vraag aan C_N hoe fucking vet het was.
Naja, vaak moet je ook wel een beetje mazzel hebben. (En hopen dat je tegenstanders niet als een gek gaan rushen en je units en buildings meteen kapotknallen, daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn altijd zo veel beter dan ik/mij. Terwijl bij shooters zit ik altijd bij de beste, oke misschien niet de beste maar zeker wel beter dan de rest.
Bij RoN heb je een peace timer. kan je instellen. Dat is wel relax.quote:Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, vaak moet je ook wel een beetje mazzel hebben. (En hopen dat je tegenstanders niet als een gek gaan rushen en je units en buildings meteen kapotknallen, daar heb ik zo'n hekel aan)
O dat is wel chill ja.quote:Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bij RoN heb je een peace timer. kan je instellen. Dat is wel relax.
RoN 9.3quote:Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe liever UT maar ik wil ook wel een keer AOM'en. Maar liever geen RoN, heb geen zin om te dl'en + weer helemaal uit te vinden hoe het werkt.
Gewoon average.quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een leuk spel? Ja/nee?
Het werkt exact hetzelfde als AOE en AOM.quote:Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe liever UT maar ik wil ook wel een keer AOM'en. Maar liever geen RoN, heb geen zin om te dl'en + weer helemaal uit te vinden hoe het werkt.
Oke, hij was maar 750mb dus die heb ik maar mooi even meegepakt vanmiddag.quote:
1 Site laten bepalen wat beter is.quote:RoN 9.3
AoM 9.2
Gamespot has spoken.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een leuk spel? Ja/nee?
Gewoon oldskool cs 1.6 (of was het nou 9)quote:
Idd. Gewoon zakelijk. Dat mis ik alleen bij UT, HEADSHOT!quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon oldskool cs 1.6 (of was het nou 9)
BOOOM HEADSHOT!!!quote:Op maandag 30 november 2009 00:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Idd. Gewoon zakelijk. Dat mis ik alleen bij UT, HEADSHOT!
Beetje redelijke graphics mogen ook wel: COD4/5/6quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon oldskool cs 1.6 (of was het nou 9)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |