abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75140559
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:11 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
Je gaat naar mijn rekening, dan naar profiel en daar kan je kiezen voor bankrekening toevoegen.
Dan volgen er wat controles en als dat goed gaat kan je zonder problemen via paypal betalingen direct van je rekening doen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75141195
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Paypal.

• Je vult je karretje (9 flesjes in een flat rate box)

• Klikt continue

• Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...'

• Zet in de comment box 'please apply flat rate', gaat naar check out en wordt doorgestuurd naar paypal

• Annuleer de betaling en ga F5-en op je email inbox.

• Dan krijg je een mailtje met een betalingsverzoek en de correcte verzendkosten, zucht opgelucht en betaalt.

• Een a twee dagen later gaat je pakje op de bus en dan kan je vijf dagen naast de brievenbus gaan liggen wachten.
  • Je mist nog een paar stappen:

* Het pakje uitpakken

* Controleren of de bestelling klopt (mmm had ik die ECHT besteld??)

* De kleurtjes bewonderen

* De flesjes zetten bij de nog de andere nog steeds ooit te gebruiken lakjes

* Niet weten welke kleur je wilt gebruiken omdat de keus te groot is

* Toch maar weer dat ene kleurtje omdat dat gewoon favoriet is

* Genieten van je nagels!
    pi_75141335
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:18 schreef Nieners het volgende:
    Dames! Heel veel vroegen naar die nagellak en het is van OPQ.
    Ik twijfel er nog een beetje over, moet ik het doen? Zo'n 23 euro incl. verzendkosten...
    Is wel aan de prijs, zeker als ik me bedenk dat ik er 4 voor kan krijgen!
    Welke nagellak bedoeld je exact?
    23 euro is wel veel....
    pi_75141363
    Mijn moeder heeft een lakje van mij gebruikt toen ik weg was, en nu ligt alles niet meer op volgorde .
    pi_75141390
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bernies het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar
      maandag 30 november 2009 @ 13:44:21 #131
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_75141430
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef bernies het volgende:

[..]

Welke nagellak bedoeld je exact?
    23 euro is wel veel....
    Deze..

Het is idd veel maar wel gaaf!
    Living and loving in the moment.
      maandag 30 november 2009 @ 13:57:48 #132
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_75141854
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bernies het volgende:

[..]

Je mist nog een paar stappen:

* Het pakje uitpakken

* Controleren of de bestelling klopt (mmm had ik die ECHT besteld??)

* De kleurtjes bewonderen

* De flesjes zetten bij de nog de andere nog steeds ooit te gebruiken lakjes

* Niet weten welke kleur je wilt gebruiken omdat de keus te groot is

* Genieten van je nagels!
    it's the map in my mind that sends me on my way.
    pi_75141908
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef Nieners het volgende:

[..]

Deze..

[ afbeelding ]

Het is idd veel maar wel gaaf!
    Ik vind het dat geld niet waard .
    pi_75142414
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:59 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik vind het dat geld niet waard .
    ik ook niet...
    pi_75142912
    Die link die obli gaf verkoopt volgens mij goedkopere.
      maandag 30 november 2009 @ 14:38:27 #136
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_75143194
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je gaat naar mijn rekening, dan naar profiel en daar kan je kiezen voor bankrekening toevoegen.
    Dan volgen er wat controles en als dat goed gaat kan je zonder problemen via paypal betalingen direct van je rekening doen.
    Hmm okay, blijkbaar had ik dat al eerder gedaan... Maar nu staat er nog steeds op mn PP dat ik 0,00 heb.
    pi_75143276
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hmm okay, blijkbaar had ik dat al eerder gedaan... Maar nu staat er nog steeds op mn PP dat ik 0,00 heb.
    Dat klopt. Je PayPal-saldo is niet hetzelfde als je banksaldo. Je kan nu of, geld overmaken van je bankrekening naar PayPal. Of, als je gewoon iets met PayPal betaalt terwijl je geen PayPal-saldo hebt, dan schrijven ze het van je bankrekening af met automatische incasso.
    pi_75143322
    Ik heb voor het eerst een gebroken flesje nagellak!! !! En hij komt nota bene van de drogist en niet eens van de post !! Nu zit alles onder de glitter

Ik heb geen ander flesje waar ik het in kan stoppen, dus deze nagellak kan ik als verloren beschouwen.. *zucht*
    pi_75143358
    Welke? Voordeel van de drogist is wel dat hij sneller en makkelijker te vervangen is .
    pi_75143392
    ha dames!
    23 euro voor een lakje das een hoop.. ik hou t gewoon bij de cheap ass dingen hoor

momenteel heb ik Essence 53 all acces op. ontzettend mooie diepe kleur en dekt goed.
    heb voor het eerst met losse glitters gewerkt, en het is wel erg sparkly.. even wennen hoor
    zit nu ruim 2 dagen. dus tijd voor wat nieuws.

tevens ben ik per 4 dec 4 maanden in het buitenland.. dus erg actief zal ik niet zijn denk ik zo...

met fits

zonder flits
    But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
    pi_75143399
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Tegan het volgende:
    Welke? Voordeel van de drogist is wel dat hij sneller en makkelijker te vervangen is .
    True, maar ik vind het wel stom. *kijkt boos* Het is een lakje van Paris memories (ofzoiets) met langwerpige glitters
    pi_75143531
    Foto van het slachtoffer:

pi_75143565
    die krackpolish hebben ze ook bij TD hoor, en dan zijn ze 3 dollar.
    onder nail art en dan krackpolish, kies maar een kleur

ik had het in de jaren tachtig ook en vond het altijd een drama om er weer af te halen
    pi_75143608
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef liiszle het volgende:
    ha dames!
    23 euro voor een lakje das een hoop.. ik hou t gewoon bij de cheap ass dingen hoor

momenteel heb ik Essence 53 all acces op. ontzettend mooie diepe kleur en dekt goed.
    heb voor het eerst met losse glitters gewerkt, en het is wel erg sparkly.. even wennen hoor
    zit nu ruim 2 dagen. dus tijd voor wat nieuws.

tevens ben ik per 4 dec 4 maanden in het buitenland.. dus erg actief zal ik niet zijn denk ik zo...

[ afbeelding ]
    met fits
    [ afbeelding ]
    zonder flits
    Bling!
    Tip voor verwijderen: nagellakremover met aceton of pure aceton op een watje (of liever nog vilt), op je nagel leggen, stukje zilverfolie er omheen en even een minuutje of 2 laten zitten. Dan glijden ze er zo vanaf.

Waar ga je naartoe? Misschien hebben we nog goede tips voor nagellak waar je naar uit kunt kijken.
    pi_75143676
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bling!
    Tip voor verwijderen: nagellakremover met aceton of pure aceton op een watje (of liever nog vilt), op je nagel leggen, stukje zilverfolie er omheen en even een minuutje of 2 laten zitten. Dan glijden ze er zo vanaf.

Waar ga je naartoe? Misschien hebben we nog goede tips voor nagellak waar je naar uit kunt kijken.
    ik zit naast Innsbruck moet toch wel wat leuks te vinden zijn toch?

En ja, verwijderen zal wel een drama worden. ga me er straks eens aan wagen, dankje
    But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
      maandag 30 november 2009 @ 15:03:27 #146
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_75144100
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat klopt. Je PayPal-saldo is niet hetzelfde als je banksaldo. Je kan nu of, geld overmaken van je bankrekening naar PayPal. Of, als je gewoon iets met PayPal betaalt terwijl je geen PayPal-saldo hebt, dan schrijven ze het van je bankrekening af met automatische incasso.
    Aha! Tot nu toe 5 lakjes, nog 4 zoeken...
      maandag 30 november 2009 @ 15:06:03 #147
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_75144202
    Ik ga gewoon lekker meer lakjes halen voor dat geld .
    Anders kan ik het nog voor kerst/sinterklaas vragen . Bedankt voor de tips trouwens,
    straks even rondneuzen!

Ik vind OPI trouwens steeds fijner worden,
    marble nails lukken geweldig daarmee! Heb het pas met lila en roze geprobeerd bij m'n zusje van 4.
    Die vond het wel leuk .
    Living and loving in the moment.
      maandag 30 november 2009 @ 15:11:37 #148
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_75144406
    het zal wel aan mij liggen maar ik kreeg mijn 3-lagige glitterlak er met een watje en acetonvrije remover probleemloos af. Okee, er blijven wat glitters op je handen achter, maar dat is met handzeep en water ook snel verholpen
    disclaimer
    pi_75147191
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
    ook met de hema basecoat kan ik de nagellak zo in 1 keer zonder al te weinig moeite van m'n nagel trekken, ik heb gewoon freaky nagels
    ik ga snel eens kijken waar ik orly bonder voor weinig kan krijgen
    Je bent niet de enige ik heb dat probleem ook!
    Op dit moment heb ik de 2 in 1 ridgefiller/basecoat van de hema + 2 laagjes CG preppy pink + Catrice topcoat en ik moet zegge dat ik ze er nu niet in 1 keer af kan trekkken maar of het nu aan de ridgefiller basecoat ligt of ergens anders aan geen idee
    pi_75147729
    Zitten jullie aan de randjes te peuteren om te kijken of het eraf wil ofzo? Ik snap er echt helemaal niets van.
    Want om het er af te kunnen trekken moet je volgens mij opstaande randjes hebben anders is er niets om aan te trekken en ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')