Ow gaafquote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf extreme glitter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet echt goed vast te leggen maar het glimt echt alle kleuren, beetje OMG maar dan in glittervariant. Oud en Nieuw-waardig.
Ik krijg Blondie flashbacks.quote:Op maandag 30 november 2009 01:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
6 verschillende kleurtjes, al valt de oranje lijn bijna niet op op de foto
Nou gewoon dat die nagels me aan de 80's doen denken. Neon kleurtjes, grote neon plastic armbanden en oorringen, getoupeerd haar, wikkelriemen etc.quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik snapt uhm nie, ik heb echt drie keer de clip bekeken speurend naar haar nagels
Straks haar touperen gaat dikke riem om doen, foute legging en shirt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou gewoon dat die nagels me aan de 80's doen denken. Neon kleurtjes, grote neon plastic armbanden en oorringen, getoupeerd haar, wikkelriemen etc.
Precies!quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Straks haar touperen gaat dikke riem om doen, foute legging en shirt.
80ies zijn tof
Paypal.quote:Op maandag 30 november 2009 12:25 schreef Diconnected het volgende:
Tvpik heb gewoon 3 delen gemist
.
Anyways, bij TD is alleen creditcard zeker? Of kan je ook met Paypal betalen ()?
Dankjewel!quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Je vult je karretje (9 flesjes in een flat rate box) Klikt continue Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...' Zet in de comment box 'please apply flat rate', gaat naar check out en wordt doorgestuurd naar paypal Annuleer de betaling en ga F5-en op je email inbox. Dan krijg je een mailtje met een betalingsverzoek en de correcte verzendkosten, zucht opgelucht en betaalt. Een a twee dagen later gaat je pakje op de bus en dan kan je vijf dagen naast de brievenbus gaan liggen wachten.
Hey! Zo begrijp ik het zelfs..quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Je vult je karretje (9 flesjes in een flat rate box) Klikt continue Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...' Zet in de comment box 'please apply flat rate', gaat naar check out en wordt doorgestuurd naar paypal Annuleer de betaling en ga F5-en op je email inbox. Dan krijg je een mailtje met een betalingsverzoek en de correcte verzendkosten, zucht opgelucht en betaalt. Een a twee dagen later gaat je pakje op de bus en dan kan je vijf dagen naast de brievenbus gaan liggen wachten.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef E.T. het volgende:
IK wacht nog op het betalingsverzoek van TD .. maar goed.. daar worden ze pas net wakker als het meezit![]()
Ik heb trouwens Paypal aan m'n bankrekening gekoppeld, hoef ik er nooit geld op te zetten maar wordt alles wel meteen betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |