Dankjewel!quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Je vult je karretje (9 flesjes in een flat rate box) Klikt continue Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...' Zet in de comment box 'please apply flat rate', gaat naar check out en wordt doorgestuurd naar paypal Annuleer de betaling en ga F5-en op je email inbox. Dan krijg je een mailtje met een betalingsverzoek en de correcte verzendkosten, zucht opgelucht en betaalt. Een a twee dagen later gaat je pakje op de bus en dan kan je vijf dagen naast de brievenbus gaan liggen wachten.
Hey! Zo begrijp ik het zelfs..quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Je vult je karretje (9 flesjes in een flat rate box) Klikt continue Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...' Zet in de comment box 'please apply flat rate', gaat naar check out en wordt doorgestuurd naar paypal Annuleer de betaling en ga F5-en op je email inbox. Dan krijg je een mailtje met een betalingsverzoek en de correcte verzendkosten, zucht opgelucht en betaalt. Een a twee dagen later gaat je pakje op de bus en dan kan je vijf dagen naast de brievenbus gaan liggen wachten.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef E.T. het volgende:
IK wacht nog op het betalingsverzoek van TD .. maar goed.. daar worden ze pas net wakker als het meezit![]()
Ik heb trouwens Paypal aan m'n bankrekening gekoppeld, hoef ik er nooit geld op te zetten maar wordt alles wel meteen betaald
Je gaat naar mijn rekening, dan naar profiel en daar kan je kiezen voor bankrekening toevoegen.quote:
Je mist nog een paar stappen:quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Welke nagellak bedoeld je exact?quote:Op maandag 30 november 2009 13:18 schreef Nieners het volgende:
Dames! Heel veel vroegen naar die nagellak en het is van OPQ.
Ik twijfel er nog een beetje over, moet ik het doen? Zo'n 23 euro incl. verzendkosten...
Is wel aan de prijs, zeker als ik me bedenk dat ik er 4 voor kan krijgen!
Haha, herkenbaarquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bernies het volgende:
[..]
* Toch maar weer dat ene kleurtje omdat dat gewoon favoriet is
Deze..quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Welke nagellak bedoeld je exact?
23 euro is wel veel....
quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Je mist nog een paar stappen:
* Het pakje uitpakken
* Controleren of de bestelling klopt (mmm had ik die ECHT besteld??)
* De kleurtjes bewonderen
* De flesjes zetten bij de nog de andere nog steeds ooit te gebruiken lakjes
* Niet weten welke kleur je wilt gebruiken omdat de keus te groot is
* Toch maar weer dat ene kleurtje omdat dat gewoon favoriet is
* Genieten van je nagels!
Ik vind het dat geld niet waardquote:Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Deze..
[ afbeelding ]
Het is idd veel maar wel gaaf!
Hmm okay, blijkbaar had ik dat al eerder gedaan... Maar nu staat er nog steeds op mn PP dat ik 0,00 heb.quote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je gaat naar mijn rekening, dan naar profiel en daar kan je kiezen voor bankrekening toevoegen.
Dan volgen er wat controles en als dat goed gaat kan je zonder problemen via paypal betalingen direct van je rekening doen.
Dat klopt. Je PayPal-saldo is niet hetzelfde als je banksaldo. Je kan nu of, geld overmaken van je bankrekening naar PayPal. Of, als je gewoon iets met PayPal betaalt terwijl je geen PayPal-saldo hebt, dan schrijven ze het van je bankrekening af met automatische incasso.quote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm okay, blijkbaar had ik dat al eerder gedaan... Maar nu staat er nog steeds op mn PP dat ik 0,00 heb.
True, maar ik vind het wel stom. *kijkt boos* Het is een lakje van Paris memories (ofzoiets) met langwerpige glittersquote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Tegan het volgende:
Welke? Voordeel van de drogist is wel dat hij sneller en makkelijker te vervangen is.
Bling!quote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef liiszle het volgende:
ha dames!
23 euro voor een lakjedas een hoop.. ik hou t gewoon bij de cheap ass dingen hoor
momenteel heb ik Essence 53 all acces op. ontzettend mooie diepe kleur en dekt goed.
heb voor het eerst met losse glitters gewerkt, en het is wel erg sparkly.. even wennen hoor
zit nu ruim 2 dagen. dus tijd voor wat nieuws.
tevens ben ik per 4 dec 4 maanden in het buitenland.. dus erg actief zal ik niet zijn denk ik zo...
[ afbeelding ]
met fits
[ afbeelding ]
zonder flits
ik zit naast Innsbruckquote:Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bling!![]()
Tip voor verwijderen: nagellakremover met aceton of pure aceton op een watje (of liever nog vilt), op je nagel leggen, stukje zilverfolie er omheen en even een minuutje of 2 laten zitten. Dan glijden ze er zo vanaf.
Waar ga je naartoe? Misschien hebben we nog goede tips voor nagellak waar je naar uit kunt kijken.
Aha! Tot nu toe 5 lakjes, nog 4 zoeken...quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klopt. Je PayPal-saldo is niet hetzelfde als je banksaldo. Je kan nu of, geld overmaken van je bankrekening naar PayPal. Of, als je gewoon iets met PayPal betaalt terwijl je geen PayPal-saldo hebt, dan schrijven ze het van je bankrekening af met automatische incasso.
Je bent niet de enige ik heb dat probleem ook!quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
ook met de hema basecoat kan ik de nagellak zo in 1 keer zonder al te weinig moeite van m'n nagel trekken, ik heb gewoon freaky nagels
ik ga snel eens kijken waar ik orly bonder voor weinig kan krijgen
Nee ik zit niet te peuteren. Ik stoot of ergens tegenaan of als ik uit de douche kom of mijn jas aan of uit doe (dus eigenlijk bij dagelijkse dingen) laat er gewoon een gedeelte nagellak los en als ik daaraan trek, trek ik de hele nagel nagellak erzo af. En ik kan dan wel niet aan dat stukje trekken maar dan blijf je overal achterhangenquote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Zitten jullie aan de randjes te peuteren om te kijken of het eraf wil ofzo? Ik snap er echt helemaal niets van.
Want om het er af te kunnen trekken moet je volgens mij opstaande randjes hebben anders is er niets om aan te trekken en ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
Ik weet bij welke stap jij bent.quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Diconnected het volgende:
Omfg die verzendkosten internationaal, 147 dollar ofzo![]()
Ik moet toch die International hebben.. dus UPS International Express?
thank god voor jullie tips
*doet zoals het werd beschreven*
quote:# Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...'
Heel vreemd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet te peuteren. Ik stoot of ergens tegenaan of als ik uit de douche kom of mijn jas aan of uit doe (dus eigenlijk bij dagelijkse dingen) laat er gewoon een gedeelte nagellak los en als ik daaraan trek, trek ik de hele nagel nagellak erzo af. En ik kan dan wel niet aan dat stukje trekken maar dan blijf je overal achterhangen
Maakt niet uit. Je moet alleen in de comment box zetten dat je graag wilt dat ze flat rate apply-en.quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Diconnected het volgende:
Maar heb ik nou de goede optie gekozen?die UPS International Express?
Voelt zich n00b
Okay, heb ik dus gedaan. *pfew* *opgelucht is*quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je moet alleen in de comment box zetten dat je graag wilt dat ze flat rate apply-en.
Ik heb hem de laatste keer op $150 verzendkosten laten staan.
nope.quote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Zitten jullie aan de randjes te peuteren om te kijken of het eraf wil ofzo? Ik snap er echt helemaal niets van.
Want om het er af te kunnen trekken moet je volgens mij opstaande randjes hebben anders is er niets om aan te trekken en ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
juist hier hetzefdequote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nope.
ineens zie ik een opstaande rand, duw een nagel eronder en hip weg lak.
er bladderde vanmiddag een stuk nagel ook af, onder m'n verse laag nagellak
wat was nou perfect voor bladderende nagels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |