Ik ook nietquote:Op maandag 30 november 2009 02:31 schreef P.F het volgende:
ik kan niet slapen......
Aha nu zijn we met zi'n drieenquote:
als je doodbloed, eerst posten dan 112 bellenquote:Op maandag 30 november 2009 02:30 schreef trovey het volgende:
Goed idee maar moet ik wel even dikke handschoenen aantrekken...het glas is redelijk dik en alhoewel de randen uiteraard zijn geslepen zijn de breukvlakken dat uiteraard niet....maar even wachten tot mijn broer morgen komt...beter dat er iemand bij is mocht het mis gaan en ik met een zware bloeding komen te zitten (zoals mijn buurvrouw een aantal maanden geleden). Zekere voor het onzeker maar nemen in deze want anders worden je nachtelijke slowchats zo eenzaam als ik hier morgen lig dood te bloeden door een ongelukje met het glas
Hé, ik heb al ge-editquote:
Altijd hetzelfde hier...gaat die kater met nierfalen (Palle) hier zitten bleren op 1 meter afstand.....voer...voer (en dan in het kats natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
katten met een middernacht vreetkick
Tuuuuuurlijk, hoe wil je het verslag...met foto's...dan moet ik nog even een SD-kaartje leegmakenquote:Op maandag 30 november 2009 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je doodbloed, eerst posten dan 112 bellen
Aha, we zijn steeds met meerquote:
Leg mij eerst even uit wie/wat Awake isquote:
Zegt me nog nietsquote:
Takkeherrie.quote:Op maandag 30 november 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Zegt me nog niets...je spreekt met een andere generatie dan de jouwe (blijkbaar
)
Ongetwijfeld voor mijn orenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |