Dan ziet hij door de baardharen je vel niet meer, zo erg is het al.quote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
nee want dan gaattie aan m'n vel trekken
Zoietsig ja.quote:Op maandag 30 november 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
pedo's kabouters scheten bier en doodgaan
OKquote:Op maandag 30 november 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
pedo's kabouters scheten bier en doodgaan
Wij zitten dan in een chat van ffsc, maar die weet je vast niet te vinden als fok down is.quote:Op maandag 30 november 2009 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
OKFOK! was net weer even down...kon ik mooi weer even mijn Bee Gees verzameling aanvullen via mijn abo's op You Tube
...altijd gebruik maken van de downtime.
Heb ik wel eens gezien ja....maar ik moet die video's ook binnenhalen en tja zoals jullie weten mijn tijd op de computer per dag is beperktquote:Op maandag 30 november 2009 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wij zitten dan in een chat van ffsc, maar die weet je vast niet te vinden als fok down is.
De link daar naartoe staat in de OP (openingspost).
Dan kun je de chat maar beter mijden.quote:Op maandag 30 november 2009 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien ja....maar ik moet die video's ook binnenhalen en tja zoals jullie weten mijn tijd op de computer per dag is beperkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |