Dit was best geinigquote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Dakada het volgende:
[..]
er staat toch -paint dus niet +paint
maar wat doet de '-' achter de paint dan?quote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Dakada het volgende:
[..]
- en - wordt +, ik snap de verwarringquote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Markster het volgende:
[..]
maar wat doet de '-' achter de paint dan?
Waar is de negatieve paint danquote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Dakada het volgende:
[..]
Wat is er mis met ranja?quote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef zomaareennaam het volgende:
vraag dan de volgende keer een rietje aan je moeder - dan doe je echt langer met je ranja hoor!
Inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Markster het volgende:
[..]
maar wat doet de '-' achter de paint dan?
Ik heb zelf een héél groot glas, kan bijna een liter in, super handig als je weet dat je voorlopig geen zin hebt om op te staan!quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Dakada het volgende:
wat fucking irritant is. Want ik kan dus nooit een glas met drinken nooit in ene paar slokken op drinken ik doe het altijd in 1 keer. Dus moet ik weer nieuw drinken halen..
einde...
wtf, ik zet gewoon de fles op me bureau, wat doet iedereen nou moeilijkquote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik heb zelf een héél groot glas, kan bijna een liter in, super handig als je weet dat je voorlopig geen zin hebt om op te staan!
Herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Dakada het volgende:
wat fucking irritant is. Want ik kan dus nooit een glas met drinken nooit in ene paar slokken op drinken ik doe het altijd in 1 keer. Dus moet ik weer nieuw drinken halen..
einde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |