Dat je in je neus graaft is tot daar aan toe....MAAR HET OPETEN?? Gatverdamme !!!quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Zit ik dus lekker in de trein, beetje voor me uit te staren.. Zie ik ineens uit m'n ooghoeken een omaatje herhaaldelijk en ongegeneerd in een volle trein met haar vinger in haar neus zitten, even kijken wat er op zit, om deze vervolgens ook meerdere malen in haar mond stoppen![]()
Oma stapt eindelijk uit, en wat krijg je ervoor in de plaats?? Een vrouw die de hele omgeving uitgebreid mee laat genieten van haar kauwgomMet open mond en hard smakkend zit ze 25 minuten lang op dat ding te kauwen
Is het dan echt zo moeilijk voor mensen om zich in het openbaar een beetje fatsoenlijk te gedragen?
Klacht: ongemanierde mensen
In het openbaar in je neus graven vind ik anders ook niet onder fatsoenlijk vallen hoorquote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat je in je neus graaft is tot daar aan toe....MAAR HET OPETEN?? Gatverdamme !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoorquote:
Neej fatsoenlijk is het zeker nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In het openbaar in je neus graven vind ik anders ook niet onder fatsoenlijk vallen hoor
[..]
Goed hoor![]()
achteraan sluitenquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Koko_Banana het volgende:
Kwiwi, wil je me pijpen? Liefst zonder condoom en wachten tot ik klaarkom in de mond.
Ongepaste reactie?quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Koko_Banana het volgende:
Kwiwi, wil je me pijpen? Liefst zonder condoom en wachten tot ik klaarkom in de mond.
Zo lang je maar niet vraagt of ik het in het openbaar wil doen, want dat is onfatsoenlijkquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Koko_Banana het volgende:
Neen maakt niet uit. We kunnen het onder ons houden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet vraagt of ik het openbaar wil doen, want dat is onfatsoenlijk
What the fuck?quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Koko_Banana het volgende:
dat kleine pikkie van je past zeker helemaal in der mond?quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Neen maakt niet uit. We kunnen het onder ons houden.
Muil houden of je vliegt terug in de kelder.quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef Markster het volgende:
[..]
dat kleine pikkie van je past zeker helemaal in der mond?
Die mensen sporen niet . . .quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat je in je neus graaft is tot daar aan toe....MAAR HET OPETEN?? Gatverdamme !!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Muil houden of je vliegt terug in de kelder.
Oeh, deze quote ik even voor het nageslacht.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Muil houden of je vliegt terug in de kelder.
Oké doe dat.quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Oeh, deze quote ik even voor het nageslacht.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zag vorige week een meisje in de trein die in haar handen nieste, vervolgens veegde ze ze af aan de stoel naast haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |