quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Rookert het volgende:
Iemand meot het doen, goedzo en bedankt maar weer
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..eigenlijk niet echt? Mensen maken het gewoon moeilijker dan het is
quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Je geeft je topic niet eens een fatsoenlijke titel!!!!
Ah oke. inshaAllah komt alles goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.
Turkse roddelfamilies, blij dat ik er geen gezeik heb met roddels en shitquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.
Wees een vent en kijk wegmisbruikers.quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef Rookert het volgende:
Sst, ze is rebels bezig
Boer zoekt vrouw, wat een boeren zijn het toch. Zo'n meisje vertelde dat een hele hutkoffer heeft meegenomen en blabla, gaat ie niet eens helpen met tillen
Daarom Ifrane.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Je geeft je topic niet eens een fatsoenlijke titel!!!!
Wegmisbruikers met die vent die op een kratje staat als ie met Koos Spee staat te lullen:') Die aso's die ze soms hebben zijn welquote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wees een vent en kijk wegmisbruikers.
Dies van vorig jaarquote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mijn ma keek altijd naar die ene soap..''Noor'' ofzo? Met die ene mooie blonde Turk..
quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mijn ma keek altijd naar die ene soap..''Noor'' ofzo? Met die ene mooie blonde Turk..
Zometeen bij wegmisbruikers een faalhaas met brommert...quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wegmisbruikers met die vent die op een kratje staat als ie met Koos Spee staat te lullen:') Die aso's die ze soms hebben zijn wel![]()
En Jeroen van Koningsbrugge is een baas
quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Een blonde Turk? Hoe raar ziet dat eruit
Waarom heb ik dat nog nooit gezien dan? Of hebben ze hun bontkraag op?quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel blonde Turken je hebt?
Als je iets bewust fout doet moet je idnerdaad niet gaan janken als je een boete krijgtquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zometeen bij wegmisbruikers een faalhaas met brommert...
quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel blonde Turken je hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |