abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75120489
En hier weer verder

Laatste post van mij
quote:
Nou ik post hier ook maar even, mn vriendin heeft het gisteravond uit gemaakt na een relatie van 1,5 jaar
Zij wil vrijheid, maar zei tegelijkertijd ook dat zij het niet weet of het een goede keuze of niet
vandaag vertelde ze me dat ze een open relatie wil

erg verwarrend dit allemaal
  zondag 29 november 2009 @ 20:28:11 #2
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75120670
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef michiel_merk het volgende:
En hier weer verder

Laatste post van mij
[..]
open relatie Hoe sta jij daar tegenover dan?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75120890
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

open relatie Hoe sta jij daar tegenover dan?
Ik weet het niet , aan de ene kant wil ik haar niet kwijt, en aan de andere kant kan ik best jaloers worden
Ze zei vanmiddag nog dat ze me miste maar goed wat is dat nog waard
  zondag 29 november 2009 @ 20:43:48 #4
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75121537
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:32 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Ik weet het niet , aan de ene kant wil ik haar niet kwijt, en aan de andere kant kan ik best jaloers worden
in een open relatie is iig geen plek voor jaloezie. En dan moet je ook wel heel stevig in je schoenen staan..
  zondag 29 november 2009 @ 20:47:53 #5
278630 Snikch
Living my life
pi_75121766
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:32 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Ondanks dat een mooie (ga ik even vanuit) relatie van 1,5 jaar waarschijnlijk heel diep zit bij je, zo ik je toch aanraden om niet aan deze open relatie te beginnen. Alhoewel jij beter weet of je dit kan of niet.
Maar als je zelf al zegt dat je jezelf dan waarschijnlijk wel jaloers ziet worden, dan is het voor jezelf beter om gewoon verder te gaan volgens mij.

Maar even voor de duidelijkheid, wat verstaat zij onder een open relatie?? Want het kan ook zijn dat ze misschien gewoon bedoeld dat ze wat meer tijd wilt om met haar vrienden e.d. om te gaan, of tijd voor haar sporten/hobbies nodig heeft. Dus dat jullie te aanhankelijk waren de afgelopen 1,5 jaar voor haar.
For as he thinks within himself, so he is
pi_75122737
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

in een open relatie is iig geen plek voor jaloezie. En dan moet je ook wel heel stevig in je schoenen staan..
En daar zie ik op het moment tegen op
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef Snikch het volgende:

[..]

Ondanks dat een mooie (ga ik even vanuit) relatie van 1,5 jaar waarschijnlijk heel diep zit bij je, zo ik je toch aanraden om niet aan deze open relatie te beginnen. Alhoewel jij beter weet of je dit kan of niet.
Maar als je zelf al zegt dat je jezelf dan waarschijnlijk wel jaloers ziet worden, dan is het voor jezelf beter om gewoon verder te gaan volgens mij.

Maar even voor de duidelijkheid, wat verstaat zij onder een open relatie?? Want het kan ook zijn dat ze misschien gewoon bedoeld dat ze wat meer tijd wilt om met haar vrienden e.d. om te gaan, of tijd voor haar sporten/hobbies nodig heeft. Dus dat jullie te aanhankelijk waren de afgelopen 1,5 jaar voor haar.
Onder een open relatie verstaat zij dat we mogen doen wat we willen, dus alle vrijheden dus ook op het gebied van een scharrellen , zeg maar een verkapt vrijgezellen bestaan waar we alleen de lusten op elkaar bot vieren

En de aanhankelijkheid viel op zich wel mee we lieten elkaar al veel vrij, alleen in de vakanties zaten we elkaar op de lip. Maar toch voelde zij zich op een gegeven moment te verplicht om naar mij toe te komen ..Ze heeft het de laatste 2 maanden nog al druk met school en werk er naast , maar daar lag het niet aan heeft ze mij verteld.

ik wacht het wel even af, en mocht ze toch te lang twijfelen trek ik de stekker zelf er definitief uit
  zondag 29 november 2009 @ 21:11:00 #7
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75123145
Open relatie? Ik neem aan dat ze daarmee bedoelt dat ze met toestemming vreemd kan gaan? Als dat is wat ze bedoelt: niet doen. Zeker niet na anderhalf jaar relatie. Want daar ga je kapot aan.
In relaties is het als het over exclusiviteit gaat over het algemeen alles of niets...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zondag 29 november 2009 @ 21:25:31 #8
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_75123969
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef Turbomuis het volgende:
Open relatie? Ik neem aan dat ze daarmee bedoelt dat ze met toestemming vreemd kan gaan? Als dat is wat ze bedoelt: niet doen. Zeker niet na anderhalf jaar relatie. Want daar ga je kapot aan.
In relaties is het als het over exclusiviteit gaat over het algemeen alles of niets...
De jaren zeventig zijn nu wel echt voorbij hoor, dus dat soort gekkigheid als open relaties zijn ook verleden tijd. En terecht. Niet doen. Misschien is de relatie verbreken niet zo'n gek idee, als je niet kunt committeren aan echte lange relatie in haar geval..

Sterkte in ieder geval!
Overal verstand van.
pi_75125422
Tis hier weer echt zondag hè? Dipjes all around....

@kwartje: je zit nu in een dip, maar die gaat wel weer over hoor. Lees voor de heb anders eerst eens je posts door die je plaatste in dit forum. Je bent al hel ver gekomen hoor, en je gaat nog verder komen.

@zwarte doos: je bent nog verschrikkelijk gek op hem, maar wat je postte komt hij niet echt eerlijk over als het over zijn gevoelens tegenover jou gaat. Beetje moeilijk om zomaar te zeggen dat je hem moet dumpen natuurlijk, maar ik vrees dat je uit moet gaan van het aloude adagium "hoop op het beste, bereid je voor op het slechtste".

@michiel_merk: dat je twijfelt over die open relatie betekent al dat er geen twijfel is. Dat ga je niet trekken. Hoe goed jullie relatie daarna ook is, jij gaat niet met iedere leuke meid het bed induiken terwijl je weet dat zij dat mischien wel met iedere interessante gozer gaat doen en daarbij ook nog jouw begrip ervoor verwacht . Dat vreet je op.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 29 november 2009 @ 21:51:37 #10
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_75125499
Ik voeg me even toe hier. Sinds twee maanden is de relatie over, die 3.5 jaar duurde...
put
your
clothes
on!
pi_75125584
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Jerruh het volgende:
Ik voeg me even toe hier. Sinds twee maanden is de relatie over, die 3.5 jaar duurde...
Welkom en
De winter komt er aan en opeens weer nieuwe gebroken harten lijkt het wel....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 29 november 2009 @ 21:53:24 #12
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75125591
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Tis hier weer echt zondag hè? Dipjes all around....

@zwarte doos: je bent nog verschrikkelijk gek op hem, maar wat je postte komt hij niet echt eerlijk over als het over zijn gevoelens tegenover jou gaat. Beetje moeilijk om zomaar te zeggen dat je hem moet dumpen natuurlijk, maar ik vrees dat je uit moet gaan van het aloude adagium "hoop op het beste, bereid je voor op het slechtste".
ik hoef niet meer te hopen want hij is wel heel erg duidelijk geweest in zijn laatste mail naar mij, daarbij heeft hij me verwijderd van msn, verwijderd van hyves, verwijderd uit zn fotoboek op fok etc etc
  zondag 29 november 2009 @ 21:55:09 #13
278630 Snikch
Living my life
pi_75125667
Ik voeg me helemaal Barbusse. Over alle 3 de onderwerpen .

En jammer Jerruh, nog iets dat je er over kwijt wilt toevallig? Ik zit nu in ieder geval een ruime maand dat ik weer single ben en alles knaagt nog steeds van alle kanten aan me. En inderdaad, zondagen zijn dan verschrikkelijk!!
Achteraf beter geweest om niet alles op te geven voor haar. Nu zit ik alleen en zou niet weten waar ik ooit weer iemand vind om die leegte te vullen..
Maar goed, dat is even het dipje dat spreekt, we gaan allemaal langzaam maar zeker vooruit !
pi_75125729
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik hoef niet meer te hopen want hij is wel heel erg duidelijk geweest in zijn laatste mail naar mij, daarbij heeft hij me verwijderd van msn, verwijderd van hyves, verwijderd uit zn fotoboek op fok etc etc
Klinkt misschien hard, maar das dan maar goed ook. Je zult gewoon verder moeten gaan, en dat gaat een stuk makkelijker zonder eventuele hoop. Ook al heb je er geen zin in, ga uit met vrienden, ga sporten, ga de kroeg in, ga studeren, werken, whatever. Maar blijf niet stilstaan bij iets wat er niet meer is en ook niet meer terug zal komen. Sterkte verder meid...
pi_75125828
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef Snikch het volgende:
Ik voeg me helemaal Barbusse. Over alle 3 de onderwerpen .

En jammer Jerruh, nog iets dat je er over kwijt wilt toevallig? Ik zit nu in ieder geval een ruime maand dat ik weer single ben en alles knaagt nog steeds van alle kanten aan me. En inderdaad, zondagen zijn dan verschrikkelijk!!
Achteraf beter geweest om niet alles op te geven voor haar. Nu zit ik alleen en zou niet weten waar ik ooit weer iemand vind om die leegte te vullen..
Maar goed, dat is even het dipje dat spreekt, we gaan allemaal langzaam maar zeker vooruit !
En jij bent bijzonder veranderd sinds je eerste post in dit draadje!
  zondag 29 november 2009 @ 22:01:10 #16
278630 Snikch
Living my life
pi_75125981
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En jij bent bijzonder veranderd sinds je eerste post in dit draadje!
haha, dankjewel ^^, komt mede door de steun die ik hier ook gekregen heb van iedereen hoor. En andere (proberen te) helpen doet ook goed .

Ben er nog niet helemaal maar ik voel me ook alweer een stuk beter gelukkig dus probeer het vast te houden op deze manier .

En inderdaad zwartedoos, wat ik al zei: hij zag het de afgelopen 2 maanden blijkbaar heel anders als jij. En dat is gewoon niet wat jij zoekt dus misschien maar beter om nu gewoon door te gaan en vooral met jezelf bezig te zijn, jezelf gelukkig maken. Die ene persoon komt vanzelf langs, gewoon vertrouwen in houden .
  zondag 29 november 2009 @ 22:02:16 #17
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_75126051
Ik zit me zowaar es wat af te vragen.
Ik heb het uitgemaakt met mn ex bijna een jaar geleden, op een hele nare manier eigenlijk. Ze wilde dolgraag vrienden blijven en alles. Ik kom er nu achter dat ik haar toch wel terug wil. Dit is oprecht en geen wanhoop oid. (daar ben ik al overheen en heb alles goed op een rij gezet)

We hebben een tijd geen contact gehad, maar sinds kort zijn we weer aan het smsen en mailen en gaan we weer eens wat afspreken, onder het mom van "we blijven vrienden"

Dat is ook wat zij heel graag wilt. Niks meer dan vrienden blijven.
Maar dan vraag ik me af hoe het gaat lopen. Ik voel nog heel veel voor haar. Maar hoe groot is de kans dat gevoelens bij haar weer terug komen als je een tijd weer met elkaar blijf omgaan, ondanks dat je hebt afgesproken 'gewoon vrienden' te blijven?

Dat is natuurlijk per persoon verschillend, maar heeft iemand daar misschien ervaring mee?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_75126345
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Welkom en [ afbeelding ]
De winter komt er aan en opeens weer nieuwe gebroken harten lijkt het wel....
Om daar even positieve twist aan te geven. Veel gebrokken harten betekend veel singles dus meer keuzes mogelijkheden
pi_75126492
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Snikch het volgende:

[..]

haha, dankjewel ^^, komt mede door de steun die ik hier ook gekregen heb van iedereen hoor. En andere (proberen te) helpen doet ook goed .

Ben er nog niet helemaal maar ik voel me ook alweer een stuk beter gelukkig dus probeer het vast te houden op deze manier .

En inderdaad zwartedoos, wat ik al zei: hij zag het de afgelopen 2 maanden blijkbaar heel anders als jij. En dat is gewoon niet wat jij zoekt dus misschien maar beter om nu gewoon door te gaan en vooral met jezelf bezig te zijn, jezelf gelukkig maken. Die ene persoon komt vanzelf langs, gewoon vertrouwen in houden .
Ja, das waar. Dit is niet iets waar je voor gestudeerd hoeft te hebben, iedereen kent het wel. Ook al is het voor de één heftiger dan de ander, de emoties zijn vrijwel gelijk. En anderen (proberen te ) helpen werkte ook bij mij zéér therapeutisch kan ik je zeggen, nu maar hopen dat ze er ook wat aan hebben gehad.

@MOD: ik heb er geen ervaring mee. Maar als jij al aangeeft dat jij het op een nare manier hebt uitgemaakt is er wel de kans dat dat blijft hangen tussen jullie, ook al komen jullie weer samen. Wil je dat?
  zondag 29 november 2009 @ 22:09:57 #20
278630 Snikch
Living my life
pi_75126510
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Om daar even positieve twist aan te geven. Veel gebrokken harten betekend veel singles dus meer keuzes mogelijkheden
lets stay positieve ^^!!

ja ik moet wel zeggen, de afgelopen 2 jaar viel het me niet op maar wat zijn er toch weer veel mensen die en relatie hebben opeens -.-. Maar goed, zullen onze open toch maar weer open moeten houden he , you never know.
pi_75126524
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Donderdag date!
  zondag 29 november 2009 @ 22:27:27 #22
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75127484
Ik denk dat ik de komende dagen/weken ook maar weer ga volplannen met afspraken, alleen zijn zuigt
pi_75127637
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk dat ik de komende dagen/weken ook maar weer ga volplannen met afspraken, alleen zijn zuigt
Alleen zijn met dit soort emoties is kutjemuf idd Dus plan vol meid!
pi_75128443
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Donderdag date!
Congratz man. Wordt je 2de date sinds het uit is toch? Vorige leverde "iets leuks" op als ik me het goed herinner

Ik heb ook contact met aantal leuke dames, maar tot nu toe nog niet de ballen gehad om ze op date te vragen. Altijd lastig om even over die drempel te stappen zeker nadat je dat jaren lang niet gedaan hebt omdat je een relatie had.
  zondag 29 november 2009 @ 22:54:06 #25
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_75128792
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef Barbusse het volgende:

@MOD: ik heb er geen ervaring mee. Maar als jij al aangeeft dat jij het op een nare manier hebt uitgemaakt is er wel de kans dat dat blijft hangen tussen jullie, ook al komen jullie weer samen. Wil je dat?
Nou ja, samen komen gaat in overleg natuurlijk. En je moet open staan voor bepaalde zaken. Praten en nog eens praten en je zelf open zetten en geven. Maar sommige dingen ook achter je laten.

Ik ben bewust van dat gene wat er is gebeurd en neem de volledige verantwoording op mij. Dus als er iets speelt wil ik dat uitpraten. Iets dat ik voorheen niet gedaan heb.

Maar goed. Hoe het ook gaat lopen weet ik niet. Zij wilt hardstikke graag vrienden blijven. En ik kan dat waarschijnlijk niet als mijn gevoelens voor haar niet wederzijds zijn. Dus ik ga het proberen. En dan niet door te stalken ofzo, maar respect tonen en proberen haar weer aan het lachen te krijgen etc.

Ze heeft de laatste tijd weer momentjes dat ze smsjes stuurt en mailtjes met dubieuze "hints" (?) dat ze me mist oid. Heel vaag allemaal.

Dus ik kijk wel hoe het gaat. Komende week hebben we sowieso twee dates..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')