40 uur per week? Wow kerelquote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Het is niet mijn levensverhaal, vanaf 2 dec draai ik 40 uur per week werkdienst, kerel.
ja dankzij zo'n inzet draait onze maatschappijquote:
Je beantwoord mijn vraag niet, blijkbaar ben je toch niet zo'n goede lezer als je zelf denkt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Nee ik ben een goeie lezer. Maakte mijn schooljaren snel af ondanks al die onweerstaanbare meiden, alcohol, en drugs
Ik ben niet een vechter tenzij het uiterst noodzakelijk is, maar gewoon iemand die normaal doet en een echte leven heeft buiten Fok!quote:
Oh, ja ik weet niet waar jouw voorkeuren liggen anders had ik wel gelinkt. Maar een rel in wording topic dus.quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef Lub_ya het volgende:
Griekjeee dit is nou een topic waar ik in wil posten, wat een held.
Negeer mij niet aub. Wil je me pijpen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik ben niet een vechter tenzij het uiterst noodzakelijk is, maar gewoon iemand die normaal doet en een echte leven heeft buiten Fok!
ZONDER SEXquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik ben niet een vechter tenzij het uiterst noodzakelijk is, maar gewoon iemand die normaal doet en een echte leven heeft buiten Fok!
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef Markster het volgende:
je hebt fok!kers, en mensen die fok!ken.
Nee hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen die het niet eens is met de klacht van TS maakt zich zelf schuldig aan de door zijn geponeerde OP!
Heb ik trouwens nog krediet? Ik gedraag me toch keurig momenteel?quote:
Juistum.quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ja ik weet niet waar jouw voorkeuren liggen anders had ik wel gelinkt. Maar een rel in wording topic dus.
denk hetquote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Foto van laatste Fok! bijeenkomst?
Ja ik zit op klaagbaak een beetje te lang vind ik.quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef MervinMinky het volgende:
Het zijn ook gewoon meestal de users die op Klaagbaak posten want op andere fora wordt er niet zo patserig gedaan vind ik.
Ik ben in tegenstelling tot jou een geboren vechter! Ik durf van me af te bijten en ik schuw een gevecht niet. De vechttechnieken die ik beheers hebben me voldoende zelfvertrouwen gegeven in het leven. Stoer doen online... dat is makkelijk... dat kan namelijk iedereen maar ik wil wel eens zien als je IRL echt zo cool bent als je zelf zegtquote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met mij te maken ?? Kijk, je hebt je eigen standpunt en daartoe ben je gerechtigd. En ik ook dus mijn eigen. Als ik je in het echt ontmoet, zou ik je hypothetisch niet willen vechten daar ik zei dat ik geen vechter ben. Daarom ben ik "cool" volgens mijn standpunt, en niet cool volgens het jouwe. Daarentegen zou jij volgens mij iemand zijn die ruzies zoekt en daarom ook strijdlustig, maar ja dat is mijn mening...quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ben in tegenstelling tot jou een geboren vechter! Ik durf van me af te bijten en ik schuw een gevecht niet. De vechttechnieken die ik beheers hebben me voldoende zelfvertrouwen gegeven in het leven. Stoer doen online... dat is makkelijk... dat kan namelijk iedereen maar ik wil wel eens zien als je IRL echt zo cool bent als je zelf zegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |