zucht.. zwaar .. nou in elk geval have fun bij Pink vanavondquote:Op zondag 6 december 2009 00:07 schreef Cue_ het volgende:
dat uiteraard, ga er niet dood aan.
blegh gedoe morgen met de trein.. savonds concert van pink, maar kan wss niet weer thuis komen. Dus blijven pitten. Maar om half 12 moet ik weer fit bij de woningcorporatie zitten...
Ik hoopte dat jij werd meegenomen.quote:Op zondag 6 december 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie middag
Niemand meegenomen door Sint naar Spanje?
quote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij werd meegenomen.
In Spanje hebben ze ook internet hoorquote:Op zondag 6 december 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij werd meegenomen.
Hahahaquote:
Dat gaat het niet helpen wat hij springt steeds weer uit dat vliegtuigquote:Op zondag 6 december 2009 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
pak een vliegtuig en ga weg![]()
nee niet onaardig bedoelt ofzo
Ja precies, passagiers gaan het niet op prijs stellen als ze mij zien binnenkomen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat het niet helpen wat hij springt steeds weer uit dat vliegtuig
Hahahaquote:Op zondag 6 december 2009 13:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja precies, passagiers gaan het niet op prijs stellen als ze mij zien binnenkomen.
Hey Goldiequote:
Samen springen?quote:Op zondag 6 december 2009 14:45 schreef tralalalars het volgende:
oeh wil ik ook nog wel es doen .. al is het tegen mn prinicpes om uit een vliegtuig te springen wat nog prima functioneert
Gelukkig dan is mijn collega blijquote:
Preventief! En daarnaast zijn er geen prima vliegtuigen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:45 schreef tralalalars het volgende:
oeh wil ik ook nog wel es doen .. al is het tegen mn prinicpes om uit een vliegtuig te springen wat nog prima functioneert
Je bent gewoon bang dat het bij de landing mis gaat.quote:Op zondag 6 december 2009 15:03 schreef RaXz het volgende:
[..]
Preventief! En daarnaast zijn er geen prima vliegtuigen.
woon je zo dicht bij de Galgenwaard dat je t kan horenquote:
en nog wel van ajaxquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat het bij de landing mis gaat.
Van die "gode" zonen uit Amsterdamquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 15:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Klopt, ik haat dat, dit jaar voor het eerst meegemaakt. De keer ervoor dat we terug moesten weigerde ik terug te gaan, en stapte ik op 750 meter hoogte uit, toen stond ik met knikkende kniëen op de grond.
Nee ik kijk de wedstrijden.quote:Op zondag 6 december 2009 15:06 schreef tralalalars het volgende:
[..]
woon je zo dicht bij de Galgenwaard dat je t kan horen.. maarre
![]()
Duh. Ik heb een schurfthekel aan Ajax. Dus ze moestenquote:
ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Duh. Ik heb een schurfthekel aan Ajax. Dus ze moesten
Me threequote:
Seks is veel leukerquote:
Seks tijdens voetbal ultieme genotquote:
ik ookquote:
dat dusquote: