Waarom beantwoord je mijn vraag met een wedervraag?quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Even terzijde, iedere keer dat ik je zie posten, zie ik dat je probeert om een mooi-weer-praatje te houden. Hoe komt dat?
ze hebben wel eens onderzoekjes gedaan naar hoe mensen denken over de islam.quote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee jij kan weer niet lezen. Ik had het erover, voordat jij kwam binnenvallen, dat steeds meer mensen zich tegen de islam keren. Kijk maar naar 1990. Toen hoefde je niet aan te komen met een anti-islam partij. Hedendaags is maar liefst 20% het eens met de PVV. Een groei dus vergeleken met vroeger. En over de groei, dat steeds meer mensen zich beginnen af te keren jegens te islam, daar had ik het over.
Leuk, doen als er daadwerkelijk Christenen in die wijk wonen. Ik bedoel het moet wel nut hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Gia het volgende:
Hoe zouden moslims het vinden als in hun wijk plotseling een nieuwe, authentieke kerk, compleet met klokkentoren, wordt gebouwd?
of een vestiging van de COCquote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Gia het volgende:
Hoe zouden moslims het vinden als in hun wijk plotseling een nieuwe, authentieke kerk, compleet met klokkentoren, wordt gebouwd?
Zienswijze zegt 'Ik heb gelijk, want 20% van Nederland is het met mij eens', hij onderbouwt zijn stelling door naar aantallen mensen te wijzen, dat is een drogreden. Als hij die manier van redeneren als een valide methode beschouwt, moet hij ook accepteren dat 80% van Nederland niet achter de PVV staat en dat dat een grotere groep is en daarmee dat hij ongelijk heeft. Immers meer mensen staan niet achter de PVV.quote:Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je niet weet dat 20 % behoorlijk veel is in een verdeling over zo'n 10 partijen, dan ben je dom.
Dat "vooroordeel" delen veel mensen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt er geen baat bij dat je hem een troll noemt. Hij is immers een persoon die je vooroordeel in stand houd.
Argumentum ad populumquote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee jij kan weer niet lezen. Ik had het erover, voordat jij kwam binnenvallen, dat steeds meer mensen zich tegen de islam keren. Kijk maar naar 1990. Toen hoefde je niet aan te komen met een anti-islam partij. Hedendaags is maar liefst 20% het eens met de PVV. Een groei dus vergeleken met vroeger. En over de groei, dat steeds meer mensen zich beginnen af te keren jegens te islam, daar had ik het over.
Dat zou wat zijn.quote:
Ik heb je posts op de SC gelezen en daar was je de christenen in jouw dorp aan het ridiculiseren en aan het afkraken. Je vond het raar hoe ze op zondag door het dorp liepen naar de kerk. Je vond ze triest en absurd. Vond dat niet netjes van je. Jij die pretendeert respect te hebben voor de islam kunt datzelfde respect niet opbrengen voor de christenen in jouw dorp?quote:Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een verongelijkte reactie. Maar ik ben een gristenhater?
Christenen wonen in elke wijk wel. In een overwegend moslimwijk niet zoveel, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk, doen als er daadwerkelijk Christenen in die wijk wonen. Ik bedoel het moet wel nut hebben.
De VVD niet vergeten, die hebben zo onderhand ook schoon genoeg van de Islamisering, ook al brengen ze het wat gematigder.quote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zienswijze zegt 'Ik heb gelijk, want 20% van Nederland is het met mij eens', hij onderbouwt zijn stelling door naar aantallen mensen te wijzen, dat is een drogreden. Als hij die manier van redeneren als een valide methode beschouwt, moet hij ook accepteren dat 80% van Nederland niet achter de PVV staat en dat dat een grotere groep is en daarmee dat hij ongelijk heeft. Immers meer mensen staan niet achter de PVV, dan wel.
Natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Christenen wonen in elke wijk wel. In een overwegend moslimwijk niet zoveel, maar dat maakt niet uit.
Als er 4 % Christenen wonen, dan mag er dus een kerk gebouwd worden, met klokkentoren.
Een betere zou zijn te vragen wat de moslims er van zouden vinden dat ik een deel van hun straat zou opkopen en daar het meest bizarre gedrocht van een kasteel neerzet inclusief gracht die de waarde van hun woning doet kelderen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Gia het volgende:
Onzin. Geen Argumentum ad populum. Niet zomaar met Romeinse uitspraken strooien, wanneer de exacte betekenis je onbekend is.quote:
Dan nog komt hij nergens met zijn drogreden.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De VVD niet vergeten, die hebben zo onderhand ook schoon genoeg van de Islamisering, ook al brengen ze het wat gematigder.
Tja, als er één of meerdere homo's wonen, ook de in-de-kast-gevallen, dan moet dat dus kunnen.quote:
quote:
Inderdaad ja.quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Zienswijze het volgende:
Meki zet zijn medemoslims voor schut. En dat vind Mutant natuurlijk niet leuk, daarom pretendeert hij dat Meki een troll is, zodat andere mensen heb niet serieus nemen als moslimzijnde
Wat een onzin zeg, hoe bedoel je problemen subjectiveren. Straks ga je van Christenen ook nog monsters maken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Een betere zou zijn te vragen wat de moslims er van zouden vinden dat ik een deel van hun straat zou opkopen en daar het meest bizarre gedrocht van een kasteel neerzet inclusief gracht die de waarde van hun woning doet kelderen.
Want dat is het ongeveer het effect dat zo'n ding op de waarde van je huis heeft zouden ze zo ding bij je neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |