Lenigheid is een pre voor bepaalde activiteiten, eens!quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
doe er nog de danskwaliteiten van els bij
de eindejaarsterugblikken kun je ook al overslaan.....quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
en daar is weer een mj deuntje..
ja maar dit is toch te gekquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
de eindejaarsterugblikken kun je ook al overslaan.....
gaaf nummerquote:
quote:
Vond ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Els is duidelijk de winnaar, vee strakker gedanst
quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
De finale doet mij tot nog toe weinig. Ligt het aan mij?
Nee, alleen die moderne dans vond ik echt mooi, de rest nog niet echt.quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
Nou, dat ga je in niet redden. Het oeuvre van MJ is groter dan van ALi Bquote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar dit is toch te gek
zn halve ouevre is in nog geen anderhalf uur al voorbij gekomen
michael michael en nog eens michaelquote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
de eindejaarsterugblikken kun je ook al overslaan.....
Kijk dan ook gewoon tv....quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te kloten met m'n nieuwe laptop, heb net per ongeluk al m'n mail uit m'n gmail gewist.
Nee, ik kan er m'n kop ook niet echt bijhouden. Deels met omstandigheden te maken maar ook deels door de niet echt spetterende dansen. 't Wil me nog niet echt pakken. Te geforceerd gebattle.quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
Als je weet dat je niet de beste bent dan heb je ook geen stress.quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Mellie85 het volgende:
Wat ziet Els er gespannen uit! Evelien heeft volgens mij veel minder stress nu
quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef livelink het volgende:
Els heeft ook meer te verliezen als gedoodverfde winnares.quote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Mellie85 het volgende:
Wat ziet Els er gespannen uit! Evelien heeft volgens mij veel minder stress nu
ali bquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dat ga je in niet redden. Het oeuvre van MJ is groter dan van ALi B![]()
Het hoeft van mij nu ook niet, er zijn meer toffe dansnummers
Dan hou toch nog de 'g' overquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te kloten met m'n nieuwe laptop, heb net per ongeluk al m'n mail uit m'n gmail gewist.
Ik moest toch even een kutartiest die teveel singles uitpoept verzinnenquote:
ali bquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dat ga je in niet redden. Het oeuvre van MJ is groter dan van ALi B![]()
Het hoeft van mij nu ook niet, er zijn meer toffe dansnummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |