Welke site is dat?quote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles via internetdownloads gevolgd, want RTL is echt bagger idd...Niets herhalen als je ooit wat gemist hebt etc.
Maar het is 1 van de weinige series die ik volg. Wat zeg ik, het is de enige
Ik kijk series sowieso per seizoen en het liefst als alles eigenlijk klaar is. Lost in augustus mee begonnen (eerste aflevering) en nu is het wachten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alles via internetdownloads gevolgd, want RTL is echt bagger idd...Niets herhalen als je ooit wat gemist hebt etc.
Maar het is 1 van de weinige series die ik volg. Wat zeg ik, het is de enige
Torrents, ftp, van alles. 2 februari begint het weer, 3 februari begin ik weer met downloaden en kijkenquote:
Mja, seizoen 3/4/5 hebben we steeds in 1 weekend weggekeken. Damn, wat waren we gaar na zo'n weekendquote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kijk series sowieso per seizoen en het liefst als alles eigenlijk klaar is. Lost in augustus mee begonnen (eerste aflevering) en nu is het wachten.
Ik moet het nog 12 minuten vol zien te houden, dan is de wedstrijd afgelopen. En owee als ze er een paar minuten blessure tijd aan plakkenquote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef JaneDoe het volgende:
bar_bera, de tv is yours!!!!
en geen sex voor de mr. voorlopig
een stukje ambachtelijke gevulde speculaas in ruil voor een truffelpepernoot?quote:Op zondag 29 november 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
Oh, reclame. Even truffelpepernoten pakken
zolang hij geen vlekken achterlaat moet dat geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
Dat wordt ouderwets doe-het-zelven voor hem....
22:00quote:Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
Duurt het nu weer tot half 10 of niet?
Dan ga ik dus een half uur missenquote:
Ja ze is sinds een aantal weken inderdaad echt goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo... Evelien wordt nog concurrentie van Els! Wat was dat laatste goed zeg!!
Hoezo?quote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ga ik dus een half uur missen
Ik moet om 21.30 weg, want ik heb om 22.00 een slaapdienstquote:
ik zeg ziek melden!quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet om 21.30 weg, want ik heb om 22.00 een slaapdienst
Naja, morgen maar ff YouTube kijken
Vlamoes leest mee!quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
michael is erg overtuigend als nerd..
Michael is een erg lekker dingquote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef WillemijnB het volgende:
Weet je, het maakt mij nu echt niet meer uit wie er vanavond wint. Ik vind ze alle vier goed en leuk.
Ik heb niet zoveel met heren, dankquote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Michael is een erg lekker ding
Beetje wel jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wel een beetje lullig voor de avonddienst heh
ik vind hem schattigquote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Michael is een erg lekker ding
een slaapdienst?quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet om 21.30 weg, want ik heb om 22.00 een slaapdienst
Naja, morgen maar ff YouTube kijken
hoeveel staat het?quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Bar_bera het volgende:
oh..nog 3 minuten blessure tijd... En dan eindelijk genieten van de finale!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga het denk ik ook niet kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Cee het volgende:
Dat My Name is Michael, ik zeg het je nu; flop van 2010.
ja die of move like michael jacksonquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Cee het volgende:
Dat My Name is Michael, ik zeg het je nu; flop van 2010.
Jeeeeeeeeeejquote:
Jup. Ik werk bij de GGZ & dan bij de psychiatrische kliniek voor de Jeugd. Ik slaap vannacht op het gebouw zelf en dan zijn er twee mensen wakker & word ik er alleen maar uitgehaald als er écht iets op doet (bijv. een crisis binnenkomt)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |