Nee, hij houdt niet van negers.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stoep heeft jouw naam ingevuld bij die catogoriën
Ik wou al zeggenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet van negers.Hij heeft alleen maar met me zodat hij negergrappen kan maken.
Marijke verdient veel beter dan ik. Eze is daar veel beter voor geschikt dus.quote:
Ah, dank u. Maar eens een LOI cursus duits downloadenquote:Op zondag 29 november 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat laatste moet zijn: Etwas heute getan
dat is zo waarquote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben niet goed genoeg voor Marijke
Nogmaals, dat moet je niet aan mij vragen, waarde stoepquote:
Aan wie heb je 'm allemaal doorgestuurd?quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nogmaals, dat moet je niet aan mij vragen, waarde stoep
quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Marijke verdient veel beter dan ik. Eze is daar veel beter voor geschikt dus.
Geeft niet jongen, jouw tijd komt nogquote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Goed genoeg, oud genoeg, knap genoeg, intelligent genoeg. Kies maar!quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Als ik 18 ben, boh.quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet jongen, jouw tijd komt nog
Helemaal niemandquote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Aan wie heb je 'm allemaal doorgestuurd?
Mag ik ze ook allemaal kiezen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Goed genoeg, oud genoeg, knap genoeg, intelligent genoeg. Kies maar!
halloquote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen? En is Huppel gevraagd als mod?
Capibaraatjequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hallo![]()
ach waarom niet de boswachter is ook mod geweest_!
Slaapkoppiequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen? En is Huppel gevraagd als mod?
Hoi Marijkequote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CapibaraatjeHeb jij een leuk weekend gehad?
Niet dat ik haar er niet geschikt voor vind, zo bedoelde ik het niet
ik had alleen vandaag echt weekend en dat was wel leuk, hoe was het in groningen ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CapibaraatjeHeb jij een leuk weekend gehad?
Niet dat ik haar er niet geschikt voor vind, zo bedoelde ik het niet
Hoi Stoepjequote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
![]()
Ik had je nooit moeten toevoegen op hyves, mijn leven staat op het spel nu.
Mijn slaapkopjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |