Nee, hij houdt niet van negers.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stoep heeft jouw naam ingevuld bij die catogoriën
Ik wou al zeggenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet van negers.Hij heeft alleen maar met me zodat hij negergrappen kan maken.
Marijke verdient veel beter dan ik. Eze is daar veel beter voor geschikt dus.quote:
Ah, dank u. Maar eens een LOI cursus duits downloadenquote:Op zondag 29 november 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat laatste moet zijn: Etwas heute getan
dat is zo waarquote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben niet goed genoeg voor Marijke
Nogmaals, dat moet je niet aan mij vragen, waarde stoepquote:
Aan wie heb je 'm allemaal doorgestuurd?quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nogmaals, dat moet je niet aan mij vragen, waarde stoep
quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Marijke verdient veel beter dan ik. Eze is daar veel beter voor geschikt dus.
Geeft niet jongen, jouw tijd komt nogquote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Goed genoeg, oud genoeg, knap genoeg, intelligent genoeg. Kies maar!quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Als ik 18 ben, boh.quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet jongen, jouw tijd komt nog
Helemaal niemandquote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Aan wie heb je 'm allemaal doorgestuurd?
Mag ik ze ook allemaal kiezen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Goed genoeg, oud genoeg, knap genoeg, intelligent genoeg. Kies maar!
halloquote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen? En is Huppel gevraagd als mod?
Capibaraatjequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hallo![]()
ach waarom niet de boswachter is ook mod geweest_!
Slaapkoppiequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen? En is Huppel gevraagd als mod?
Hoi Marijkequote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CapibaraatjeHeb jij een leuk weekend gehad?
Niet dat ik haar er niet geschikt voor vind, zo bedoelde ik het niet
ik had alleen vandaag echt weekend en dat was wel leuk, hoe was het in groningen ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CapibaraatjeHeb jij een leuk weekend gehad?
Niet dat ik haar er niet geschikt voor vind, zo bedoelde ik het niet
Hoi Stoepjequote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
![]()
Ik had je nooit moeten toevoegen op hyves, mijn leven staat op het spel nu.
Mijn slaapkopjequote:
Ja ik weet het. Maar eigenlijk is dat helemaal neit zo.quote:
doe datquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, dank u. Maar eens een LOI cursus duits downloaden
marijkequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jammer dat je weekend zo kort is, maar fijn dat je het wel naar je zin gehad hebtquote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had alleen vandaag echt weekend en dat was wel leuk, hoe was het in groningen ?
huppel als mod
Ezechielk heeft me gevonden en er zullen vele volgenquote:
Goed Goedquote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn slaapkopje![]()
Hoe is het met jou?
Wat, dat jullie een relatie hebben?quote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar eigenlijk is dat helemaal neit zo.
Liefjequote:
Niet via Marijke lieve jongenquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ezechielk heeft me gevonden en er zullen vele volgen
Voor ik het vergeet, succes!quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef AskMe het volgende:
[..]
Goed Goedmet jou ?
(morgen afrijden)
Dat stond er.quote:
Waarschijnlijk stonden daar in het midden wel meer namenquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat stond er.
Bart > Marijke > Bart
Zoiets
Volgens mij nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stonden daar in het midden wel meer namen
jaquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, dat jullie een relatie hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zag een foto van je op je Twitter.quote:
ja the horrorquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag een foto van je op je Twitter.
Iets groenigs.
ik heb bart gevonden via bart.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stonden daar in het midden wel meer namen
quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jaIk wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
gecondoleerdquote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb bart gevonden via bart.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag een foto van je op je Twitter.
Iets groenigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |