nu welquote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat er honderden soorten mais zijn maar dat er maar 1 soort popt als hij wordt verwarmd?
Ik wist dit idd nog niet, welk soort popt er dan ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat er honderden soorten mais zijn maar dat er maar 1 soort popt als hij wordt verwarmd?
Ja. Ik ging ;m smsen dat ik honger had omdat ik sinds 7 uur ;s ochtends alleen nog een manderijntje gegeten had (ik was om 2 uur bij ;m) en toen ging ;ie me eten geven.quote:
Naatquote:
AskMequote:
liefjequote:
pop maisquote:Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik wist dit idd nog niet, welk soort popt er dan ?
Ganz geil, und du?quote:
Zo hoort dat tochquote:Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ging ;m smsen dat ik honger had omdat ik sinds 7 uur ;s ochtends alleen nog een manderijntje gegeten had (ik was om 2 uur bij ;m) en toen ging ;ie me eten geven.
Taartjequote:
Bartquote:
ik mis jequote:
Inderdaad. Eigenlijk is hij ook een feeder.quote:
nee die groeit aan wolken die onder de grond waaienquote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef AskMe het volgende:
[..]
Maar pop-mais is niet dat mais uit de velden of .. ?
Das ist schön jungen Mannes. Einige heute getan?quote:
Feeder als in eten geven wanneer het nodig is of altijd maar eten geven ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk is hij ook een feeder.
Heb je het nou over Stoep of mij?quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gokje: meest irritante user ingevuld bij hem of aandachtshoer ofzo *als die er is*
Ik ben er toch liefjequote:
Lekker, met jou?quote:
Ik ben meer dan verbaasdquote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die groeit aan wolken die onder de grond waaien
ja ik ook jaquote:
Vertaling: Dat is mooi jonge man. Sommige gedaan vandaag?quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dass ist schön jungenr Mannes. Einige heute getan?
Staat er iets te gebeuren waardoor het minder zou moeten gaan dan?quote:
Alleen maar eten geven. Vorige week kwam ;ie bij me en toen had ;ie een zak borrelnootjes voor me meegenomen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
Feeder als in eten geven wanneer het nodig is of altijd maar eten geven ?
Dat ligt helemaal aan jou.quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staat er iets te gebeuren waardoor het minder zou moeten gaan dan?
Hij houdt van dikke negerinnen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen maar eten geven. Vorige week kwam ;ie bij me en toen had ;ie een zak borrelnootjes voor me meegenomen.zo;n grote ja.
Waarop?quote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, ik denk dat stoep jaloers op je is
Google Translate is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vertaling: Dat is mooi jonge man. Sommige gedaan vandaag?
stoep heeft jouw naam ingevuld bij die catogoriënquote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je het nou over Stoep of mij?
Heb ik niet. Ezechielk is tof.quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stoep heeft jouw naam ingevuld bij die catogoriën
Aan mij zal het niet liggenquote:
dat laatste moet zijn: Etwas heute getanquote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Google Translate is ook niet meer wat het geweest is
Waarom zou hij jaloers zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, ik denk dat stoep jaloers op je is
en ja, die kan je natuurlijk niet laten liggenquote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen maar eten geven. Vorige week kwam ;ie bij me en toen had ;ie een zak borrelnootjes voor me meegenomen.zo;n grote ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |