goede vraag.quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef thingamajig het volgende:
Als je al je gegevens invult en je drukt op jatten maar het lukt niet, ben je dan verplicht om te betalen?
Hebben ze dat shirt God is a DJ al in productie genomen? Een tijd geleden kun je stemmen op shirts die in productie moeten gaan volgens jou. Ik had op God is a DJ gestemd en ik kreeg van de week bericht dat ie in productie gaat maar nu op de site zie ik hem nergens meerquote:Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef Hagelkaas het volgende:
Moeha en lekker puh voor jou.
Ik heb daar al twee gratis shirts vandaan
Ja, vind je het gekquote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef trovey het volgende:
Hahaha, ik klik op de link en ze geven aan dat mijn browser te oud is...IE8
Wat snap je niet dan?quote:Op zondag 29 november 2009 18:44 schreef ganzenherder het volgende:
Ik snap er werkelijk geen ene fuck van
dit dus, weet iemand dit?quote:Op zondag 29 november 2009 18:39 schreef thingamajig het volgende:
Als je al je gegevens invult en je drukt op jatten maar het lukt niet, ben je dan verplicht om te betalen?
Volgens mij hoef je het dan niet perse te betalen. Je bent natuurlijk zelf vrij om te bepalen wat je wel en niet wil aanschaffen. Lijkt me niet dat je het te jatten shirt alsnog moet betalen als het niet lukt om hem te jatten.quote:
Maar dan zou je toch zo vaak kunnen proberen te jatten als je wil? Lijkt me niet erg slim ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je het dan niet perse te betalen. Je bent natuurlijk zelf vrij om te bepalen wat je wel en niet wil aanschaffen. Lijkt me niet dat je het te jatten shirt alsnog moet betalen als het niet lukt om hem te jatten.
Is een check, mensen die te dom zijn om een degelijk programma te gebruiken zijn ook te dom om te jattenquote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef trovey het volgende:
Hahaha, ik klik op de link en ze geven aan dat mijn browser te oud is...IE8
Volgens mij krijg je per kleding stuk 1 x de kans om het te jatten. Daarna moet je het volgens mij betalen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch zo vaak kunnen proberen te jatten als je wil? Lijkt me niet erg slim ofzo.
Ik denk dat je tijdens het afrekenen pas te zien krijgt of het jatten gelukt is.quote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je het dan niet perse te betalen. Je bent natuurlijk zelf vrij om te bepalen wat je wel en niet wil aanschaffen. Lijkt me niet dat je het te jatten shirt alsnog moet betalen als het niet lukt om hem te jatten.
Heb dus net geprobeerd, op het allerlaatst komen ze er nog eens mee, je moet eerst al je gegevens invullen voordat je een bericht krijgt of je het hebt gejat of nietquote:Op zondag 29 november 2009 18:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jonge ik moest toch een alibi hebben! Dus ik dacht eerst even hosselen die biatchquote:Op zondag 29 november 2009 18:52 schreef OeJ het volgende:
Waarom nog bij de digitale kassa gaan staan, als je toch van plan bent het shirt te jatten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |