Ze verkopen daar geen eens appelsapquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
En dat alles op een glaasje appelsap??Klinkt goed. Hoewel ik wel begrijp, dat het Zeelandfeest iets too much was geweest.
Whehe oh zo bedoelde ik het helemaal niet hoor! Maar op de een of andere manier schatte ik jou als een maat S in? Echt... vraag me niet hoe ik erbij komquote:Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is erg lief van je, maar misschien wat veel moeite? Ik woon in 't Vlaamse land
En ik heb ook gewoon maatje M trouwens hoor, 't is niet alsof hier alleen anorectische XXS-jes zittenIk ben allang blij dat m'n BMI weer onder de 25 zit, hoor...
Merel, met dat bloemkoolverhaal: gaat je eten dan niet erg kool-achtig ruiken? Bloemkool is best lekker, maar wel vrij typisch van geur&smaak!
Als je de sportlijstjes van CF ziet denk je dat ze XXS is, maar moet je eens kijken wat ze in CUL post, dan verwacht je een XXL. Over evenwicht gesproken!quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef huuphuup het volgende:
Whehe oh zo bedoelde ik het helemaal niet hoor! Maar op de een of andere manier schatte ik jou als een maat S in? Echt... vraag me niet hoe ik erbij kom![]()
Shit ik moest lachen. Hardop. Heb dr maar een kuchje van gemaaktquote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel fijn dat je niet aan de ketting hoeft.
Hoe is 't met je scriptiegroep, nu?quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slechte dag.. Te veel gesnoept van left overs van gister, en nog geen woord geschreven aan m'n scriptie.
Ik ga deze week voor de tweede keer sinds ik er bij ben m'n taak niet halen. Ik had gewoon teveel gepland voor een week met te weinig tijd. Maar nu ik weet dat ik toch al een minnetje ga halen heb ik er ook geen zin meer in.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is 't met je scriptiegroep, nu?
En huuphuup, ik zag dat ik twee keer het woord 'hoor' had gebruikt, daardoor lijkt het misschien wel wat defensief, maar zo was 't niet bedoeld hoorIk ben meestal zeer tevreden met hoe mijn lijproces verloopt; het gaat langzaam, maar ik hoef me zelden iets te ontzeggen, en dat is best fijn!
LoveliSharp!
Ik heb twee weken slecht geslapen vanwege een muis die in onze zorgvuldig muisvrij aangelegde isolatieruimte zat te knagen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn alcoholische laatste T laat ik maar zitten, denk ik. Ik slaap zo slecht tegenwoordig! Zal wel stress zijn.
Herkenbaar...quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Blurred86 het volgende:
Vandaag zei iemand mij dat ik zo dun was en of ik niet wat meer zou etenHet is ook nooit goed
![]()
lijstje (ter demonstratie dat ik wél genoeg eet)
O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
T: stuk wortel/walnoot cake
L: 1x dubbele boterham ei + yogonaise, 1x dubbele boterham cheddar + mosterd
T: peer
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus en groenteballetjes
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
bloemkoolpuree lijkt me lekker, misschien deze week maar een keer proberen!
Iehiehiehhh, dat weet ik niet, maar ik zet direct een lange broek op m'n paklijstquote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef neen het volgende:
Hoi....
CF, zijn er daar in Puerto Rico ook bloedzuigers in het oerwoud? dan is een lange broek wel relaxt namelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |