abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75118653
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Een beetje wel, voor eventuele uitglijers. Een blauwtje lopen kan altijd gebeuren, maar in deze situatie ligt dat anders.
Aan de andere kant is de kans dat zij spontaan op jou afstapt ook klein, omdat ze weet dat zij zich ook op glad ijs bevindt.
Mwa. Als zij er goed voor staat en ze weet dat ze toch wel voor haar examen zal slagen, zal ze het denk ik niet erg vinden om aan TS te bekennen dat ze hem leuk vindt. Stel dat hij haar niet leuk vindt, is ze over een paar maanden toch van school af.

Als je zeker wat dat zij jou ook leuk vindt: doen
Zo niet, dan niet.
  zondag 29 november 2009 @ 19:45:24 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_75118840
Als ze iets met jou zou willen dan had ze het waarschijnlijk al laten doorschemeren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_75118855
Om het leeftijdsverschil gaat het in dit geval niet. Als leraar iets met een leerling beginnen kan alleen maar problemen opleveren.
pi_75119219
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Mwa. Als zij er goed voor staat en ze weet dat ze toch wel voor haar examen zal slagen, zal ze het denk ik niet erg vinden om aan TS te bekennen dat ze hem leuk vindt. Stel dat hij haar niet leuk vindt, is ze over een paar maanden toch van school af.
Als ze hem echt zo leuk vindt zou zij hem niet in een vervelende positie willen brengen, denk ik.
pi_75119341
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Om het leeftijdsverschil gaat het in dit geval niet. Als leraar iets met een leerling beginnen kan alleen maar problemen opleveren.
waarom dan ik zie het probleem niet
pi_75119450
Hte zou niet de eerste keer zijn, en niet de laatste.
Ga ervoor.
Wachten totdat ze klaar is met school is wel zo netjes en volledig legaal. Misschien dat sommige jaloerse mensen er wel een mening over hebben, maar in elk geval zal het gewaardeerd worden dat je hebt gewacht.

Btw. Zéker als dit gevoel overduidelijk alleen bij jou leeft (en dan bedoel ik dus niet dat jij er voor kiest haar houding als bevestiging te zien) kun je haar schooltijd (examen!!!!!!!!!) goed verzieken met een of andere mislukte toenadering.
  zondag 29 november 2009 @ 20:45:41 #57
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75121633
gewoon doen papi , je zult haar brotha and lova zijn. Knijp lekker hard in haar spange billetjes, gewoon doen youre tha man brotha
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75122141
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Als ze hem echt zo leuk vindt zou zij hem niet in een vervelende positie willen brengen, denk ik.
Ik denk van wel.
pi_75123435
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:57 schreef denz09 het volgende:

[..]

waarom dan ik zie het probleem niet
Het is eigenlijk verboden (toch?) en wordt vaak door andere leraren en de leiding van de school afgekeurd. Bovendien kan het problemen opleveren met de beoordeling van de leerling, die is niet objectief meer. Mocht het ooit uitgaan op een vervelende manier dan kunnen beide partijen dit tegen elkaar gebruiken op bepaalde manieren door de verhouding die er eigenlijk is tussen leraar en leerling.

Bovendien zullen andere leerlingen er zich niet prettig bij voelen, mochten ze erachter komen. Een leraar hoort een stabiel iemand te zijn die, net als een vader, dat soort toenadering bij leerlingen niet zoekt. Anders zullen leerlingen zich niet meer prettig voelen bij die persoon in de klas.
pi_75123695
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is eigenlijk verboden (toch?) en wordt vaak door andere leraren en de leiding van de school afgekeurd. Bovendien kan het problemen opleveren met de beoordeling van de leerling, die is niet objectief meer. Mocht het ooit uitgaan op een vervelende manier dan kunnen beide partijen dit tegen elkaar gebruiken op bepaalde manieren door de verhouding die er eigenlijk is tussen leraar en leerling.

Bovendien zullen andere leerlingen er zich niet prettig bij voelen, mochten ze erachter komen. Een leraar hoort een stabiel iemand te zijn die, net als een vader, dat soort toenadering bij leerlingen niet zoekt. Anders zullen leerlingen zich niet meer prettig voelen bij die persoon in de klas.
Ja dat is jammer voor ze dan.

[ Bericht 5% gewijzigd door denz09 op 29-11-2009 21:32:49 ]
pi_75124702
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:21 schreef denz09 het volgende:

[..]

Ja dat is jammer voor ze dan.
Waarom zou je ook iets willen met je leraar.
pi_75126213
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:54 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Ja, dat zat ik dus ook al te denken. Zij is er wel het type naar om te begrijpen dat het mij in de problemen kan brengen als zij toenadering zoekt. En dat ze het dus dan juist niet of minder doet.
pi_75126404
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:37 schreef Beunhaas_ het volgende:
Er zijn genoeg mensen op de wereld, waarom zoveel moeite doen voor iemand die je 'wel leuk vind'? Als het de ware is oké, maar anders zoek je gewoon iemand van je eigen leeftijd.
Er is atm bij mij op school ook een docent van rond die leeftijd die met een leerlinge van 18 gaat, dat ben jij niet toevallig he?
PS: Die man heeft gesprekje met de schoolleiding komende week ^^
Van een gesprekje weet ik niets, dus ik moet je teleurstellen.
Er zijn genoeg mensen op de wereld, maar niet genoeg vrouwelijke mensen waar ik mij tot aangetrokken voel En je zegt dat als ze de ware is dat het dan oké is. Denk sowieso dat je nooit weet of iemand 'de ware' is, maar als die er al zou zijn komt zij denk ik wel in de buurt.
  maandag 30 november 2009 @ 09:10:59 #64
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_75134632
TS, weet je crush wat je van d'r denkt?Zo ja, praat er dan samen over, ze is 18, ze volgt het VWO, ik denk dat ze prima zelf een afweging kan maken. Ik heb dezelfde situatie op mijn oude school erg goed zien slagen.
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_75134689
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:10 schreef z3bra het volgende:
TS, weet je crush wat je van d'r denkt?Zo ja, praat er dan samen over, ze is 18, ze volgt het VWO, ik denk dat ze prima zelf een afweging kan maken. Ik heb dezelfde situatie op mijn oude school erg goed zien slagen.
Lijkt me geen slim plan zo lang ze nog op school zit. Om redenen die ik eerder heb genoemd, en als het niet wederzijds is zal je haar ook erg voor blok zetten/in verlegenheid brengen. Dat wordt nog leuk de rest van het schooljaar...
  maandag 30 november 2009 @ 09:30:59 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75134932
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef Favorieten het volgende:

De manier van kijken, lichaamstaal.
What a fool believes, he sees ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 11:00:17 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_75136960
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Favorieten het volgende:

[..]

Van een gesprekje weet ik niets, dus ik moet je teleurstellen.
Er zijn genoeg mensen op de wereld, maar niet genoeg vrouwelijke mensen waar ik mij tot aangetrokken voel En je zegt dat als ze de ware is dat het dan oké is. Denk sowieso dat je nooit weet of iemand 'de ware' is, maar als die er al zou zijn komt zij denk ik wel in de buurt.
Wtf? waar baseer je op dat zij in de buurt zou komen? Je praat volledig vanuit je gevoel, niet vanuit je verstand. Wat weet je eigenlijk van haar? En dan bedoel ik niet wat je van haar weet omdat ze bij je op school rondloopt, maar wat weet je van haar. Praat je wel vaker met haar? Op een niet-leraar-leerling manier?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_75137529
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wtf? waar baseer je op dat zij in de buurt zou komen? Je praat volledig vanuit je gevoel, niet vanuit je verstand. Wat weet je eigenlijk van haar? En dan bedoel ik niet wat je van haar weet omdat ze bij je op school rondloopt, maar wat weet je van haar. Praat je wel vaker met haar? Op een niet-leraar-leerling manier?
Aantrekkingskracht berust toch sowieso niet op verstand. Dat praten op een niet-leraar-leerling manier gebeurt wel steeds meer, maar daar ben ik dus erg voorzichtig mee omdat zij nu nou eenmaal nog een leerling is.
  maandag 30 november 2009 @ 11:32:29 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75137617
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef Favorieten het volgende:

Aantrekkingskracht berust toch sowieso niet op verstand. Dat praten op een niet-leraar-leerling manier gebeurt wel steeds meer, maar daar ben ik dus erg voorzichtig mee omdat zij nu nou eenmaal nog een leerling is.
Met andere woorden: "Nee, we hebben amper een woord gesproken buiten de leraar-leerlingsfeer. Maar ik vóel gewoon dat zij mij ook wil. Heel erg."

What a fool believes, he sees.
pi_75137759
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met andere woorden: "Nee, we hebben amper een woord gesproken buiten de leraar-leerlingsfeer. Maar ik vóel gewoon dat zij mij ook wil. Heel erg."

What a fool believes, he sees.
Ik heb nooit gezegd dat zij mij ook wil. Soms denk ik dat het zo is, maar ik weet het toch niet zeker. En ik wist niet dat je meteen een idioot bent als je denkt dat andere mensen jou wel zien zitten. Ben je pas verstandig als je er vanuit gaat dat anderen jou sowieso een achterlijk figuur vinden?
pi_75137791
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef Favorieten het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat zij mij ook wil. Soms denk ik dat het zo is, maar ik weet het toch niet zeker. En ik wist niet dat je meteen een idioot bent als je denkt dat andere mensen jou wel zien zitten. Ben je pas verstandig als je er vanuit gaat dat anderen jou sowieso een achterlijk figuur vinden?
Je situatie ligt natuurlijk al wat gevoelig dus het is niet te vergelijken met een standaard crush waar je eens een gokje kan wagen.
  maandag 30 november 2009 @ 11:38:50 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75137816
A wise man has the power to reason away ...
pi_75137974
quote:
Als je het doet, blijft het je altijd achtervolgen en je moet maar zin hebben om daar aan te gaan staan.
HEt ligt er natuurlijk een beetje aan hoe leuk TS dat meisje vind, maar omgekeerd kan dus hetzelfde zijn. Als hij er niks mee doet dat het hem altijd blijft achtervolgen als ie bv over 10 jaar met Truus getrouwd is en 2 lelijke kinderen heeft en de deur niet meer uitkomt dattie zich af vraagt van goh, hoe zou het zijn geweest als ik die geile neukslet toen gewoon gepakt had
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 11:44:14 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_75137996
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:36 schreef Favorieten het volgende:

[..]

Je schiet enorm in de verdediging en je probeert nu een punt te maken door in het extreme de andere kant uit te redeneren.

De hele reden dat jij hier een topic opende en vroeg wat anderen zouden doen is omdat je zelf heel goed weet dat er iets niet klopt aan deze situatie. Maar dan ga ik het topic lezen, en dan begrijp ik dat mijn aanname -een situatie waarbij leerling en leraar elkaar overduidelijk leuk vonden maar dit verborgen willen houden- niet klopt.

Niet alleen weet je niet eens zeker of zij je leuk vind, maar je bent ook niet op zoek naar daadwerkelijke meningen van anderen hier. Waar je naar op zoek bent is medestanders die je zeggen je gevoel te laten prevaleren boven je verstand, omdat dat nou eenmaal beter voelt en ook hetgene is wat je wíl doen.

Overigens, ik vind je in je posts eigenlijk een beetje kinds overkomen. Ik zou als ik jou was eens even niet een paar stappen overslaan, want dat doe je nu wel. Je bent nu al bezig over hoe je het moet gaan invullen als jullie straks een relatie hebben, terwijl je niet eens weet of ze jou wel op die manier ziet zitten, en ALS dat dan zo mocht zijn, of ze uberhaupt wel een relatie met je wil vanwege de logische problemen.

Probeer daar eens eerst achter te komen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_75138654
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:35 schreef Laurabeest het volgende:
Hmmm ik zou het eerlijk gezegd van haar laten afhangen. Op zich is het leeftijdsverschil niet per se een probleem, maar wel de verhouding (leraar-leerling) en het verschil in levensfase. Het is daardoor moeilijk te beoordelen of ze je echt interessant vindt, of dat ze gewoon een beetje tegen je opkijkt.

Laat ze na/rond haar eindexamen duidelijk blijken ook contact te willen houden, en investeert ze hierin, dan kun je verdere initatieven gaan tonen (maar langzaam aan). Merk hooguit terloops op dat je het leuk zou vinden om nog wat van haar te horen, als je op haar eindexamenborrel mag komen geef je haar een kaart met je e-mailadres eronder, of je voegt haar toe op hyves of facebook. Maar meer moet er echt niet van jouw kant komen voorlopig.

Als het iets wordt, dan heb je het gedoe er wel voor over en dan neemt het ook snel weer af als mensen doorhebben dat het echt menens is. MAAR als zij jou niet ziet zitten, dan heb je grote kans dat ze samen met haar vriendinnen het nieuws de school in helpt, heb je voor eeuwig het imago van die kansloze leerkracht die eindexamenleerlingen probeert te versieren, en je bent er zelf ook niets verder mee gekomen in de liefde.

En vergeten zal misschien zwaar vallen, maar kom op, je bent een volwassen vent en ik mag hopen dat je inmiddels wel genoeg ervaring hebt met de liefde om te weten dat je er altijd wel weer overheen komt en er ook wel weer een nieuwe liefde komt.
Idd. Buiten dat: realiseer je wel dat zelfs al zouden jullie een relatie krijgen, dit echt niet vanzelfsprekend 7e hemel zal zijn. Zij gaat studeren, leert daar nieuwe mensen kennen, gaat eens wat drinken, haalt eens wat nachten door.. Kan jij daar mee omgaan? Je zou haar daar niet in mogen beperken, zulke dingen weet je als je met een jong meisje wat begint. Verder gok ik dat haar ouders ook nog wel eens heel erg dwars zouden kunnen gaan liggen, dus al met al: ik zou het wss maar laten voor wat het is. Als jullie voor elkaar zijn voorbestemd, kom je haar vast nog wel eens tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')