quote:Op zondag 29 november 2009 16:26 schreef glennyboy009 het volgende:
Criminal Star is een text-based massive multiplayer RPG spel, gebaseerd op de verhalen van de legendarische don Barafranca..
Lekkere homepage man, nodigt echt uit tot aanmeldenquote:Op zondag 29 november 2009 16:28 schreef glennyboy009 het volgende:
www.criminalstar.tk
word nu lid! En speel
Ik wens je héél veel sterkte.quote:Op zondag 29 november 2009 16:30 schreef glennyboy009 het volgende:
Nee het is mijn eigen gemaakte spel en ik heb leden nodig want ik wil groeien tot het grootste maffiaspel.
En een link werkende krijgen in de OP lukt niet ?quote:Op zondag 29 november 2009 16:30 schreef glennyboy009 het volgende:
Nee het is mijn eigen gemaakte spel en ik heb leden nodig want ik wil groeien tot het grootste maffiaspel.
Jezelf registreren en vervolgens je eerste topic maken over een game... dat zien veeeeeeeel fokkers als spam.quote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef glennyboy009 het volgende:
Ik krijg wel allemaal negatieve reacties maar ik heb deze topic alleen opgericht voor de mensen die het boeien, wie het niet boeit hoeft geen reactie te geven ofzo niet lezen!
Maar dan reageert er niemand op je topic...quote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef glennyboy009 het volgende:
Ik krijg wel allemaal negatieve reacties maar ik heb deze topic alleen opgericht voor de mensen die het boeien, wie het niet boeit hoeft geen reactie te geven ofzo niet lezen!
Joah, dat noem ik spam.quote:Op zondag 29 november 2009 16:41 schreef glennyboy009 het volgende:
Ik probeer reclame te maken voor me eigen site.
Wie niet..quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef glennyboy009 het volgende:
Ow okay jah sorry k zal wel meepraten over andere topics maar ik wil natuurlijk ook leden hebben en het makkelijkst reclame te maken is op een groot forum.
Welk bericht? quote hem ff 3 keer.quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef glennyboy009 het volgende:
Ow okay jah sorry k zal wel meepraten over andere topics maar ik wil natuurlijk ook leden hebben en het makkelijkst reclame te maken is op een groot forum.
En dat ene berichtje met fraude en oplichting snap ik niet..
Que?quote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef glennyboy009 het volgende:
Denkje ik ben alleen op dit forum bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |