Je hebt gelijk, het zijn er nog 5 (+ de wintervoorspelling is 6).quote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Nog 3 voorspellingen? Ik tel er 5 (+ de wintervoorspelling is 6).
quote:
Februari is kort, maar niet zó kort inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Nog 3 voorspellingen? Ik tel er 5 (+ de wintervoorspelling is 6).
Je hebt gelijk, het zijn er nog 5 (+ de wintervoorspelling is 6).quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zijn er nog 5 (+ de wintervoorspelling is 6).
Nee klopt, maar wel in m'n bestand hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef INViCTuS het volgende:
timm e de stand en de uitslag is nog niet aangepast of wel...
Vergelijk het zelf met je wintervoorspelling... Ben je op de goede weg? Of niet?quote:Koudste januari in dertien jaar
De gemiddelde temperatuur in januari lag in De Bilt onder het vriespunt. Dat is voor het eerst sinds 1997. Het KNMI meldt vandaag dat het maandgemiddelde op ongeveer 0,6 graden onder nul lag, waar 2,8 graden normaal is. Ondanks de sneeuw was januari een relatief droge maand. Gemiddeld viel dertig millimeter, terwijl het gemiddelde ligt op 69 millimeter.
De laagste temperatuur werd in Stavoren geregistreerd, waar de thermometer afgelopen dinsdag min 15,8 graden aanwees. De hoogste temperatuur werd in Westdorpe en Woensdrecht gemeten. Daar steeg het kwik op 17 januari tot 7,3 graden.
In het noordoosten was het het koudst. In Eelde lag de gemiddelde temperatuur rond de twee graden onder nul. In Vlissingen was het gemiddeld drie graden warmer.
Het KNMI telde 23 vorstdagen, waarbij de temperatuur onder nul komt. In de periode 1971-2000 waren dat er gemiddeld dertien. Het aantal ijsdagen, waarbij het het hele etmaal vriest, bleef steken op tien, tegen vier normaal.
De zon scheen landelijk gemiddeld zo'n 55 uur tegen 52 uur normaal. In het noordoosten was de zon vanaf 13 januari elf dagen helemaal niet te zien. Het weerinstituut spreekt van een opmerkelijk lange zonloze periode.
Aan het begin van het topicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:39 schreef kepler het volgende:
waar staat die voorspelling ook alweer?
Maar niet koud genoegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Jullie hebben allebei een koudere winter dan normaal voorspeld! Niets te klagen dus
Wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:02 schreef kepler het volgende:
OMG
Ik ga gewoon weer voor diepvries komende zondag
Italo, vriend...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je mag me wel bedanken dat ik vergeten was om mee te doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |