Lijkt me een goede optie iddquote:Op zondag 29 november 2009 14:45 schreef Jahr00n het volgende:
Door gewoon de originele dvd te kopen lijkt me.
Moet je wel bij vertellen dat hij moet oppassen dat hij de dvd dan niet overbelichtquote:Op zondag 29 november 2009 14:51 schreef ehqo. het volgende:
Als je de dvd tegen het licht houdt kan je elk frame zien, met een speld kun je vervolgens de ondertiteling in het folie van de dvd krabben.
Dit verdient gewoon zo'n smiley:quote:Op zondag 29 november 2009 14:51 schreef ehqo. het volgende:
Als je de dvd tegen het licht houdt kan je elk frame zien, met een speld kun je vervolgens de ondertiteling in het folie van de dvd krabben.
Daar is de lol al jaren vanaf.quote:Op zondag 29 november 2009 14:55 schreef Prevy het volgende:
Klootzakken![]()
Ga je moeder toch zitten vervelen.
Die hapt niet zo leuk.quote:Op zondag 29 november 2009 14:55 schreef Prevy het volgende:
Klootzakken![]()
Ga je moeder toch zitten vervelen.
Hij is 12... Hij weet waarschijnlijk niet eens wat een website designer is, maar heeft dit toevallig ergens gehoord en denkt dat hij nu helemaal de bling bling is met die moeilijke woorden in zijn ondertitel.quote:Op zondag 29 november 2009 15:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik hoop niet dat dat 'Website Design' betekent dat je dat doet? Want als je dit 'probleem' al niet zelf kan oplossen wil ik niet weten hoe jouw website designs eruit zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |