quote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
Hij stond me nog best goed trouwens.
Hmm ja, ik twijfel nog. Ik heb nog wel andere jassen maar die zijn nogal dun.quote:Op zondag 29 november 2009 14:00 schreef leetzors het volgende:
En nu jas kopen of kou lijden rest van de week?
Omdat wij naar een fatsoenlijk restaurant gingen mét garderobe?quote:Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef Aethereal het volgende:
Waarom hang je je jas dan niet gewoon aan je stoel? Al die paupers tegenwoordig.
Nou chef, je ziet wat er van komt.quote:Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat wij naar een fatsoenlijk restaurant gingen mét garderobe?.
Indquote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nou chef, je ziet wat er van komt.
de fiets van de eigenaresse van die jasquote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef 2dope het volgende:
Hoe kan je naar huis fietsen zonder fietssleutel?
quote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef 2dope het volgende:
Hoe kan je naar huis fietsen zonder fietssleutel?
Het erge is, toen ik hem ophing was ik aan het twijfelen, doe ik mijn sleutels in mijn zak of laat ik ze erin zitten? Ik besloot m'n huissleutels en m'n fietssleutel in mijn broekzak te doen, maar om een of andere reden vond ik die fietssleutel niet nodig om eruit te halen. Echt raar dat ik er nog over nagedacht heb toen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind![]()
Ik vertrouw dat soort dingen sowieso nooit kom je terug mis je in 1x dingen uit je jas ofzo
Et zal echt niet vaak gebeuren maar heus wel oooit een xtje en dan ben ik lekker blij dat ik em toch om mn stoel heb gehangen
Sowieso hoe sommige mensen totaal niet op hun spullen letten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |