volgens mij heeft Ian gewwon een luizebaantjequote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan druk![]()
![]()
Doe jij dan een lekker schnitzeltje voor mij bakken?? Eigenlijk wil ik daar wel wat friet bijquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zitten jullie nou te lullen allemaal, ik moet gewoon werken vandaag
Nee, dat wil ik niet, ik wil gewoon voor 12 uur op zijn in het weekend. Meestal lukt dat ook wel, maar afgelopen nacht heb ik de hele nacht liggen denken aan Laysa. Ze had koorts en ik maakte mij kapot zorgen om d'rquote:Op zondag 29 november 2009 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wetenschap dat je volgende week zondag weer de hele dag in je bed kan blijven zal je op de been houden
Deze pret is over exact 11 minuten voorbijquote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
en toch kunnen Fokken.....wat heb je het dan druk![]()
![]()
Het is geluktquote:
Teun is een soort SC moederquote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet, ik wil gewoon voor 12 uur op zijn in het weekend. Meestal lukt dat ook wel, maar afgelopen nacht heb ik de hele nacht liggen denken aan Laysa. Ze had koorts en ik maakte mij kapot zorgen om d'r
Verder was ik begaan met Ian, die zat ook zo eenzaam te F5-en en moest ik mijn notities met betrekking tot hem bijwerken. Dan hadden we nog Fluitertje die heel spontaan een half afgekloven chocoladeletter aan mij gaf en waar ik een analyse op heb losgelaten. Verder mis ik Coos, Soury, Fann en maak ik mij ernstig zorgen of het wel goed gaat met ze.
Oh, en ik moest mijn mobiel nog van de nieuwste firmware voorzien en kwam daarna bij optionele software terecht die er ook nog op moest.
Toen dat klaar was was het half acht, zo gaan die dingen dan hè
Ik zeik gewoon op Fokkers, wel zo handigquote:Op zondag 29 november 2009 16:43 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat alleen het vervelende is van de hele dag in bed liggen?!
Dat je iedere keer dat je moet plassen je warme bed uit moet
Je hebt gewoon een fles staan waar "Gert" op staat??quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeik gewoon op Fokkers, wel zo handig
Ach gossiequote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet, ik wil gewoon voor 12 uur op zijn in het weekend. Meestal lukt dat ook wel, maar afgelopen nacht heb ik de hele nacht liggen denken aan Laysa. Ze had koorts en ik maakte mij kapot zorgen om d'r
Verder was ik begaan met Ian, die zat ook zo eenzaam te F5-en en moest ik mijn notities met betrekking tot hem bijwerken. Dan hadden we nog Fluitertje die heel spontaan een half afgekloven chocoladeletter aan mij gaf en waar ik een analyse op heb losgelaten. Verder mis ik Coos, Soury, Fann en maak ik mij ernstig zorgen of het wel goed gaat met ze.
Oh, en ik moest mijn mobiel nog van de nieuwste firmware voorzien en kwam daarna bij optionele software terecht die er ook nog op moest.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhh wat houd ik toch van mijn kids hahaha we gaan uit eten, die jongen komt net beneden, mam ga je mee heerlijk naar een visrestaurant. allemaal tot vanavond![]()
![]()
![]()
Wat ben jij een eitje geworden zegquote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert en ik voeren een soort van eerste wereldoorlog waarbij we af en toe de loopgraven laten voor wat ze zijn en even bijpraten over het weer en zulks. We zitten op dit moment weer even in die fasequote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een fles staan waar "Gert" op staat??
Heb je z'n avatar er ook opgeplakt of alleen z'n naam??
Dan moet je heel snel weerquote:Op zondag 29 november 2009 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gelukt![]()
alleen een beetje jammer dat ik vergeten was m'n sloffen aan te doen.... die tegels waren koud
Je hebt z'n naam dus even van die pisfles afgehaald?!quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert en ik voeren een soort van eerste wereldoorlog waarbij we af en toe de loopgraven laten voor wat ze zijn en even bijpraten over het weer en zulks. We zitten op dit moment weer even in die fase
Wat liefquote:Op zondag 29 november 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhh wat houd ik toch van mijn kids hahaha we gaan uit eten, die jongen komt net beneden, mam ga je mee heerlijk naar een visrestaurant. allemaal tot vanavond![]()
![]()
![]()
weet je wat naar is...als je lekker warm in je bed ligt en je hoort constant water lopen....regen buiten enzo.....quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja
Haar in staartje en geweaun kekke spijkerbroek
Daar heb ik dan weer geen last van, sowieso niet.... ben ik veul te doof voorquote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
weet je wat naar is...als je lekker warm in je bed ligt en je hoort constant water lopen....regen buiten enzo.....
Johquote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was ik altijd al, maar zo af en toe zit er een flinke scheut zout op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |