Dat dusquote:Op zondag 29 november 2009 12:34 schreef m0m0 het volgende:![]()
En toen dacht je laat ik eens een topic openen??
ja precies!quote:Op zondag 29 november 2009 12:34 schreef m0m0 het volgende:
![]()
En toen dacht je laat ik eens een topic openen??
ja de filmpjes waren fantastischquote:Op zondag 29 november 2009 12:36 schreef Saaaaab het volgende:
Hoax. Je hebt gewoon WEL naar die filmpjes gekeken. Anders had je koffie nooit de kans gehad om koud te worden.
Dat je die spuitpoep met ijs weg krijgt manquote:
Inderdaad ijskoffie is lekkerquote:
Koffiequote:Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Werd ik vanmorgen wakker, denk ik lekker even een bakkie pleur te zetten en op de bank voetbal kijken.
Zo gezegd, zo gedaan. Kijk ik even op msn, spreekt een zeer vervelend persoon me aan die constant vervelende youtube linkjes naar me toe stuurt. Om niet lullig over te komen doe ik maar net alsof ik er naar kijk...
Even later dacht ik 'hey?! Ik heb mijn koffie nog niet opgedronken, whahaahah![]()
'. Dus ik neem een volle teug, is mijn koffie ijs, maar dan ook echt ijskoud geworden
![]()
Klacht: Koude koffie waardoor ik bijna over mijn nek ga
Lekker bitterquote:Op zondag 29 november 2009 13:28 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Koude koffie is echt onwijs smerig!
Discussiėren over of starbucks nu beter is dan een of ander inheems gemalen koffie is net als het discussiėren over welke schijt nu lekkerder is, koeien of stierenschijt. Totaal nutteloos dus gezien het beide kak is.quote:Op zondag 29 november 2009 17:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je vindt senseo zeker ook lekker![]()
Starbuckswat een meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 29 november 2009 18:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Discussiėren over of starbucks nu beter is dan een of ander inheems gemalen koffie is net als het discussiėren over welke schijt nu lekkerder is, koeien of stierenschijt. Totaal nutteloos dus gezien het beide kak is.Jamaar starbucks is geen koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sorryIk dacht dat er een rel gaande was
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |