quote:Op zondag 29 november 2009 12:29 schreef VampiricDemon het volgende:
Ratchet en Clank, Racegames, (First person) shooters en/of spellen zonder trophy-support hoef je niet aan te bieden want die vind ik niet zo leuk.
Failquote:Op zondag 29 november 2009 12:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
LittleBigPlanet ruilen tegen Resistance Fall of Man?
Ruilen heeft absoluut de voorkeur. Bovendien vind ik 25 incl te weinig voor batman: AAquote:Op zondag 29 november 2009 16:37 schreef IrCute het volgende:
Wil je batman: AA niet toevallig verkopen? Ik geef je er 25incl voor.
Nieuw issie al 30 incl, maar goed, maakt niet uitquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Ruilen heeft absoluut de voorkeur. Bovendien vind ik 25 incl te weinig voor batman: AA
In principe een ander spel dat ik nog wel wil spelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef mindyourstep het volgende:
Wat is de prijs van GTA IV ?
ben geinteresseerd
waar denk je aan?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:02 schreef VampiricDemon het volgende:
Met bijbetaling van jouw kant wil ik dat wel overwegen ja
hmm, nou vooruit...omdat de film erbij zitquote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef VampiricDemon het volgende:
¤15,- lijkt me wel redelijk toch?
PMquote:Op woensdag 9 december 2009 20:23 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hmm, nou vooruit...omdat de film erbij zit![]()
pm me je gegevens maar dan maak ik morgen het geld over en stuur ik hem op
Jaquote:Op donderdag 10 december 2009 10:30 schreef JamMasterJustin het volgende:
is buzz quiz tv de NL versie?
Een ander ps3-spel met trophy-support dat me leuk lijktquote:
geen fps, wordt third person gespeeld en het is wel gedeeltelijk schietenquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:46 schreef VampiricDemon het volgende:
horrorgames zijn niet erg zolang het maar geen first person shooter is
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:31 schreef JamMasterJustin het volgende:
[..]
geen fps, wordt third person gespeeld en het is wel gedeeltelijk schieten
Rest de vraag of je hem ook wilt ruilen?quote:Op zondag 20 december 2009 19:16 schreef kyller81 het volgende:
ik heb hier uncharted 2 liggen die ik heb uitgespeeld
Ruilen heeft echt absoluut de voorkeur. Dus voorlopig probeer ik datquote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef peejdorie het volgende:
Geen spellen te ruil maar wel interesse in GTA4.
15,- incl?
Uncharted is een heel leuk spel, maar ik heb hem platinum dus er is niks meer dat ik kan doen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef T_Fuff het volgende:
Haha jammer!
Ja ik ben erg benieuwd, blijkbaar niet zo leuk dat je hem weg doet?
Ik kom volgend jaar nog even terug dan!
Nee sorry, die shooters zijn echt niks voor mij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:00 schreef MasterBR het volgende:
prototype tegen army of two, oblivion, terminator salvation of socom confrontation??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |